AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Dette er skoene til 4 åringen min. Skoene er ikke mer enn 2 mnd gamle men hun har syklet med disse skoene. Og pleier å bremse med de 😪😪 derfor er de helt ødelagt foran. Og de ser så stygge ut. Hva kan jeg gjøre for å dekke det? Anonymkode: 0c916...026
Hedda-78 Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Hvis hun pleier å bremse med de, nytter det jo ikke uansett hva du dekker det med, for det vil uansett bli skrapt bort neste gang hun sykler. Lær henne å bruke bremsene. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Hedda-78 skrev (1 time siden): Hvis hun pleier å bremse med de, nytter det jo ikke uansett hva du dekker det med, for det vil uansett bli skrapt bort neste gang hun sykler. Lær henne å bruke bremsene. Hub har skjerpet seg litt nå. Disse skoene er vanntette og bruk kun i barnehagen nå Anonymkode: 0c916...026
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Du kan prøve noe slikt? Jeg har ikke prøvd akkurat disse selv, men har bestilt lapper til reparasjon av hull i en dunjakke og en liten flerre i en skalljakke fra denne butikken, og har vært fornøyd. Anonymkode: 59c99...d51
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan prøve noe slikt? Jeg har ikke prøvd akkurat disse selv, men har bestilt lapper til reparasjon av hull i en dunjakke og en liten flerre i en skalljakke fra denne butikken, og har vært fornøyd. Anonymkode: 59c99...d51 Ser nå at de lappene skal limes inni skoen, men kanskje disse kan brukes? Anonymkode: 59c99...d51
Sunshade83 Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Du kan bruke svart skokrem eller fett for at det skal se litt bedre ut. Må gjøres med jevne mellomrom. Finnes skobeskyttere til sykling. Kjøpte det på på Jollyroom til minstemann her, men er mange variasjoner der ute. Søk etter skobeskytter barn sykling
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 14.42): Hub har skjerpet seg litt nå. Disse skoene er vanntette og bruk kun i barnehagen nå Anonymkode: 0c916...026 Er du sikker på at de fortsatt er vanntette når de er såpass skrapt opp foran. Anonymkode: 4609d...ab3
Soft mann Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Ser ut som membranen som gjør skoene vanntett er slitt bort. må nok lære henne å sykle på to-hjulsykel, dere må kjøpe med brems på styret
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden De skoene er ikke vanntette lenger Anonymkode: 6dfd9...28f
Miaiai Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Sønnen min var helt lik i samma alder, vi kjøpte noen sko som ikke var så nøye med. Spiller jo ingen rolle om dem er dyre eller billige om dem bremser med skoa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå