AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Savner du å være ung? Er du fornøyd med å bli eldre? Har du det bra nå; eller ønsker du gå tilbake? Anonymkode: e37b8...ca0
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august 20-25 var best. Spennende liv, ting som skjedde Anonymkode: 90a34...a59 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 20-25 var best. Spennende liv, ting som skjedde Anonymkode: 90a34...a59 Har du kjedelig nå? Anonymkode: e37b8...ca0
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Hvert år er det beste. Livet blir bare bedre og bedre. Jeg kan savne mye fra studietida, men det er jo fordi jeg har glemt alt det som var vanskelig. Jeg kan savne tida som singel, men det er jo fordi jeg har glemt ut hvordan avslag føltes. Osv osv. Anonymkode: bbdeb...f07 5
Snok1 Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august (endret) Jeg griper meg selv i å glede meg til når jeg om få år blir 60. Jeg har vel alltid hatt et liv som er et godt liv. Det har vært bra med utfordringer som må takles og mye kjærlighet og tilhørende tap av kjærlighet. Jeg setter uendelig pris på det som har vært og fokuserer på det som kommer. Endret 31. august av Snok1 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Er 50 nå. Jeg. Så langt fra 38-45. Jeg misunner ikke å være mindre selvsikker som 20åring. Så er det ikke så ille å være 50 heller. Jeg ter meg ikke som en. Ser ikke ut som en, og har en menneskelig tyngde og kunnskap som jeg verdsetter nå. Anonymkode: 42d6b...ef1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du kjedelig nå? Anonymkode: e37b8...ca0 Har vel et helt vanlig liv for en middelaldrende person i Norge, som relativt sett er kjedeligere enn det livet jeg levde som ung. Men ja man glemmer jo det kjipe selvsagt. Eksamener, fyllesjuke, ikke ha sjans på det motsatte kjønn (er mann), lite penger osv. Men en morsom tid var det Når jeg sitter på gamlehjem kommer jeg nok til å tenke mer på den tida enn den tida jeg er inne i nå. Anonymkode: 90a34...a59 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august 20-45. Jeg har kjørt på max hele livet og hatt et aldeles fantastisk liv. Det fortsetter nok, men må av naturlige grunner roe litt ned. Anonymkode: af61e...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august Jeg blir litt bekymret når folk sier at begynnelsen av 20-årene er den beste alderen. For det er alderen jeg er i nå, og hvis dette er det beste, så har jeg virkelig lite å se frem til. Anonymkode: 16ed1...dcb 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir litt bekymret når folk sier at begynnelsen av 20-årene er den beste alderen. For det er alderen jeg er i nå, og hvis dette er det beste, så har jeg virkelig lite å se frem til. Anonymkode: 16ed1...dcb Vil tro det er individuelt og svært lite å bekymre seg over hva andre opplever. Anonymkode: af61e...d4f 5
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Jeg savner helt JÆVLIG å være ung, og da mener jeg 27-28. Anonymkode: 347e5...7e5
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august Blir vel barndommen for min del. Typisk gen X nøkkelbarn-barndom med hele sommeren på hytta med fiske og båt (uten flytevest). Var bare hjemme til måltid og nattesøvn. Anonymkode: 45005...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Jeg er snart 50, mine beste år var etter 30-42, da begynte helseproblemer. Tidlig 20 årene var ikke mine beste år, ja, mye festing med venner, masse gøye ting. Men jeg var veldig usikker, dårlig selvbilde, sååå opptatt hva andre tenkte om meg…. Anonymkode: 14210...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir litt bekymret når folk sier at begynnelsen av 20-årene er den beste alderen. For det er alderen jeg er i nå, og hvis dette er det beste, så har jeg virkelig lite å se frem til. Anonymkode: 16ed1...dcb Neh, mine 20-årene var grusomme, spesielt de første. Mye psykisk uhelse, vold, alkohol og dråger. Er i dag 34 og har endelig funnet roen i å være meg selv. Er edru, selvsikker og tilbakelent. Tar aldri del i konflikter og regulerer følelser som en champ. Livet smiler. Det blir hva du gjør det til og alt det der. Hvis ikke svaret på spørsmålet er «akkurat nå» har man en jobb å gjøre og noen vanskelige valg å ta, tenker jeg. Anonymkode: 292e6...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august 30-40 Er nå 50 å slitet de siste årene med sykdom. Anonymkode: 3bd7a...c6e
AnonymBruker Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Jeg er 43, og har aldri hatt det bedre❤️ Det var hyggelig da barna var små også 🥰 Men man får et så fint perspektiv når man blir litt eldre. Alt er mer stabilt. Jeg føler mye takknemlighet over det som har vært, som er en god følelse. Koser meg med bilder og minner. Og jeg nyter hver eneste dag ❤️ Anonymkode: 61ff9...e8f 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Så langt vil jeg si alle. Har alltid hatt det bra Elsket barndommen. Spennende tenår. Studietiden var nok noe av det mest utviklende jeg har vært gjennom. Være nyetablert. Finne roen og flyten i familieliv og karriere med mannen. Stabile 40-år med mental og økonomisk trygghet. Jeg tror mulig de første tre årene på studiene var de beste i mitt liv. Da jeg vokste så enormt på det. Samtidig - vil ikke tilbake - er for gammel nå for festing, lesesal og eksamen, kollektiv og dårlig råd. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 43, og har aldri hatt det bedre❤️ Det var hyggelig da barna var små også 🥰 Men man får et så fint perspektiv når man blir litt eldre. Alt er mer stabilt. Jeg føler mye takknemlighet over det som har vært, som er en god følelse. Koser meg med bilder og minner. Og jeg nyter hver eneste dag ❤️ Anonymkode: 61ff9...e8f Jeg er også 43. Og føler egentlig på akkurat det samme. En stor takknemlighet og glede over det som har vært. En stor ro og glede over det jeg har nå. Anonymkode: 358a5...7f0 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august 20-25. Jeg var student i utlandet, var på masse fester, mange reiser. Fant på masse gøyale ting med venninner. Masse opplevelser. Nå er jeg i slutten av 40 åra med unger og hverdagsliv. Savner 20 åra. Anonymkode: 4b54a...042
Snok1 Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg blir litt bekymret når folk sier at begynnelsen av 20-årene er den beste alderen. For det er alderen jeg er i nå, og hvis dette er det beste, så har jeg virkelig lite å se frem til. Anonymkode: 16ed1...dcb Du har det beste foran deg med god margin. Det kommer til å bli fantastisk så lenge du holder fast ved drømmene dine! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå