Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg legger inn et bud, ser jeg da må fortsette med kort eller vips. som sikkert betyr at pengene blir reservert ? Hva om selger er treg med å svare/ ikke svarer? kan jeg da avbryte? hvor raskt har jeg pengene tilbake? 

Anonymkode: 20a71...26f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis jeg legger inn et bud, ser jeg da må fortsette med kort eller vips. som sikkert betyr at pengene blir reservert ? Hva om selger er treg med å svare/ ikke svarer? kan jeg da avbryte? hvor raskt har jeg pengene tilbake? 

Det står vel noe om dette på Finn sine sider, der er nok noe info om hvordan Fiks Ferdig fungerer.

Anonymkode: 99bff...fb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selger har noen dager på å sende varene på , sender de ikke varene etter et visst antall dager, går pengene tilbake til deg. Selger får ikke pengene før du har godkjent varen. Jeg kan fint kjøpe ting med fiks ferdig, men jeg tør ikke å selge, selger kun med henting . 

Anonymkode: 17a02...c7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Selger har 48 timer på seg for å godta. Du kan når som helst avbryte så sant ikke selger har godtatt i løpet av de 48 timene

Anonymkode: b984c...abf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Selger har noen dager på å sende varene på , sender de ikke varene etter et visst antall dager, går pengene tilbake til deg. Selger får ikke pengene før du har godkjent varen. Jeg kan fint kjøpe ting med fiks ferdig, men jeg tør ikke å selge, selger kun med henting . 

Anonymkode: 17a02...c7a

Det er jo ikke det TS spør om. 

Anonymkode: c1e91...bfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...