AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Da jeg var ferdig utdannet, kom jeg ut for en ulykke som gjorde at jeg bare kunne jobbe 50%. Mottar AAP i tillegg, som da ble beregnet ut fra en svært lav inntekt siden jeg ikke hadde jobbet så lenge. Dette er flere år siden, jeg er fortsatt ikke "ferdig avklart". Nå har jeg mulighet for en ganske stor lønnsøkning i jobben uten å måtte gå opp i prosent, og har vært så lettet over at jeg endelig skal få litt bedre økonomi. Men så kan det se ut som AAP da bare blir avkortet tilsvarende, slik at jeg får det samme utbetalt uansett. Noen som vet noe om dette? Jeg skal sjekke med NAV også, men vil gjerne høre andres erfaringer først. Anonymkode: b760e...517
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Så lenge ikke stillingsprosent går opp, vil ikke AAP eller dagpenger bli redusert. Det er noe annet dersom man har uføretrygd, såvidt meg bekjent. Anonymkode: a410d...82f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Det vil ikke endre noe på AAP da det beregnes ut av timer på jobb og ikke lønn. Men når du går over til uføretrygd så blir saken en annen. Anonymkode: e02a6...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå