AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Hva husker du? Hva tror du ikke kunne blitt vist i dag? Jeg husker at jeg så en mann som røyket en gang, drikking av øl også, og det hører jo ikke hjemme på barne tv verken i dag eller den gangen, men de var nok mer avslappet til sånt da kanskje. Husker jeg også så et innslag med noen barn som løpte og lekte i en vannspreder. Helt uskyldig så klart, men de var jo nakne så det hadde neppe vært greit å sende noe sånt i dag. Har også sett et eller annet program med en gammel dame og noen barn. Damen serverte masse kaker, sjokolade og brus, og så mye fokus det er på kosthold i dag så kunne det nok ikke blitt vist i dag. Var nok fra 70 tallet. Husker ikke hva disse programmene het, men husker at jeg har sett dem. Kroppen med Trond Viggo kunne nok heller ikke blitt vist i dag. Men det var nok noen som reagerte på det på 80 tallet også. Anonymkode: 1486f...eb4 1
Daria Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Portveien 2s julekalender - Humanetisk Forbund ville fått anfall av formidlingen av det kristne budskapet. 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Vi har jo Kroppen fra 2015 med nakne kropper da, og Superkroppen fra 2021 som også har nakne kropper. Anonymkode: f720d...675 3 1
Daisy-love Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Jul i Skomakergata med kommunistiske trekk hadde nok en del reagert på. Jeg hadde selv ikke brydd meg og kost meg 😁 Den serien har fått litt kritikk for innslag av kommunisme. Pernille og Herr Nilsson kunne sikkert skremt enda flere barn idag, så kanskje for oss voksne mer idag 🤪🤓 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har jo Kroppen fra 2015 med nakne kropper da, og Superkroppen fra 2021 som også har nakne kropper. Anonymkode: f720d...675 Ja, det er jo sant. Kom ikke på det med en gang. Anonymkode: 1486f...eb4
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Portveien 2. Det er en episode der postmannen(?) kommer dansende nedover gata. Han forteller gledesfullt om at han har lært seg negerdans. (Swing) Anonymkode: 62ef3...d60 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Emil i Lønneberget er vel ikke helt innafor lenger heller 😅 Anonymkode: 3a3f4...0cc 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Emil i Lønneberget er vel ikke helt innafor lenger heller 😅 Anonymkode: 3a3f4...0cc Kanskje ikke, men selv woke NRK sendte Emil i Lønneberget i reprise så sent som i 2022, så det er fortsatt håp for Emil. Anonymkode: b8cca...5e8 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #9 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har jo Kroppen fra 2015 med nakne kropper da, og Superkroppen fra 2021 som også har nakne kropper. Anonymkode: f720d...675 Det er stor forskjell på de programmene. Hadde de kjent kroppen med Trond Viggo Torgersen i dag hadde det virkelig vært ramaskrik. Anonymkode: af6b2...bcd 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august Maia70 skrev (3 timer siden): Pompel og Pilt hadde fått 18-årsgrense. Det ville i alle fall ikke blitt mer lek som landveisrøvere, for Medietilsynet ga serien om Dick Turpin 15-årsgrense da den kom ut på DVD. Så idag måtte man vente nesten til man var ferdig med ungdomsskolen, og i en alder av 15 tror jeg det er andre ting som frister langt mer enn å leke politi og røver. Anonymkode: b8cca...5e8 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august Kosing mellom barn og voksne de ikke er i nær slekt med. Når den snille bestefaren vil at nabojenta skal sitte på fanget hans. Eller voksne som klapper barn på rompa. Tvangs-klemming. Anonymkode: 341c4...188 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #13 Skrevet 30. august Daria skrev (4 timer siden): Portveien 2s julekalender - Humanetisk Forbund ville fått anfall av formidlingen av det kristne budskapet. Det være HARAM også! Anonymkode: 52ce9...b62 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #14 Skrevet 30. august Huset med det rare i. Går for tregt for dagens unge vil jeg tro. Sesam stasjon. Anonymkode: 07d95...290
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kosing mellom barn og voksne de ikke er i nær slekt med. Når den snille bestefaren vil at nabojenta skal sitte på fanget hans. Eller voksne som klapper barn på rompa. Tvangs-klemming. Anonymkode: 341c4...188 Skomaker Andersen? Anonymkode: 1486f...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Mye rart før i tiden. Albert Åbergs pappa som røykte pipe mens han leste før sønnen på senga, slik at hele soverommet før full av tobakksrøyk. Anonymkode: af444...3e1 4
Hulderen Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Daisy-love skrev (21 timer siden): Jul i Skomakergata med kommunistiske trekk hadde nok en del reagert på. Jeg hadde selv ikke brydd meg og kost meg 😁 Den serien har fått litt kritikk for innslag av kommunisme. Pernille og Herr Nilsson kunne sikkert skremt enda flere barn idag, så kanskje for oss voksne mer idag 🤪🤓 Poblemet med Jul I Skomakergata var jo de pedofile hintene, ikke kommunisme. 1
Brunello Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august Er fristet til å si alt. På grunn av svært dårlig kvalitet.
Snok1 Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skomaker Andersen? Anonymkode: 1486f...eb4 Skomakere har alltid vært pervo, og Andersen var ikke et unntak.
AnonymBruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august Hulderen skrev (3 minutter siden): Poblemet med Jul I Skomakergata var jo de pedofile hintene, ikke kommunisme. Hva er de pedofile hintene i Jul i Skomakergata? Lurer oppriktig. Har ikke sett det siden jeg var barn, så husker ikke. Anonymkode: 11991...a7b 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå