Gå til innhold

å gå ut i oslo....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor pleier dere som bor i Oslo å gå ut????

Har bodd her i et halvt år, og synes det er mye dårlig..... Men det er sikkert fordi jeg ikke vet hvor jeg skal dra...

Liker litt "ordentlige" steder..

Oppdaget for en stund siden at stedene på majorstuen er mye bedre enn de som ligger nede i byen. Der er det masse tragiske barer/nattklubber/diskotek altså!!!!!

Hva synes dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de stedene som ligge i sentrum (langs karl Johan) er så mye besøkt av folk som ikke er fra Oslo. (bønder i byen)erter.gif

Jeg liker å gå ut på Majorsuen. Masse bra ved Bogstadveien, hegdehaugsveien.

Ellers er head on et ok sted i byen!

I Thorvald Meyers gate er det og et par ok steder.

Men det kommer ann på hva slags musikk du liker. Og om du er ute etter puber, eller barer eller klubber!

Oslo har veldig masse å velge mellom!!

God jakt!12

Skrevet

Kommer også an på hva slags folk du vil møte.

Er selv veldig opptatt av å møte forskjellige mennesker og holder meg stort sett i sentrum.

Har prøvd majorstuen et par ganger og HATET det. Kommer rett og slett ikke overens med vestkantfolk.

Synes at det er masse koselige puber på Grønland og i sentrum jeg. Men det kommer an på hvilken person man er.

• Liker 2
  • 19 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Milly skrev (På 17.3.2002 den 2.18):

Kommer også an på hva slags folk du vil møte.

Er selv veldig opptatt av å møte forskjellige mennesker og holder meg stort sett i sentrum.

Har prøvd majorstuen et par ganger og HATET det. Kommer rett og slett ikke overens med vestkantfolk.

Synes at det er masse koselige puber på Grønland og i sentrum jeg. Men det kommer an på hvilken person man er.

Nå er det jo litt hemmende med nedstengelsen grunner Corona, men vi satser på at blir bedre til høsten. Jeg og trives best på østkanten.

Anonymkode: e9f23...62a

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

🤣🤣.. stusset veldig før jeg så årstall . Ja, hvor gikk vi ut for 20 år siden ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er det jo litt hemmende med nedstengelsen grunner Corona, men vi satser på at blir bedre til høsten. Jeg og trives best på østkanten.

Anonymkode: e9f23...62a

Det gjør jeg også!

Anonymkode: dce40...c0b

AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (4 timer siden):

🤣🤣.. stusset veldig før jeg så årstall . Ja, hvor gikk vi ut for 20 år siden ? 

Hva er utfordringen med det?

AnonymBruker
Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 16.3.2002 den 18.06):

Hvor pleier dere som bor i Oslo å gå ut????

Har bodd her i et halvt år, og synes det er mye dårlig..... Men det er sikkert fordi jeg ikke vet hvor jeg skal dra...

Liker litt "ordentlige" steder..

Oppdaget for en stund siden at stedene på majorstuen er mye bedre enn de som ligger nede i byen. Der er det masse tragiske barer/nattklubber/diskotek altså!!!!!

Hva synes dere???

Har du sjekket ut Tjuvholmen?

Anonymkode: af817...ea9

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er utfordringen med det?

Utfordringen ? Hun har bodd i Oslo i et halvt år.. et halvt år hvor alle utesteder har vært stengt. Og lurer på hvor folk går ut. Det så jo veldig rart ut, derfor stusset jeg , til jeg så at det var et 20 år gammelt innlegg. Det er ingen « utfordring «, bare komisk at det er dratt fram. 

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er et halvt liv siden for meg. Var 18 år i 2002. I 2004 kom jeg inn på «Sika» eller Sikamikanico som det het i Møllergata. Jeg vanket på «house og techno-klubber». 

Anonymkode: 68aa2...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...