AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Jeg ser etter ny bil, eller ny bruktbil. Synes renault capture er veldig fin, passe stor og liker utseende. Men jeg vet ingenting om den bilen. Kan selvfølgelig google, men ønsker å spørre her om noen har erfaring med den, pos /neg. Og er dette en bil man kjøper? Anonymkode: b3920...919
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Så himla dårlig kan den umulig være, da den er mest solgt i Frankrike. Renault er større en de aller fleste liker å tro. Anonymkode: 8c4ca...73b
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Sikker utrolig bra - franskmenn har peiling på it og elektronikk... Anonymkode: 9a429...901
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Jeg har en, er veldig fornøyd. Ikke den raskeste bilen, men den gjør jobben. Hvilken utgave og årsmodell tenker fu på? Anonymkode: 85881...6b9
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 22.53): Så himla dårlig kan den umulig være, da den er mest solgt i Frankrike. Renault er større en de aller fleste liker å tro. Anonymkode: 8c4ca...73b Franskmenn er kanskje de dummeste bilkjøperne vi har i Europa. Hilsen en som har solgt bil der i 13 år... Anonymkode: 954c2...224
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Franskmenn er kanskje de dummeste bilkjøperne vi har i Europa. Hilsen en som har solgt bil der i 13 år... Anonymkode: 954c2...224 Og det vil si hva for noe? Anonymkode: 8c4ca...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå