AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Hvis jeg legger inn et bud, ser jeg da må fortsette med kort eller vips. som sikkert betyr at pengene blir reservert ? Hva om selger er treg med å svare/ ikke svarer? kan jeg da avbryte? hvor raskt har jeg pengene tilbake? Anonymkode: 20a71...26f
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis jeg legger inn et bud, ser jeg da må fortsette med kort eller vips. som sikkert betyr at pengene blir reservert ? Hva om selger er treg med å svare/ ikke svarer? kan jeg da avbryte? hvor raskt har jeg pengene tilbake? Anonymkode: 20a71...26f Det står vel noe om dette på Finn sine sider, der er nok noe info om hvordan Fiks Ferdig fungerer. Anonymkode: 99bff...fb9 1
Sniff76 Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Står her hva du kan trykke på for å avbryte: https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/articles/22600338004498-Fiks-ferdig-Spørsmål-og-svar#h_01JCDHTFB0SWP24RKVV33T86XQ
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Selger har noen dager på å sende varene på , sender de ikke varene etter et visst antall dager, går pengene tilbake til deg. Selger får ikke pengene før du har godkjent varen. Jeg kan fint kjøpe ting med fiks ferdig, men jeg tør ikke å selge, selger kun med henting . Anonymkode: 17a02...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis jeg legger inn et bud, ser jeg da må fortsette med kort eller vips. som sikkert betyr at pengene blir reservert ? Hva om selger er treg med å svare/ ikke svarer? kan jeg da avbryte? hvor raskt har jeg pengene tilbake? Anonymkode: 20a71...26f Selger har 48 timer på seg for å godta. Du kan når som helst avbryte så sant ikke selger har godtatt i løpet av de 48 timene Anonymkode: b984c...abf 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Selger har noen dager på å sende varene på , sender de ikke varene etter et visst antall dager, går pengene tilbake til deg. Selger får ikke pengene før du har godkjent varen. Jeg kan fint kjøpe ting med fiks ferdig, men jeg tør ikke å selge, selger kun med henting . Anonymkode: 17a02...c7a Det er jo ikke det TS spør om. Anonymkode: c1e91...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå