Arwen Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Kattungene mine går helt amok og bruker doen sin som lekekasse når jeg har vasket den helt slik at den er helt ren. De gjør det bare i et par dager, men resultatet er sand overalt akkurat de dagene noe jeg kan gjøre eller må jeg bare la de vokse det av seg? Endret 26. mars 2006 av Arwen
Gjest Binna Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Har du åpen kasse? Kattene mine spruta sand over hele gulvet da jeg hadde det. Så jeg kjøpte meg en med lokk og dør, og det problemet forsvant. (rent bortsett fra at jeg måtte ta av døra, fordi den ene katten ikke skjønte hvordan den kom seg ut, og da hjalp det bare litt..) Ellers kan det tenkes de vokser det fra seg? Endret 26. mars 2006 av hæxa
Gjest Skya Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Hva med å legge f.eks. en papplate over når du er hjemme, og kun ta bort denne når de viser tegn på at de må bruke kassa til noe vettugt?
Arwen Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2006 Er sånn med tak.. men ikke dør da. Har kjøpt snurredo jeg
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Noen dokasser har jo et lokk som dekker mye av åpningen, kanskje det hjelper litt? (kattungen min har lyst til å leke i doen MIN, forøvrig... )
Arwen Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2006 Ser ut som om de har gitt seg for kvelden. Skjønner de ikke at dette kan ende med at de aldri får helt ren do? får kanskje spare litt av det gamle greiene å legge inni. Og ja, de vil gjerne leke i min do også.. stakkars søte dumme små
lillesky Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Kanskje bedre at de leker med doene og bruker den, enn at de er redde for den. Tror du bare må frem med feiebrettet et par ganger om dagen. Katter er veldig renslige, så de vasker seg nok godt etterpå. Bare passe på at de søte små ikke detter ned i din do! Dere må huske å lukke dolokket nå, også mannen.
Arwen Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2006 Her er dolokket nede hele tiden ja, og er selvfølgelig veldig glad for at de ikke er redd doen sin tenkte bare at det kanskje var en eller annen grunn for det. Men de koser seg vel bare tenker jeg. er jo søte også da, når de løper propell inni der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå