AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Så jeg er en mann på snart 27 år. Jeg matcher en del med jevnaldrende alenemødre som jeg synes virker interessante, og som jeg har gode samtaler med. Jeg søker noe seriøst, men har ikke erfaring med verken kvinner eller barn, så jeg blir jo veldig nervøs dersom det blir noe langvarig. Har dere noen tips til hvordan jeg kan håndtere nervøsiteten rundt det å date noen med barn? Eller erfaringer med lignende situasjoner? Anonymkode: 52acd...78f
Thanos Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Bli godt kjent med en du kjenner du blir interessert i. Ikke tenk på at hun har barn. Bli godt kjent med henne. Hvordan hun tenker, politiske syn. Hvor empatisk hun er, humoren. Og blir du skikkelig glad i henne så go for it! Barn blir da en bonus. En fantastisk bonus. 5
Brunello Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Dersom du er 27 år, ville jeg gått for de uten barn. Et eller flere barn fra før vil både begrense antall barn du selv får (i alle fall er det stor sjanse for det). I tillegg vil det være masse styr med barnets far. Bare les kvinneguiden. 7
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Du bør også forberede deg på problematiske forhold knyttet til å innlede forhold med alenemødre, kanskje især x'er og x'ers familie. Vær også klar over at du alltid vil komme i andre rekke, etter barna. Min mening er at å gå inn i slikt er ikke for alle. Anonymkode: f4e5c...0f5 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Du er ALT for ung til å involvere deg i alenemødre! Du starter jo ikke din "karriere" med det motsatte kjønn med noen som har familie og som har vært i forhold i årevis. Finn noen på samme sted som deg selv. Anonymkode: a5711...183 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Uansett din alder, 27 år eller om du hadde vært 47 år for den slags skyld, så hadde jeg unngått alenemødre, noe jeg også gjør. Det er overhodet ikke noe poeng å waste din egen tid på ei. En tid du aldri får igjen. Anonymkode: c6fc7...30c 3 1 3
Jajakvinne12 Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så jeg er en mann på snart 27 år. Jeg matcher en del med jevnaldrende alenemødre som jeg synes virker interessante, og som jeg har gode samtaler med. Jeg søker noe seriøst, men har ikke erfaring med verken kvinner eller barn, så jeg blir jo veldig nervøs dersom det blir noe langvarig. Har dere noen tips til hvordan jeg kan håndtere nervøsiteten rundt det å date noen med barn? Eller erfaringer med lignende situasjoner? Anonymkode: 52acd...78f Du er såpass ung det er flush av damer i din alder uten barn. Gå for dem. Mindre drama og stress. Dessuten når dagen kommer og du/dere skal ha barn blir deres sammen begges FØRSTE. Bare det i seg selv er verdt det. 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så jeg er en mann på snart 27 år. Jeg matcher en del med jevnaldrende alenemødre som jeg synes virker interessante, og som jeg har gode samtaler med. Jeg søker noe seriøst, men har ikke erfaring med verken kvinner eller barn, så jeg blir jo veldig nervøs dersom det blir noe langvarig. Har dere noen tips til hvordan jeg kan håndtere nervøsiteten rundt det å date noen med barn? Eller erfaringer med lignende situasjoner? Anonymkode: 52acd...78f Er man 27år og alenemor viser det tydelig dårlig dømmekraft. Anonymkode: a699b...d13 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august Alenemødre er ofte mer modne og ansvarsfulle, de har skjønt livet på en annen måte en de uten barn. Jeg vil si det er mindre drama med alenemødre , også er det noe med at de har livet sitt på stell og gode prioriteringer. Det er verre med alenefedre, de har som oftest ikke kommet over eksen sin og ønsker bare noen som hjelper til med husarbeid isåfall. Anonymkode: 294f3...db2 3 4
Sparkling_Pink Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Nervøsiteten må du bare leve med. Jeg er ellers uenig med de som mener du er for ung for damer som allerede har barn. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Det kommer vel an på hvor mange barn du ønsker deg og om hun ønsker seg flere. Bortsett fra det er det jo de samme partnerkriteriene? Jeg er alenemor, har over 6 mill i fond og eier mitt eget hus i osloområdet. Er selvsagt ikke åpen om det med folk jeg dater. Har et rydda forhold til barnefar og en grei jobb Kan lage mat, er ansvarlig og selvstendig - og veldig glad i å ta vare på en mann. Allikevel trodde menn på Tinder jeg lette etter mann som skulle passe på og forsørge barna mine 😂 Det klarer jeg absolutt selv. Det er lov å gi en alenemor tid og se det an? Det kan være drømmepartneren din Anonymkode: 51ec9...fe2 4
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er man 27år og alenemor viser det tydelig dårlig dømmekraft. Anonymkode: a699b...d13 Tja, både og. Det kan være det, det kan være han har vært utro? Økonomisk uansvarlig bak ryggen hennes. Voldelig (30% av vold mot kvinner starter når de først er gravide) osv.. Anonymkode: 51ec9...fe2 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Brunello skrev (3 timer siden): Dersom du er 27 år, ville jeg gått for de uten barn. Et eller flere barn fra før vil både begrense antall barn du selv får (i alle fall er det stor sjanse for det). I tillegg vil det være masse styr med barnets far. Bare les kvinneguiden. Så enig. Og jeg ble selv alenemor som 31-åring. Jeg skjønner greia hvis du virkelig falt for ei irl som tilfeldigvis også har barn, men du sveiper på en app, det er enkelt å velge bort. Sats på ei uten barn der dere kan skape en familie sammen, oppleve alt første gang sammen - som det å få barn. Er du heldig blir dere en flott kjernefamilie som holder, uten dine og våre barn, bonustittel, en sjalu eks, at dama di irriterer seg over eksens nye dame og hvordan hun behandler barna, ekssvigermor og svigerfar som også er involvert i barna osv. Det er så mye ståk rundt som du vil unngå. Anonymkode: 1aa53...dc4 2
Majer Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Helt greit. De er ofte seriøse. Men hadde droppet det hvis du vil ha barn som er 100% kromosommessig dine, eller dersom barnefar ikke har 50% samvær eller gjør opp for mindre samvær økonomisk
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august Sparkling_Pink skrev (25 minutter siden): Nervøsiteten må du bare leve med. Jeg er ellers uenig med de som mener du er for ung for damer som allerede har barn. TS må ikke leve med nervøsiteten. Han kan ganske enkelt bare styre unna alenemødre. Anonymkode: 82d97...3d0
AnonymBruker Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): har ikke erfaring med verken kvinner eller barn Det blir jo helt kræsj å bli involvert med en dame med barn når du ikke har erfaring med hverken damer eller barn... Du må og få lov til å prøve og feile. Eksperimentere. Alenemødrene har allerede vært gjennom alt, det må du og få lov til. Anonymkode: a5711...183
AnonymBruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Ikke ta rådene om at du kun skal annerkjenne henne. Barn kommer først, vil du ikke ha barn eller er ikke klar til å være en god stefar, ikke gå inn i den rollen. Anonymkode: 6569e...2f8
AnonymBruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er man 27år og alenemor viser det tydelig dårlig dømmekraft. Anonymkode: a699b...d13 Er det mulig å være så dum? Min mann døde. Hadde jeg dårlig dømmekraft? Anonymkode: c5a6d...39c 6
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alenemødre er ofte mer modne og ansvarsfulle, de har skjønt livet på en annen måte en de uten barn. Jeg vil si det er mindre drama med alenemødre , også er det noe med at de har livet sitt på stell og gode prioriteringer. Det er verre med alenefedre, de har som oftest ikke kommet over eksen sin og ønsker bare noen som hjelper til med husarbeid isåfall. Anonymkode: 294f3...db2 For noe vås, det siste avsnittet der. Ikke at jeg kjenner flere alenefedre enn meg selv da vi er svært få, men for min del er min eks irrelevant. Husarbeid har jeg greid alene i alle år, så det er også uten betydning. Synes det er så patetisk med slike løgnaktige påstander. Anonymkode: 08f8c...26a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): For noe vås, det siste avsnittet der. Ikke at jeg kjenner flere alenefedre enn meg selv da vi er svært få, men for min del er min eks irrelevant. Husarbeid har jeg greid alene i alle år, så det er også uten betydning. Synes det er så patetisk med slike løgnaktige påstander. Anonymkode: 08f8c...26a Vel både jeg og flere av mine veninner som har datet menn med barn har en annen erfaring. alenefedre er fortsatt styrt av eksen og veldig knyttet til eksen. De klarer ikke skape nytt eget liv med neste dame og gir eksen fortsatt altfor mye plass. Barna er ikke problemet, men ingen kvinner ønsker å dele mannen med hans eks i den grad vi har erfart. Menn er som oftest ikke ferdig med forholdet. Da det er de som blir forlatt av kvinnen. Og menn som blir såret kommer seg nesten aldri igjen. Og ender med å bli emosjonelt utilgjengelige. Anonymkode: 294f3...db2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå