AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Uplanlagt gravid og fedme! Hvordan klare å unngå vektoppgang når det eneste som hjelper mot kvalme er å spise hele dagen? (1. trimester) Føler meg helt utenfor og ikke i form i det hele tatt, men det eneste som hjelper litt er å spise noe🥵 Har noen tips? Jeg har også time til lege for å snakke om dette, men om noen har tips eller erfaringer så del det gjerne 🫣 Anonymkode: 2437e...52e
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Spiste ting som epler og gulrot. Ingefær hjalp. Også kan du få kvalmestillende av fastlegen. Anonymkode: 33332...c40
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Spiste ting som epler og gulrot. Ingefær hjalp. Også kan du få kvalmestillende av fastlegen. Anonymkode: 33332...c40 Takk for tips 🥰 Tok du ingefær i pilleform? Venter på svar fra legen på om jeg kan få ta noe.. Anonymkode: 2437e...52e
Snickersogtwist Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for tips 🥰 Tok du ingefær i pilleform? Venter på svar fra legen på om jeg kan få ta noe.. Anonymkode: 2437e...52e Ikke ta ingefær i konsentrert form, det er for potent når man er gravid og øker sannsynligheten for spontanabort. Googlet det nylig. 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Snickersogtwist skrev (4 minutter siden): Ikke ta ingefær i konsentrert form, det er for potent når man er gravid og øker sannsynligheten for spontanabort. Googlet det nylig. Takk! Anonymkode: 2437e...52e
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Takk for tips 🥰 Tok du ingefær i pilleform? Venter på svar fra legen på om jeg kan få ta noe.. Anonymkode: 2437e...52e Jeg brukte ingefær "godis" fra helsekosten og verdensbutikker. Anonymkode: 33332...c40
AnonymBruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september Jeg hadde det sånn i første svangerskap. Ekstremt kvalm i seks md og det eneste som hjalp var å spise. Gikk opp 30 kg. Med nummer to var det litt bedre, men gikk opp 20 kg. Barns mine var supertjukke. Ble keisersnitt på begge to. Vekta mista jeg med nr en etter et år. Nummer to er akkurat kommet ut, men håper jeg går ned igjen denne gangen også Anonymkode: e91c4...397
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september det går ann og kjøpe kvalme stillende på apoteket Anonymkode: 4db16...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå