AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:55 #1 Skrevet lørdag kl 18:55 Har fått opp reklame i feeden min ørten ganger, så vi ga den et forsøk. Den er jo fra 2013 så aner ikke hvorfor den kommer opp hele tiden nå, men? Måtte prøve pga den kua de viste hele tiden 😅 Hvem har sett den og hva synes dere? Vi er ved slutten av sesong 1 så ikke spoil for mye da. 🙂 kjenner jeg ikke blir vant med kallenavnet Barbie. Synes det er kleint og irriterende som dagen er lang. Alt er litt melrose place aktig, mye drama og tull! Spennende ellers da, men litt antiklimaks etter squid game og dexter, som var det siste vi så her. Irriterende også med den skrekkfilm lydeffekten hver gang det skal kutte til pause. Big Jim er helt forjævlig, sønnen også. Maxine var gørr-klein. Egentlig en drittserie, men vi får jo se hvordan det går med den kuppelen. Irriterende med blod som ligger i dagesvis uten å koagulere, herregid. Så hva syntes dere? Blir det like treigt og drama de neste sesongene? Anonymkode: 3cff7...e5a
mommyaka Skrevet lørdag kl 18:57 #2 Skrevet lørdag kl 18:57 Jeg synes den var spennende..men mener å huske at det ikke var ble sesong avslutting da den ble kansellert 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:00 #3 Skrevet lørdag kl 19:00 Den ble kanselert , siste sesong var dårlig.. Barbie er btw et vanlig gammelt navn i usa, ikke kaldenavn😅 Anonymkode: 72cfa...579 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:02 #4 Skrevet lørdag kl 19:02 mommyaka skrev (3 minutter siden): Jeg synes den var spennende..men mener å huske at det ikke var ble sesong avslutting da den ble kansellert Å nei, akkurat som carnivale? Det ender er så irriterende. Huff nei, jeg overdrev sikkert litt ang drittserie, men jeg har jo sett litt andre typer serie de siste mnd, så sovner vel litt innimellom. Men får se hva som skjer videre, helt til det sier stopp. Så dumt! Anonymkode: 3cff7...e5a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:02 #5 Skrevet lørdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den ble kanselert , siste sesong var dårlig.. Barbie er btw et vanlig gammelt navn i usa, ikke kaldenavn😅 Anonymkode: 72cfa...579 Det er greit nok det, men ser bare for meg den Dokka og det så jeg big Jim også gjorde da han hørte navnet! 😆 Anonymkode: 3cff7...e5a
Svett.svele Skrevet lørdag kl 19:13 #6 Skrevet lørdag kl 19:13 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den ble kanselert , siste sesong var dårlig.. Barbie er btw et vanlig gammelt navn i usa, ikke kaldenavn😅 Anonymkode: 72cfa...579 Barbie er forkortelse/kallenavn for kvinner med navnet Barbara, som er et gammelt navn. 1
Bålkaffe Skrevet lørdag kl 19:17 #7 Skrevet lørdag kl 19:17 Den er jo basert på boka til Stephen King, så om det er sant at serien ble kansellert før den kom til slutten av historien, kan du jo lese boka. Jeg har ikke fått sett hele serien, for jeg leste boka først og starta på serien like etterpå og det var så mye som var endra at jeg ble dritt forbanna og nekta å se resten. 😂
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:19 #8 Skrevet lørdag kl 19:19 Den var bra, men likte ikke slutten siden den ble avstumpet Anonymkode: 18a76...b65
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:27 #9 Skrevet lørdag kl 19:27 Spennende den første sesong, men ble veldig langdradd og overdrevet så jeg syns det ble teit til slutt, men måtte fullføre den.. Anonymkode: 19d18...c55
luxifine Skrevet lørdag kl 19:27 #10 Skrevet lørdag kl 19:27 Det tok litt vel av og så mistet vi interessen.. mulig jeg må lese boka heller..
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Forferdelig dårlig. Trist å se «Hank» fra Breaking Bad i noe så svakt. Anonymkode: 48034...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå