AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg forstår ikke helt at mange kvinner biter på dette, vil ikke damer som regel være ute etter et forhold? Jeg hører ihvertfall stadig at kvinner får lite ut av engangsopplegg. Anonymkode: 5b47d...f33 1
Nowayback Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Jeg har prøvd å skrive alt fra søker et forhold til casual, men det har ingen betydning for antall likes. Blir jo dømt på første bildet uansett.
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august De gjør det fordi de tror kvinner ikke tenner på en følsom kar, som skriver han er ute etter kjæreste. Anonymkode: 231bb...feb 1
Bamseklemmer Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forstår ikke helt at mange kvinner biter på dette, vil ikke damer som regel være ute etter et forhold? Jeg hører ihvertfall stadig at kvinner får lite ut av engangsopplegg. Anonymkode: 5b47d...f33 Enkelte kvinner har behov for å være litt dirty og gi litt F noen ganger. Det gir dem en historisk opplevelse.. etterpå gifter hun seg og stifter familie.. Så det er igrunn helt vanlige kvinner. Njaa.. jeg tror ONS er i ferd med å dø ut, det er knyttet til risiko og smittefare.. En fast god elsker er så mye bedre, det er jo knyttet til trygghet og vennlighet🥰
Snok1 Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår ikke helt at mange kvinner biter på dette, vil ikke damer som regel være ute etter et forhold? Jeg hører ihvertfall stadig at kvinner får lite ut av engangsopplegg. Anonymkode: 5b47d...f33 Jeg er ikke på Tinder, men: man skriver vel hva man søker, ikke hva man tror flest mulig vil lese? Jeg ville neppe forsøkt å fiske alle kvinnene på Tinder, men heller fine noen få som ønsker det samme som meg. Altså kvalitet over kvantitet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg forstår ikke helt at mange kvinner biter på dette, vil ikke damer som regel være ute etter et forhold? Jeg hører ihvertfall stadig at kvinner får lite ut av engangsopplegg. Anonymkode: 5b47d...f33 Hva tenker du da om kvinner som skriver at de er ute etter "casual" på Tinder? Newsflash, mennesker er ulike. Anonymkode: ea563...331 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg forstår ikke helt at mange kvinner biter på dette, vil ikke damer som regel være ute etter et forhold? Jeg hører ihvertfall stadig at kvinner får lite ut av engangsopplegg. Anonymkode: 5b47d...f33 Hva tenker du da om kvinner som skriver at de er ute etter "casual" på Tinder? Newsflash, mennesker er ulike. Anonymkode: ea563...331
Majer Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august En del kvinner har på short-term, open for long. Disse prøver å bli seriøse med meg, men jeg klarer jo ikke bli seriøs med en som egentlig var ute etter noe kortvarig. Forstår ikke hvorfor de gjør det. Disse mennene er i det minste ærlige 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Majer skrev (17 minutter siden): En del kvinner har på short-term, open for long. Disse prøver å bli seriøse med meg, men jeg klarer jo ikke bli seriøs med en som egentlig var ute etter noe kortvarig. Forstår ikke hvorfor de gjør det. Disse mennene er i det minste ærlige Det er jeg helt enig i, ærlighet er bra. Ts Anonymkode: 5b47d...f33 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Majer skrev (23 minutter siden): En del kvinner har på short-term, open for long. Disse prøver å bli seriøse med meg, men jeg klarer jo ikke bli seriøs med en som egentlig var ute etter noe kortvarig. Forstår ikke hvorfor de gjør det. Disse mennene er i det minste ærlige Mange menn som skriver kortvarig og langvarig. Føler med deg der, klarer ikke ta de seriøst Anonymkode: 03148...c48 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva tenker du da om kvinner som skriver at de er ute etter "casual" på Tinder? Newsflash, mennesker er ulike. Anonymkode: ea563...331 Joda, jeg vet. Kanskje er jeg fordomsfull, men er det ikke flere menn enn kvinner som egentlig ønsker engangsligg? Ts Anonymkode: 5b47d...f33
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Jeg er ute etter et forhold og har huket av det på tinder, sveiper venstre på de som ikke er det(uavhengig av bilder eller ikke). Hadde først " Langsiktig,men åpen for alt" på profilen, men da leste de fleste menn dessverre kun: ..ÅPEN FOR ALT... Ja ja, det blir nok en kort karriere der inne uansett, mye rart, heller singel tror jeg😂 Anonymkode: 74c33...c48
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Majer skrev (44 minutter siden): En del kvinner har på short-term, open for long. Disse prøver å bli seriøse med meg, men jeg klarer jo ikke bli seriøs med en som egentlig var ute etter noe kortvarig. Forstår ikke hvorfor de gjør det. Disse mennene er i det minste ærlige Det store flertallet av menn på Tinder har «langsiktig men åpen for alt» Anonymkode: fba1a...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august Det er i det store og hele likegyldig hva menn skriver i bio, med unntak av høyden. Det er bildene sammen med høyden som avgjør, ikke det andre. Anonymkode: ece02...290
AnonymBruker Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forstår ikke helt at mange kvinner biter på dette, vil ikke damer som regel være ute etter et forhold? Jeg hører ihvertfall stadig at kvinner får lite ut av engangsopplegg. Anonymkode: 5b47d...f33 Mange damer er ute etter ligg på tinder, men de er ikke like like åpne og direkte om det. En kvinne som ønsker sex, kan fort finne på å skrive i bio at hun kun ser etter noe seriøst Anonymkode: 3cd8b...d26
AnonymBruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Glad jeg ikke er på tinder👍🏻 Anonymkode: c3e6e...46c
AnonymBruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august Majer skrev (5 timer siden): En del kvinner har på short-term, open for long. Disse prøver å bli seriøse med meg, men jeg klarer jo ikke bli seriøs med en som egentlig var ute etter noe kortvarig. Forstår ikke hvorfor de gjør det. Disse mennene er i det minste ærlige Men de er jo ærlige når de sier de også er åpne for noe serriøst? Det står jo open for long. Du vet hva det betyr ja? Anonymkode: c46ae...e70
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august De kan jo ikke være serriøse om de ikke har lyst, så da er det jo som det er. Ulike ønsker, vanskelig å finne noen som ønsker det samme. Anonymkode: c46ae...e70
Druid Skrevet 1. september #20 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 13.24): Jeg forstår ikke helt at mange kvinner biter på dette, vil ikke damer som regel være ute etter et forhold? Jeg hører ihvertfall stadig at kvinner får lite ut av engangsopplegg. Anonymkode: 5b47d...f33 Jeg kan ikke få sagt dette ofte nok : Tinder er en hookup app : den er egentlig KUN funksjonell for å få seg ett ligg. JA, du kan møte din sjelevenn der ; det kan du også gjøre i taxikøen i flatfylla en fredagskveld. Men det er ingenting i den appen som gir deg det man trenger for å finne en langsiktig partner, kun for å få dere til å møtes. Og møter du noen uten å ha noen som helst inngang til bakgrunnen hans, er det såpass enkel beslutning at det kun er ligg som er i kortene. På samme måte som det finner menn som ikke får noe ut av engangopplegg, er det kvinner som elsker det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå