AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Skal eventuelt bare være borte i 8 dager og jeg har ingen oppfølging eller behandling i løpet av disse dagene. Er sykemeldt pga en betennelse. Noen som har erfaring med søknad og godkjenning/avslag? Anonymkode: 8ca4f...200
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Det skal vel være medisinsk om dem skal godta reise utenfor EØS Du kan prøve, men belag deg på å ta ut ferie om du absolutt må reise. Hva er målet med reisen? Er målet ferie? Om så er det ikke noe dem er glad i. Er målet behandling på stedet så kanskje. Anonymkode: 92588...338
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Nei, det er sjeldent. Du må stort sett ta ut ferie for å dra på ferie. Anonymkode: 1e579...81b 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Hvorfor kan du ikke bruke ferie som alle andre? Anonymkode: 319f9...795 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Er det ikke bare å ta ut ferie da? Jeg gjorde det når jeg var sykmeldt. Skrev at jeg hadde ferie fra da til da Anonymkode: c5e2b...380 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Det er vel bare å søke ferie? Anonymkode: 6854a...1eb 1
William_S Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, det er sjeldent. Du må stort sett ta ut ferie for å dra på ferie. Anonymkode: 1e579...81b Tull. Iallefall på aap får man nesten alltid det godkjent 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august Veldig rart at det skal være greit å reise til Paris, men skal du til London nei da er det fyfy 🙄 Anonymkode: 1f26f...12c
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august William_S skrev (31 minutter siden): Tull. Iallefall på aap får man nesten alltid det godkjent Men TS sier sykemelding, ikke AAP. Det er jo to forskjellige ordninger. Anonymkode: 6854a...1eb 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Virker som du har fått noen svar her fra folk som ikke har erfaring med dette selv, og som er misunnelig på de som kan reise på ferie mens de selv er frisk og går på jobb. NAV pleier å ha forståelse for at folk av ulike årsaker ønsker å reise bort mens de er sykemeldt, evt. på AAP, og de vet også at det for mange er helsefremmende. Som regel går dette helt fint. Og ja, jeg snakker av egen erfaring. Anonymkode: 23103...00e 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Jeg jobber i nav og dette blir som regel alltid godkjent såfremt ikke fastlegen sier at det er helseskadelig og forhindrer behandling. Nav kan også si nei dersom det er planlagt tiltak, men ofte så finner man en løsning. Anonymkode: 9007e...401 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå