AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Eller er det bare å kaste? Anonymkode: 54ebe...77c
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Lukt og kjenn etter, lukter den greit, ser den grei ut, smaker den greit, null problem Jeg har spist kyllinglår som lå i frysen 2-3 år, smakte godt det, overlevde og Anonymkode: 20869...6de 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Er den fryseskadet? om ikke kjør på. Anonymkode: f1908...edc
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Kylliing er mager mat og vil holde seg godt i fryseren. Hadde ikke hatt problemer med å spise i det hele tatt. Anonymkode: 5c9f5...d82 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august Ok, folkens, hvis jeg ikke er tilbake i morgen, da vet dere at det IKKE er greit å spise så gammel kylling 🤣 Anonymkode: 54ebe...77c 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, folkens, hvis jeg ikke er tilbake i morgen, da vet dere at det IKKE er greit å spise så gammel kylling 🤣 Anonymkode: 54ebe...77c Takk for at du tar en for laget og sjekker 😁 Neida går sikkert fint! Anonymkode: 20869...6de 1
visp Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, folkens, hvis jeg ikke er tilbake i morgen, da vet dere at det IKKE er greit å spise så gammel kylling 🤣 Anonymkode: 54ebe...77c Ok, vi skal se etter AnonymBruker 4 1
Gratis Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august visp skrev (4 minutter siden): Ok, vi skal se etter AnonymBruker LOL😄
Tvist Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Kylling lukter du ganske raskt om ikke er spiselig når den tiner. Stol på sansene dine.
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august Om den er dårlig, så kjenner du det på lukta med en eneste gang den er tint. Den trenger ikke å være helt tint før den lukta kommer. Anonymkode: 88afa...7b1
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Du blir ikke dårlig. Men kvaliteten kan være forringet. Innpakning har mye å si. Jeg kjøper vakumpakket kylling, og det ligger i boks som ikke blir åpnet så ofte. Da kan jeg lett oppbevare den i 2 år. Anonymkode: 0c270...497 1
skrue Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller er det bare å kaste? Anonymkode: 54ebe...77c Bare å lukte. Er den testen ok så bere å kjøre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå