Skrueløs Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august (endret) Er det noen som har sett UFO? Jeg og min datter har ved flere anledninger sist vinter her i Nord Norge sett flere "stjerner" som har beveget seg i flere hastigheter samt skiftet retning, å i et par tilfeller stoppet opp før di beveget seg videre. Kan med sikkerhet si at dette var ikke fly, ikke stjerneskudd for di som måtte komme med forslag. Men har noen andre opplevd dette å va kan dette være? Endret 31. august av Skrueløs 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Det finnes mange forklaringer, også naturlige. Men ingen kan med sikkerhet si hva dere har sett. Jeg er vokst opp i et område der det har blitt observert lyskuler helt nede i skogen, og i og rundt et vann, men det eneste vi vet er at ingen kan si med sikkerhet hva disse lyskulene er. Ingen har funnet noen naturlige forklaringer som passer til bevegelsesmønsteret og tidsrommet lysene var synlige, som kulelyn e.l. Selv observatoriet inne i byen kalte det UFO, fordi lysene er i ordets rette forstand uidentifisert, selv mer enn 30 år etter. Anonymkode: cfb69...30b 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp! Anonymkode: a152b...838 Hvis du har lyst å dele dine vittige tanker om trådtitler, så kan jeg foreslå denne tråden: Anonymkode: cfb69...30b 5
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Vi så en ildkule som skiftet form og farge på Vestlandet en gang. Aner ikke hva det var. Anonymkode: 16126...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hær…? Anonymkode: 3a689...584 🤣 Finner ingen hærer som har sett ufo. Ikke Napoleon med sin hær engang. Anonymkode: 161dd...859 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hær…? Anonymkode: 3a689...584 Napoleon med sin hær? Anonymkode: 16126...7e6
sicario Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Jeg så noen morsomme «uidentifiserte» lysfenomen da jeg bodde noen dager på Nellis airforce base og på tur i mer ørkenområder i Nevada. Et par timer i retning Groom Lake (area 51). Dvs, de var uidentifiserbare for meg😊. Beveger seg først som et helikopter (hoverering), for så å ha flere retningsendringer i absurd hastighet. Uten lyd som var mulig for oss å høre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Ja. For et par dager siden. Var ingen synlige satelitter i området, det sjekket jeg med en sånn app. Den bevegde seg sånn frem og tilbake i sikksakk og foran andre stjerner osv. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne. Bor også i Nord Norge. Anonymkode: 9d91c...cb2 2
PKV Skrevet torsdag kl 19:55 #12 Skrevet torsdag kl 19:55 Nå er det vel engang slik i dette samfunnet at de som observerer noe uvanlig, som f.eks en UFO, faktisk aldri går videre med det. De tar det elegant videre med seg i sin grav. Det er dumt, fordi dette temaet er for viktig til å skusle det bort på tull og latterliggjøring. Men slik er det desverre. Monumentale krefter her på jorden jobber aktivt for at dette temaet skal holdes nede, noe de foreløpig lykkes bra med. 2
Maia70 Skrevet torsdag kl 19:57 #13 Skrevet torsdag kl 19:57 AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 11.32): Det finnes mange forklaringer, også naturlige. Men ingen kan med sikkerhet si hva dere har sett. Jeg er vokst opp i et område der det har blitt observert lyskuler helt nede i skogen, og i og rundt et vann, men det eneste vi vet er at ingen kan si med sikkerhet hva disse lyskulene er. Ingen har funnet noen naturlige forklaringer som passer til bevegelsesmønsteret og tidsrommet lysene var synlige, som kulelyn e.l. Selv observatoriet inne i byen kalte det UFO, fordi lysene er i ordets rette forstand uidentifisert, selv mer enn 30 år etter. Anonymkode: cfb69...30b Hvilke naturlige forklaringer finnes det på det TS spør om?
PKV Skrevet torsdag kl 19:58 #14 Skrevet torsdag kl 19:58 AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 11.46): Finner ingen hærer som har sett ufo. Ikke Napoleon med sin hær engang. Tipper det er mange hærstyrker opp igjennom historien som har gjort Ufo-observasjoner. Men som så har fått streng beskjed via sin oberster/generaler om å holde dette tett.
bvp Skrevet torsdag kl 20:17 #15 Skrevet torsdag kl 20:17 UFO betyr Uidentifisert Flygende Objekt så alt som flyr som ikke er identifisert er UFO. 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:25 #16 Skrevet torsdag kl 20:25 Ja, vært på studietur til Hessdalen! Så massive lysglimt og svevende runde lys som svevde rundt! Stort internasjonalt forskingsprosjekt der som varte mange år(vet ikke om de fortsatt holder på) Anonymkode: c25e2...4ab
000VF000 Skrevet torsdag kl 20:31 #17 Skrevet torsdag kl 20:31 Skrueløs skrev (På 31.8.2025 den 11.23): Er det noen som har sett UFO? Jeg og min datter har ved flere anledninger sist vinter her i Nord Norge sett flere "stjerner" som har beveget seg i flere hastigheter samt skiftet retning, å i et par tilfeller stoppet opp før di beveget seg videre. Kan med sikkerhet si at dette var ikke fly, ikke stjerneskudd for di som måtte komme med forslag. Men har noen andre opplevd dette å va kan dette være? Jeg gjorde det under pandemien når jeg satt på takterrassen. Akkurat slik du beskriver det. Jeg trodde først det var satellitter helt til de skiftet retning på en veldig merkelig måte. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:43 #18 Skrevet torsdag kl 20:43 Maia70 skrev (41 minutter siden): Hvilke naturlige forklaringer finnes det på det TS spør om? Det kan f.eks. være satelitter eller romsøppel. Måten lyset treffer dem på og brytning av lyset i atmosfæren kan lure øynene til å tro at de beveger seg på rare måter eller plutselig forsvinner og dukker opp igjen. Som sagt, ingen her inne kan med sikkerhet si hva TS har sett. Anonymkode: cfb69...30b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:49 #19 Skrevet torsdag kl 20:49 Skrueløs skrev (På 31.8.2025 den 11.23): Er det noen som har sett UFO? Jeg og min datter har ved flere anledninger sist vinter her i Nord Norge sett flere "stjerner" som har beveget seg i flere hastigheter samt skiftet retning, å i et par tilfeller stoppet opp før di beveget seg videre. Kan med sikkerhet si at dette var ikke fly, ikke stjerneskudd for di som måtte komme med forslag. Men har noen andre opplevd dette å va kan dette være? Jeg så noe lignende en gang jeg gikk tur for noen måneder tilbake. Anonymkode: 199b8...07b
Maia70 Skrevet torsdag kl 21:11 #20 Skrevet torsdag kl 21:11 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det kan f.eks. være satelitter eller romsøppel. Måten lyset treffer dem på og brytning av lyset i atmosfæren kan lure øynene til å tro at de beveger seg på rare måter eller plutselig forsvinner og dukker opp igjen. Som sagt, ingen her inne kan med sikkerhet si hva TS har sett. Anonymkode: cfb69...30b Høres veldig usannsynlig ut fra hva ts beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå