Helene Louise Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august (endret) Hei! Jeg er en jente på 20 år som ønsker å bli kjent med nye folk. Jeg ønsker helst at du er på samme alder, men jeg har mange interesser så vi kan snakke om hva som helst. Jeg ønsker å ha noen å tekste med, og det har ikke noe å si hvilket kjønn du har. Jeg bor på Helgeland, men kan gjerne reise hvis vi blir bedre kjent. Vi kan bruke snap hvis du ønsker det. Skriv i tråden eller send meg en melding. Klem fra Helene. Endret 31. august av Helene Louise 1
erok Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Helene Louise skrev (På 31.8.2025 den 5.31): Hei! Jeg er en jente på 20 år som ønsker å bli kjent med nye folk. Jeg ønsker helst at du er på samme alder, men jeg har mange interesser så vi kan snakke om hva som helst. Jeg ønsker å ha noen å tekste med, og det har ikke noe å si hvilket kjønn du har. Jeg bor på Helgeland, men kan gjerne reise hvis vi blir bedre kjent. Vi kan bruke snap hvis du ønsker det. Skriv i tråden eller send meg en melding. Klem fra Helene. tøff jente du da savner du venner?
Helene Louise Skrevet 1. september Forfatter #3 Skrevet 1. september erok skrev (12 timer siden): tøff jente du da savner du venner? Ikke egentlig jeg er bare veldig sosial. 😂 Men jeg er lei crap fra enkelte, så jeg ville bare se om det var hyggelige folk her til forandring.
erok Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september (endret) Helene Louise skrev (5 timer siden): Ikke egentlig jeg er bare veldig sosial. 😂 Men jeg er lei crap fra enkelte, så jeg ville bare se om det var hyggelige folk her til forandring. Forstår deg hva driver du med går du på skole hva har du for innteresser da? Endret 2. september av erok stavefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå