Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å tulle litt. F.eks. slippe en kjempepromp og så le av den. Hvorfor så få damer som kan le sammen? I stedet for å bli sur heller svare med en enda større promp og så ler man sammen?

Anonymkode: de730...b8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig følsom for lukt så jeg kaster opp nesten. Da er det ikke så veldig morsomt...

Anonymkode: 8d18f...5d1

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er ekkelt og fordi vi ikke er små barn som ikke tar hensyn til andre rundt oss.

Anonymkode: 48a80...be7

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Promp er vel sånn man ler av i barnehagen ? Jeg har masse humor jeg, men sånn trekk meg i fingeren type humor er jeg litt forbi.

Anonymkode: 712e9...c23

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt tulle og le litt jeg, men promp sluttet jeg å le av på barneskolen. Det er bare ikke morsomt...

Anonymkode: bba65...01d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du henger med feil type kvinnfolk ass 🤣

Anonymkode: 54c0c...f7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil den riktige typen fnise av fis?

Anonymkode: 67c06...a72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er snakk om ulik form for humor. Prompehumor vokste jeg av meg ganske tidlig.

Anonymkode: b85f8...dfd

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Fordi promp lukter og er ekkelt. Hadde jeg møtt en fyr jeg var interessert i og han prompet med vilje for at vi skulle le sammen, hadde jeg gått og aldri sett meg tilbake.

Anonymkode: d76c5...5bb

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åååå shit, håper han snakker om kvinner og ikke jenter da....

Anonymkode: da171...042

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trådstarter vil ha en dame som har samme humor. Derav min kommentar.

For trådstarter vil en dame som fniser av fis være riktig utifra hva hen skriver. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi promp lukter og er ekkelt. Hadde jeg møtt en fyr jeg var interessert i og han prompet med vilje for at vi skulle le sammen, hadde jeg gått og aldri sett meg tilbake.

Må desverre si meg enig. Kan le av mye annet da.

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Promp lukter jævlig og inneholder bæsjemolekyler som jeg er særdeles lite interessert i å puste inn. Æsj! 

Anonymkode: 92f88...768

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her. At det kan oppstå litt situasjonskomikk dersom en promp ved et uhell slippes i en upassende setting er nå så, for det blir ofte litt å dø av skam (på egne eller andres vegne) eller å le. Men å prompe foran andre med vilje etter fylte 12 år? Nei, ellers takk. 

Anonymkode: 14991...63e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

ble litt usikker nå, fordi ante, men kanskje det er en måte å sette grenser på. altså enkelte menn blir VELDIG KJEDELIGE i oppførselen sin hvis man ikke er "streng", de tester grenser og det er utrolig kjedelig... man prøver å være et oppegående menneske og så kommer slike slibrigheter og man føler at: wow, får jeg ikke lov til å være et greit menneske? skal jeg liksom gå rundt og "passe på" andre og "sette meg i respekt".. 🤮 det virker som at noen er utrolig sånn: jeg må gjøre det fordi jeg KAN! akkurat som at man kan snike i køen på rema 1000, men det betyr ikke at man må... eller at man kan bæsje utenfor døren til naboen, men man MÅ jo ikke gjøre det, men jo, man kan... 

det kan være et svar på hvorfor de er tørre og ikke har humor. 

Anonymkode: 937a4...b4d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Promp lukter jævlig og inneholder bæsjemolekyler som jeg er særdeles lite interessert i å puste inn. Æsj! 

Anonymkode: 92f88...768

Jeg liker å vite at folk puster inn mine smygere.

Anonymkode: 4c222...1e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jepp, jeg ler meg skakk i hel av alt sånt, prompe humor m.m. Kjæresten mener jeg har bæsje-humor og synes det er avslappende å kunne slippe litt luft uten surmuling. Han kan slippe en fjert også rett etter orgasme, da ler vi begge to. Skikkelig nasty😂

Anonymkode: de7bb...e09

Skrevet

Du vil nok leite litt for å finne ei voksen dame som ler av fis og promp.

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg ler mye og ofte, men humoren min er nok preget av at jeg har en litt høyere mental alder enn 5...

• Liker 5
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mister sjela mi når jeg dater en mann som synes det er kult å prompe med vilje eller bare slipper promp etter promp foran deg uten å bry seg litt engang. Datet en som etter et par måneder slapp løs alle sine smygere overalt. Det stinka! Han kunne til og med gjøre det i en heis eller små rom så det lukta helt jævlig, skikkelig fis, som om lufta har ålt seg hele veien gjennom sur drit før den treffer nesa. En annen lagde prompevitser. Skyt meg. Promp gjør ingenting, men det der. Nei takk. Jeg er en stor tulling, men det der gidder jeg ikke.

Anonymkode: 8c83b...a3e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...