Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gått fra rødt til blått eller omvendt ved dette valget? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg alltid stemt blått, men nå har flere i familien og vennekretsen gått fra rødt til blått. 💙 

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har alltid vært lilla og stemt rødt eller grønt.

……og faktisk blått én gang

Skrevet

Stemte blått tidligere, rødt to siste valg.

Skrevet
Pilleville skrev (På 30.8.2025 den 19.56):

noen som har gått fra rødt til blått eller omvendt ved dette valget? 

Jeg har krysset flere ganger jeg. Dette fordi jeg er enig med høyresiden ang innvandring, bistand og kriminalomsorg, og enig med venstresiden ang omfordeling av verdier, formueskatt og skatt på arv, naturvern, selvforsyning og selvråderett. 

Skrevet

Jeg har alltid «vaket» i midten, og av den grunn stemt både rødt og blått. Men har definitivt avgitt flest blå stemmer, så også ved dette valget.

Skrevet
velociraptor skrev (38 minutter siden):

Jeg har krysset flere ganger jeg. Dette fordi jeg er enig med høyresiden ang innvandring, bistand og kriminalomsorg, og enig med venstresiden ang omfordeling av verdier, formueskatt og skatt på arv, naturvern, selvforsyning og selvråderett. 

Kva blir det i år da? Eg stemte frp

Skrevet
Pilleville skrev (3 timer siden):

Kva blir det i år da? Eg stemte frp

Det blir nok Rødt, men det er med bismak. Hadde blitt bismak uansett. Så håper jeg FRP i opposisjon får igjennom en del på innvandring, integrering, bistandmidler og håndtering av voldelige kriminelle barn og unge, og at de sammen med Rødt kan få igjennom maxpris i stedet for fastpris/Norgespris på strøm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...