AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Noen som kan dele erfaringer fra ordinært opphold på Modum bad? Ble du bedre? Anonymkode: 456d4...b88
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som kan dele erfaringer fra ordinært opphold på Modum bad? Ble du bedre? Anonymkode: 456d4...b88 Veldig interessert i hva slags svar du får, jeg skal på utredningsopphold der i dag, faktisk Anonymkode: 70936...f42
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Veldig interessert i hva slags svar du får, jeg skal på utredningsopphold der i dag, faktisk Anonymkode: 70936...f42 Hvilket av utredningsoppholdene da? P0 eller P1? Anonymkode: 456d4...b88
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilket av utredningsoppholdene da? P0 eller P1? Anonymkode: 456d4...b88 Det første 4-dagersoppoholdet, vet ikke hva det kalles? Anonymkode: 70936...f42
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det første 4-dagersoppoholdet, vet ikke hva det kalles? Anonymkode: 70936...f42 Det høres ut som P0. Da skal du ikke til en spesiell avdeling, det avgjøres i løpet av oppholdet hvilken som er mest aktuell. Så kommer du til p1 på avdelingen som passer best senere, det oppholdet er ca to uker. Og så er det eventuelt selve behandlings oppholdet som varer tre mnd, som jeg skal på nå. Har venta så lenge at jeg lurer på om det egentlig er noe vits, litt derfor jeg lagde denne tråden. Anonymkode: 456d4...b88
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det høres ut som P0. Da skal du ikke til en spesiell avdeling, det avgjøres i løpet av oppholdet hvilken som er mest aktuell. Så kommer du til p1 på avdelingen som passer best senere, det oppholdet er ca to uker. Og så er det eventuelt selve behandlings oppholdet som varer tre mnd, som jeg skal på nå. Har venta så lenge at jeg lurer på om det egentlig er noe vits, litt derfor jeg lagde denne tråden. Anonymkode: 456d4...b88 Har du blitt bedre mens du har ventet? Jeg fikk høre at det er 6 mnd ventetid på P1 og så 1 år etter det på hovedoppholdet, er jo fryktelig lenge 😔. Hvilken avdeling er du på? Har du fått behandling i ventetiden? Anonymkode: 70936...f42
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har du blitt bedre mens du har ventet? Jeg fikk høre at det er 6 mnd ventetid på P1 og så 1 år etter det på hovedoppholdet, er jo fryktelig lenge 😔. Hvilken avdeling er du på? Har du fått behandling i ventetiden? Anonymkode: 70936...f42 Traume. Jeg har ventet over tre år siden henvisningen ble sendt. Nei, jeg er ikke bedre, jeg bruker de vanlige strategiene mine for å håndtere livet, maskerer, dissosierer og krasjer 😕 På en måte har jeg jo fått annen behandling, jeg har gått til en psykolog uten traumekompetanse som har hjulpet meg absolutt null og føles mest retraumatiserende, men som jeg likevel må gå til pga nav. Anonymkode: 456d4...b88
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Traume. Jeg har ventet over tre år siden henvisningen ble sendt. Nei, jeg er ikke bedre, jeg bruker de vanlige strategiene mine for å håndtere livet, maskerer, dissosierer og krasjer 😕 På en måte har jeg jo fått annen behandling, jeg har gått til en psykolog uten traumekompetanse som har hjulpet meg absolutt null og føles mest retraumatiserende, men som jeg likevel må gå til pga nav. Anonymkode: 456d4...b88 Det høres rart ut. Snakket med en på Modum og hun sa ventetiden er 1/2 år + 1 år på traume. Har du prøvd å ringe dem, kanskje noe har falt ut av systemet? Anonymkode: 70936...f42
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres rart ut. Snakket med en på Modum og hun sa ventetiden er 1/2 år + 1 år på traume. Har du prøvd å ringe dem, kanskje noe har falt ut av systemet? Anonymkode: 70936...f42 En som jobber på Modum? Ventetiden er 74 uker fra henvisning til utredningsopphold, det står på nettsiden. Og så er det ny ventetid mellom utredningsoppholdet og hovedoppholdet. Anonymkode: 456d4...b88
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august https://www.modum-bad.no/innsoking/ventetid/ Anonymkode: 456d4...b88
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En som jobber på Modum? Ventetiden er 74 uker fra henvisning til utredningsopphold, det står på nettsiden. Og så er det ny ventetid mellom utredningsoppholdet og hovedoppholdet. Anonymkode: 456d4...b88 Jeg ble oppringt av en sykepleier på Modum og hun sa 6 mnd + 1 år. Så da velger jeg å tro på henne. Anonymkode: 70936...f42
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ble oppringt av en sykepleier på Modum og hun sa 6 mnd + 1 år. Så da velger jeg å tro på henne. Anonymkode: 70936...f42 Ja, det er nok lurt Høres ut som det ikke er traumeavdelingen. Anonymkode: 456d4...b88
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er nok lurt Høres ut som det ikke er traumeavdelingen. Anonymkode: 456d4...b88 Det er traumeavdelingen. Anonymkode: 70936...f42
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er traumeavdelingen. Anonymkode: 70936...f42 Eller det vet jeg jo ikke enda, kan være angst. Anonymkode: 70936...f42
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Eller det vet jeg jo ikke enda, kan være angst. Anonymkode: 70936...f42 Ja, men det stemmer ganske bra med 6 mnd ventetid på P0. på traume blir det da så 1,5 år på P1, og så ny ventetid etter det på ordinært. Angst har kortere ventetid. Håper du får et fint opphold! Anonymkode: 456d4...b88
AnonymBruker Skrevet 1. september #16 Skrevet 1. september Noen som har erfaring fra ordinært opphold? Anonymkode: 456d4...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå