AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Hver kveld når jeg er ferdig med kjøkkenarbeid, sprayer jeg kluten med klorin og lar det ligge i 5 min. Og så bruker jeg hansker og skyller den med varmt vann og henger den til tørk. Gjør jeg det riktig? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: cb1c4...16b
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hver kveld når jeg er ferdig med kjøkkenarbeid, sprayer jeg kluten med klorin og lar det ligge i 5 min. Og så bruker jeg hansker og skyller den med varmt vann og henger den til tørk. Gjør jeg det riktig? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: cb1c4...16b Bruker engangs klut Anonymkode: a471d...5a2 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Legger et par timer i vann med klorin og litt zalo annenhver dag. Anonymkode: 153b7...106 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Skifter klut 1 gang i uka og vasker alt i vaskemaskin sammen med mopp og håndklær på 90 grader trodde det var normalt jeg Anonymkode: dd04c...a8d 26 2 9
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Vasker selvfølgelig i vaskemaskin på 90 grader ja Anonymkode: a42c1...9c2 7 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Jeg bruker også engangsklut. Får helt frysninger av kjøkkenkluter Anonymkode: 44fac...8e5 1
Anonym6789 Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august I vaskemaskin. Har små barn som resulterer i mye søl og smuler, bytter klut omtrent daglig 7 6
Blålilla Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august Skyller, vrir og henger opp. Bytter klut 1-2 ganger hver dag. Vasker på 75 grader i vaskemaskin. 7 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hver kveld når jeg er ferdig med kjøkkenarbeid, sprayer jeg kluten med klorin og lar det ligge i 5 min. Og så bruker jeg hansker og skyller den med varmt vann og henger den til tørk. Gjør jeg det riktig? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: cb1c4...16b Bruker torky papir til det meste. Engangs= hygienisk! Vasker over til slutt med klut, bytter den hver dag! Da går den på 60grader i vaskemaskinen! Anonymkode: 80ca0...7cc
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skifter klut 1 gang i uka og vasker alt i vaskemaskin sammen med mopp og håndklær på 90 grader trodde det var normalt jeg Anonymkode: dd04c...a8d Det er normalt Anonymkode: 7e583...b1e 4
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Vasker i vaskemaskinen selvfølgelig!? Anonymkode: cc7ce...c90 13
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august Bruker kjøkkenpapir på alt matsøl o.l., kluten brukes kun på rent vannsøl. Vasker den på 60 eller 90 grader én gang i uka, oftere om det trengs. Anonymkode: 9d70d...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Bytter annen hver dag og vasker den i maskinen på 60 grader. Anonymkode: 07075...148 8 1
carlberner1 Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Klorin er ikke noe verken du eller dyrene vil ha rundt deg, så slutt med det. Skyll i varmt vann og vri opp. Legg i kokende vann med litt oppvasksåpe og "mobb" filla litt med oppvaskkosten. La ligge til finger-temperatur og klem filla noen ganger nede i vannet og gled deg over møkka som kommer ut. Skyll i kaldt/kjølig vann, vri opp og heng til tørk. Som ny neste morgen. To ting gjør at basseluskene trives i temeraturene vi vanligvis har innendørs: fukt og mat. Og så fant Louis Pasteur ut at basselusker ikke tåler så mye varme :) 1 4
Tbag Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august Skyller den godt i varmt vann før jeg skyller godt i kaldt vann, vrir opp godt og henger opp etter hvert bruk. Skifter klut annenhver/hver tredje dag, vaskes sammen med kopphåndkler på 90 grader i maskin. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Blålilla skrev (7 minutter siden): Skyller, vrir og henger opp. Bytter klut 1-2 ganger hver dag. Vasker på 75 grader i vaskemaskin. 1-2 ganger hver dag? Hvorfor? Anonymkode: 07075...148 3 4
AnonymBruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Koker den i en kjele vann annenhver dag med litt vaskemiddel. En god bomullsklut har lang varighet. Anonymkode: bbfbb...902
exictence Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august Jeg vasker de i vaskemaskinen. Har veldig mange kluter, og bytter ofte etter kanskje bare en til tre dager. Samler opp skitne kluter, og vasker de vel kun 1 til 2 ganger i mnd 6 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august Skyller etter bruk og henger opp. Blir ikke bakterier i tørr klut. Vasker i maskinen når det trengs. Anonymkode: 0d11a...bd6 5
AnonymBruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august Vasker den i vaskemaskinen. Ny klut hver dag. Anonymkode: fca95...002 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå