Jajakvinne12 Skrevet 31. august #21 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har prøvd men hjalp ikke, hun fortsetter 😫 Anonymkode: fbef7...c55 Du må prøve lenger. Noen skjønner opplegget etter 3 dager. Andre 3mnd. Har hatt noe lunde samme opplegg med veninners barn. Typ 4minutters videoer av unger som danser, er i sandkassa, spiser, bader. Det kan ta tid men til slutt slutter de å sende. Du må bare konsekvent ikke svare. 6
Elle Melle Skrevet 31. august #22 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal gi deg svaret som garantert reduserer selfies: 👍 Slutt i hvertfall med komplimenter Anonymkode: 11f68...aec Dette! Da er du hyggelig nok men mater ikke behovet hennes. 2
Mezzosoprena Skrevet 31. august #23 Skrevet 31. august Du lar være å respondere, og så overser du bildene hun sender. Verre er det ikke, egentlig. 1 2
Raven.Writingdesk Skrevet 31. august #24 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det noen av dere som har venninne som bare må sende bilde av seg selv/ansiktet? Har ei nær venninne som har bikket 50. Hun er helt grei og alt det der men stadig og støtt når vi skrives, så skal hun alltid sende bilde av seg selv. Hadde jeg ikke slettet bilder jeg har fått hadde tlf min rent over av bilder av henne. Skriver alltid «pena, fina» og alt det der, men nå er jeg lei. Hun er også den som vil alltid ta bilder når vi møtes, facebook hennes er full av bilder av henne, mest ansiktet. Ok, det er greit, hennes facebook men jeg er lei nå. Hva kan jeg selv gjøre? Anonymkode: fbef7...c55 Slutt å åpne snapper fra henne, når du åpner blar du bare fort gjennom dem for å bli ferdig også svarer du ingenting. Ferdig.
AnonymBruker Skrevet 31. august #25 Skrevet 31. august Har en søster som er likedan, over 50 år. Flaut. Liker ikke bildene og kommenterer heller ikke lenger. Skjems bare å sette like på det og andre ser det. Anonymkode: 96565...7d7
AnonymBruker Skrevet 31. august #26 Skrevet 31. august Elle Melle skrev (3 timer siden): Neste gang du får et uppforderet bilde av ansiktet hennes, så svarer du bare: ? Det virker jo helt teit da. Hvis hun i årevis er vant til å bli fôret med pena, Fina, vakreste. Og så skal hun plutselig få en "?" fra henne Hun vil jo tro hun ser ut som en alien på det bildet da Anonymkode: c7f0c...10c 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #27 Skrevet 31. august Svar "Flott dame👍" Da tenker jeg det stilner. Anonymkode: 1a115...91b 1
Tubaluba Skrevet 31. august #28 Skrevet 31. august Høres slitsomt ut, merkelig ting å gjøre. Har ei venninne som hver eneste dag, flere ganger om dagen, sender bilder av strikketøyet sitt. Jeg har NULL interesse for strikking eller strikkede plagg og syns det er dritkjedelig å se på. Vet ikke hvordan jeg skal få stoppet det. Manglende respons er sikkert effektivt, men sitter litt inne det også. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #29 Skrevet 31. august Unnskyld meg men hva er egentlig problemet? Hvorfor føler dere at dette er plagsomt? Syntes det er koselig å få selfies av venninner når de føler seg fine, jeg. Hyper de alltid opp for det koster meg null og nada å gi de et lite ekstra boost i hverdagen. Har spesielt ei venninne som sender masse og er superkreativ med sminke osv. Veldig inspirerende. For et grettent lite troll man må være for å sitte hjemme og bli irritert av det…. Anonymkode: b1097...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #30 Skrevet 31. august Vet om flere som er slik. Også lei de deler seg selv overalt. Ser nesten opp i neseborene . De blir kanskje påvirket av de disse påvirkere i samfunnet som filmer seg selv hele tiden. Jeg gidder ikke å like noe ved slike folk mere. Anonymkode: ae365...78b
visp Skrevet 31. august #31 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Unnskyld meg men hva er egentlig problemet? Hvorfor føler dere at dette er plagsomt? Syntes det er koselig å få selfies av venninner når de føler seg fine, jeg. Hyper de alltid opp for det koster meg null og nada å gi de et lite ekstra boost i hverdagen. Har spesielt ei venninne som sender masse og er superkreativ med sminke osv. Veldig inspirerende. For et grettent lite troll man må være for å sitte hjemme og bli irritert av det…. Anonymkode: b1097...bb0 Dere er jo sikkert ungdom og tenker at dette er normalt. Kvinnene det er snakk om er i femtiårene og avsenderen burde virkelig skjønt bedre. Her er jeg i dag. Hei, her er jeg i dag også. Se på meg i dag. Her er jeg en høstdag. Her er jeg en regnværsdag. Her er jeg på julaften. Her er jeg på kjøkkenet. Her koser jeg meg på hytta. Nå sitter jeg sammen med verdens fineste og koser meg med noe rødt i glasset. Når er jeg på kafe med prinsen og prinsessa............................................................................... 5 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #32 Skrevet 31. august Er hun ensom? Tyder på et litt forstyrret sinn spør du meg. Å poste selfies på nett eller sende rundt på den måten. Et sykelig behov for bekreftelse. Spesielt de som retusjerer bildene. Trist. Du får bare stoppe å respondere, og være ærlig hvis hun spør. Si at du synes det er litt merkelig. Eller kanskje du skal spørre hvordan hun har det? Anonymkode: 1a115...91b 5
AnonymBruker Skrevet 31. august #33 Skrevet 31. august visp skrev (20 minutter siden): Dere er jo sikkert ungdom og tenker at dette er normalt. Kvinnene det er snakk om er i femtiårene og avsenderen burde virkelig skjønt bedre. Her er jeg i dag. Hei, her er jeg i dag også. Se på meg i dag. Her er jeg en høstdag. Her er jeg en regnværsdag. Her er jeg på julaften. Her er jeg på kjøkkenet. Her koser jeg meg på hytta. Nå sitter jeg sammen med verdens fineste og koser meg med noe rødt i glasset. Når er jeg på kafe med prinsen og prinsessa............................................................................... Vi er i 30 årene, men så liker vi å stelle og jåle oss også, da. Hvis det er såpass ille er jo dette et rop om hjelp. Og sitte der og rulle med øynene er jo bare slemt. Er det egentlig vennen din da? Her sitter det altså en gjeng med folk og blir oppgitt over at andre søker kontakt og bekreftelse, noe av det såreste og mest menneskelige man kan gjøre. Og hvis man ikke orker å deale med det er jo det helt fair, men da får dere stå for det og blokkere mennesket ut av livet deres da siden det er så fryktelig hardt for dere å forholde seg til. Ikke sitte og klage og grine om det til andre. Anonymkode: b1097...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #34 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Unnskyld meg men hva er egentlig problemet? Hvorfor føler dere at dette er plagsomt? Syntes det er koselig å få selfies av venninner når de føler seg fine, jeg. Hyper de alltid opp for det koster meg null og nada å gi de et lite ekstra boost i hverdagen. Har spesielt ei venninne som sender masse og er superkreativ med sminke osv. Veldig inspirerende. For et grettent lite troll man må være for å sitte hjemme og bli irritert av det…. Anonymkode: b1097...bb0 Dere er sikkert unge og har vokst opp med dette. Den ene venninnen din synes dessuten å ha noe nytt å tilføre ved å sminke seg ulikt. Hvorfor må man «hypes opp» i hverdagen? Håper dere sender andre komplimenter som ikke er så overfladiske som at de gjelder utseendet, i så fall. En del av det å være et velfungerende voksent menneske er å stå trygt i seg selv uten konstant bekreftelse på sitt eget utseende fra andre. I hvert fall burde man klare det når man er 50 år. Hvis ikke er det på tide å kontakte psykolog. Anonymkode: 1dd98...1df 5 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #35 Skrevet 31. august Bare å ignorere. Du trenger ikke åpne snapene hver gang heller. Anonymkode: ecc65...5cb
AnonymBruker Skrevet 31. august #36 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere er sikkert unge og har vokst opp med dette. Den ene venninnen din synes dessuten å ha noe nytt å tilføre ved å sminke seg ulikt. Hvorfor må man «hypes opp» i hverdagen? Håper dere sender andre komplimenter som ikke er så overfladiske som at de gjelder utseendet, i så fall. En del av det å være et velfungerende voksent menneske er å stå trygt i seg selv uten konstant bekreftelse på sitt eget utseende fra andre. I hvert fall burde man klare det når man er 50 år. Hvis ikke er det på tide å kontakte psykolog. Anonymkode: 1dd98...1df Man MÅ ikke. Men det er jo, gudene forby, litt hyggelig da. Syntes ikke du det er koselig med et kompliment når du har brukt litt ekstra tid på å føle deg fin? Selv om du strengt tatt ikke trenger det for å leve et godt liv. Anonymkode: b1097...bb0
AnonymBruker Skrevet 31. august #37 Skrevet 31. august Du kan ikke gjøre noe. La folk leve som de vil! Anonymkode: 3912e...21b
Rotemor Skrevet 31. august #38 Skrevet 31. august I kategorien «skaper problemer», med underkategorien «oppmuntrer til opprettholdelse av den fiktive problemstillingen». Men for å svare det opplagte: SLUTT å følge henne og SLUTT Å OPPMUNTRE HENNE! 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #39 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man MÅ ikke. Men det er jo, gudene forby, litt hyggelig da. Syntes ikke du det er koselig med et kompliment når du har brukt litt ekstra tid på å føle deg fin? Selv om du strengt tatt ikke trenger det for å leve et godt liv. Anonymkode: b1097...bb0 Jeg setter pris på komplimenter når jeg får dem når vi møtes fysisk. Jeg har ikke behov for å fiske etter komplimenter ved å sende bilder av meg selv støtt og stadig. Jeg er trygg på meg selv og ikke så veldig selvopptatt. Hadde du syntes det var spennende om du mottok ørten bilder av hunden til noen? Jeg har en kjempefin hund, men jeg spammer ikke andre med bilder av den for å få bekreftelse på at den er søt. Det viktigste er at jeg synes fin, ikke hva alle andre synes. Anonymkode: 1dd98...1df 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #40 Skrevet 31. august Det er da bare å ikke foreta seg noe med bildene? Det er litt stusselig å være 50 og sende selfies uoppfordret hele jævla tiden, for all del, men jeg hadde virkelig ikke gjort noe aktivt med saken. Dropp å svare med mindre hun samtidig spør om noe og la det ellers ligge. Skjønner ikke helt at det kan være så slitsomt å bla forbi, samme hvor teit det er. Anonymkode: e063d...d64 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå