AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Hei. jeg har en jente som blir ett år om en uke, hun sitter og gnikker seg mot gulvet fram og tilbake hele tiden.. Vet ikke om det klør nedentil eller hva det er, men det kan jo tidvis bli litt mye. Hun er ikke sår eller lignende! Er dette egentlig normalt? Har en gutt fra før, han satt aldri sånn.. Nesten litt småpinlig når vi har besøk osv, hvis hun sitter mye sånn. (Neida, er jo egentlig ikke pinlig, misforstå meg rett) Anonymkode: 5a412...db3
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei. jeg har en jente som blir ett år om en uke, hun sitter og gnikker seg mot gulvet fram og tilbake hele tiden.. Vet ikke om det klør nedentil eller hva det er, men det kan jo tidvis bli litt mye. Hun er ikke sår eller lignende! Er dette egentlig normalt? Har en gutt fra før, han satt aldri sånn.. Nesten litt småpinlig når vi har besøk osv, hvis hun sitter mye sånn. (Neida, er jo egentlig ikke pinlig, misforstå meg rett) Anonymkode: 5a412...db3 Kanskje hun er utsatt for en pedofil? Stoler fff ikke på noen jeg.....vær obs! Anonymkode: d02c6...730
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Helt normalt. Om du googler det, så er det uttallige forums tråder, artikler og det som er.... Anonymkode: 4ee73...89c 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje hun er utsatt for en pedofil? Stoler fff ikke på noen jeg.....vær obs! Anonymkode: d02c6...730 Hun har ikke vært uten meg siden hun ble født og aldri hatt barnevakt. Hun har en veldig god pappa men vi begge har vært hjemme med henne hele veien, og jeg stoler på han. Vi har et eldre barn også. er det så unormalt at en snart ettåring gnir seg mot gulvet fram og tilbake? At det må være en pedofil i bildet? Mulig det klør da, for her er det så og si umulig at det er derfor. Anonymkode: 5a412...db3 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Enten kløe eller selvstimulering. Veldig vanlig. Anonymkode: c2f6f...d46 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Hun har nok oppdaget at det er godt, og det er vanskelig å avslutte noe som er godt. Anonymkode: e16e3...ad2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:34 #7 Skrevet onsdag kl 20:34 kan være barnemakk? kan ikke de smitte fra rumpa og inn i vagina? Anonymkode: bc576...91e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:49 #8 Skrevet onsdag kl 20:49 Er dette noe hun gjør hele tiden, eller har det noe å si om hun har tørr bleie eller ikke? Anonymkode: 9bb97...3cf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:14 #9 Skrevet torsdag kl 09:14 AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 9.56): Hun har ikke vært uten meg siden hun ble født og aldri hatt barnevakt. Hun har en veldig god pappa men vi begge har vært hjemme med henne hele veien, og jeg stoler på han. Vi har et eldre barn også. er det så unormalt at en snart ettåring gnir seg mot gulvet fram og tilbake? At det må være en pedofil i bildet? Mulig det klør da, for her er det så og si umulig at det er derfor. Anonymkode: 5a412...db3 Ikke stole på n o e n. Ok. Anonymkode: d02c6...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå