Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vaskemaskinen gikk i stykker, ventet på det lenge. Ga beskjed til samboer og om vi kunne montere den nye ubrukte vaskemaskinen som har stått i garasjen i 1 år. Nei, det ville han ikke. Jeg fikk vaske klær for hånd. Med en tenåring (jente) og mann som jobber på anlegg, så blir det litt vask. Jeg har nå vasket klær for hånd i 3 uker og bevisst ikke tatt hans. 

Nå kom han og lurte på om ikke jeg skal vaske arbeidsklærne hans. Sier at vaskemaskinen er kaputt og det er ikke enkelt å vaske arbeidsklær for hånd. Fikk beskjed om å finne en løsning. Sa at jeg ville ringe rørlegger eller noe sånt for å montere. Nei, det fikk jeg ikke lov til. Jeg kunne gå i elva og vaske ! WTF

Drittlei,føler han gjør det med vilje for å lage krangel. Han vasker ingen klær selv og forventer at jeg skal stå ned i elva og vaske klær ? Er vi på 1700-tallet ?.Jeg er i full jobb m.m. og vil ikke bruke timesvis på å vaske klær. Gjort det nok i 3 uker. Føler meg maktesløs og vil egentlig ringe montør,men da bryter vel helvete løs.

Måtte bare få det ut. Helvetes tosk 

Anonymkode: e2215...4ed

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

#tingsomikkeharskjedd ?

• Liker 16
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

1/10

Anonymkode: d7117...ac1

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er Samboer sjefen din? Hvorfor bestemmer han? Hvorfor er du sammen med han? 
Er dette et rop om hjelp?

Anonymkode: 9ddbf...a61

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har en reserve vaskemaskin i garasjen 😆

Trenger ikke rørlegger for å montere vaskemaskin. Det greier du nok fint. YouTube hjelper deg

Anonymkode: 88c8f...56d

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å få seg en mann? Og et liv med litt innhold? 

Anonymkode: 84950...56f

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vaskemaskinen gikk i stykker, ventet på det lenge. Ga beskjed til samboer og om vi kunne montere den nye ubrukte vaskemaskinen som har stått i garasjen i 1 år. Nei, det ville han ikke. Jeg fikk vaske klær for hånd. Med en tenåring (jente) og mann som jobber på anlegg, så blir det litt vask. Jeg har nå vasket klær for hånd i 3 uker og bevisst ikke tatt hans. 

Nå kom han og lurte på om ikke jeg skal vaske arbeidsklærne hans. Sier at vaskemaskinen er kaputt og det er ikke enkelt å vaske arbeidsklær for hånd. Fikk beskjed om å finne en løsning. Sa at jeg ville ringe rørlegger eller noe sånt for å montere. Nei, det fikk jeg ikke lov til. Jeg kunne gå i elva og vaske ! WTF

Drittlei,føler han gjør det med vilje for å lage krangel. Han vasker ingen klær selv og forventer at jeg skal stå ned i elva og vaske klær ? Er vi på 1700-tallet ?.Jeg er i full jobb m.m. og vil ikke bruke timesvis på å vaske klær. Gjort det nok i 3 uker. Føler meg maktesløs og vil egentlig ringe montør,men da bryter vel helvete løs.

Dette er trolleinnlegg. Hvem har en ekstra vaskemaskin liggende i garasjen i ett år og i tilegg ikke tar den i bruk på så lang tid når den andre ryker og tvignes til å vaske for hånd, nei vettu hva asså!!!

Få inn vaskemaskinen, lei en rørlegger eller familie tik å hjelpe deg. Fy for en mann! Håper du tuller!

Anonymkode: 39871...4f5

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette KAN ikke være sant. (Vær så snill!) 

Skulle det likevel være det:

Så opp for deg selv kvinne! Kjøp ny vaskemaskin, installer den selv eller bestill rørlegger om du ikke klarer. Blir det et helvete? Ja, så lag et helvete tilbake! Så det ringer i ørene på han. Og finner han ikke igjen respekten for deg, så kan du faktisk ikke bli i et forhold med denne mannen. 

Anonymkode: 27264...259

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du hans hjelp til å montere vaskemaskinen? Det er ingen vanskelig jobb, det eneste er vel at de kan være litt tunge å flytte på. 

Men ærlig talt, her er vel alternativet at han ikke får rene klær? La mannen klare seg selv, han får gå til elva for å vaske klær selv. For en tåpelig fyr.

Anonymkode: c0d37...ebb

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvem har en reserve vaskemaskin i garasjen 😆

Anonymkode: 88c8f...56d

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er trolleinnlegg. Hvem har en ekstra vaskemaskin liggende i garasjen i ett år

Anonymkode: 39871...4f5

Det er da ikke helt unormalt det? Vi har arvet vaskemaskin to ganger, og de har stått på vent til de har vært nødvendige 🙂 

EDIT: At man ikke tar dem inn når den man har ryker, og i stedet vasker klær for hånd er litt mer merkelig da 🤣 

Endret av Mezzosoprena
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tull dessverre 

Ja, vi har hatt en maskin i garasjen klar over 1 år.

Hvorfor han ikke vil bruke den må gudene vite 

Den gamle maskinen hadde eksdama skaffet for over 20 år siden.Nostalgi ? 

Viss jeg ringer montør blir det månelyst og er nesten redd hva som skjer da

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke tull dessverre 

Da er du i et forhold du ikke skal være i!

• Liker 10
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke tull dessverre 

Du er i ett forhold du ikke burde være i. Så enkelt er det! 

Anonymkode: 1a622...79a

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nå kom han og lurte på om ikke jeg skal vaske arbeidsklærne hans.

Du får si at han får gjøre det selv. 

Anonymkode: 1a622...79a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke rørlegger for å koble til vaskemaskin, like lite som du trenger rørlegger for å bytte hageslange. 

Dersom du er usikker eller trenger hjelp til å flytte på dem, så ring en venn eller spør en nabo. 

Anonymkode: 033d0...f4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Få en nabo til å hjelpe deg 

Anonymkode: 0c7fe...fd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hmm hvem kjenner vi som er litt mann og handymann da? Vaskemaskinen har ryki, og må fikses.

Har du noen flinke kompiser eller skal jeg spørre en av mine? Forstår du ikke klarer, så her må det mannfolk til"

Anonymkode: 1196d...737

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Men hadde mannen nevnt elva her, så hadde jeg bare greit, da flytter vi heller fra hverandre.

Anonymkode: 1196d...737

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke tull dessverre 

Altså.. da er du i ett voldelig forhold. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er antagelig ikke bevisst. De fleste tilbakestående rasshøl bare er sånn.

Utover det skal du selvfølgelig gå fra apen.

Anonymkode: 6fff9...227

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...