Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har fått prisoverslag fra et malerfirma ifm oppussing av stua mi. De skal male taket to strøk (35 kvadratmeter), male alle veggene, male lister. De stiller to mann, og gjør hele jobben på en dag. De dekker også til med plast og forbereder når de kommer.

For dette skal jeg betale kr. 8500 + mva. Er et en god pris, eller er det dyrt? Jeg hakke peiling..... :sjenert::ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Over kr. 500 pr mann pr time er vel det man må regne med å betale håndverkere i dag. Dyrt.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei forresten - så nå at det er uten moms - da er det dyrt hvis de ikke holder maling da - men er dyrt selv om de gjør det.

Vi betalte kr 465 inkl. moms for snekkere emd fagbrev.

Skrevet

Har forstått det sånn at de holder maling! Han sa også at det var mulig de trengte noe mindre tid, og at det da kunne bli en tusenlapp billigere, men det kunne han ikke love...

Gjest Gjesta
Skrevet
Han sa også at det var mulig de trengte noe mindre tid, og at det da kunne bli en tusenlapp billigere, men det kunne han ikke love...

nei, det kunne han vel ikke :ler litt oppgitt: jeg har etterhvert lært meg at håndverkere ALDRI blir "litt billigere", heller det motsatte :forvirret:

Gjest Eleni i.i.
Skrevet

Flere som har innspill til meg??? :sjenert:

Skrevet
Flere som har innspill til meg???  :sjenert: 

Syns ikke det var så halv galt jeg. Malere er dyre. Og du får to malere, jobben gjort på en dag. Er litt skeptisk til om de klarer alt det på en dag da. Hva slags vegger har du?

Gjest Gjest
Skrevet

...eh...hvorfor ikke gjøre det selv? Det er ikke sååå vanskelig...

Gjest Eleni i.i.
Skrevet
Syns ikke det var så halv galt jeg. Malere er dyre. Og du får to malere, jobben gjort på en dag. Er litt skeptisk til om de klarer alt det på en dag da. Hva slags vegger har du?

Det er malt strie på veggene...

Gjest Eleni i.i.
Skrevet
...eh...hvorfor ikke gjøre det selv? Det er ikke sååå vanskelig...

Vet at det ikke er vanskelig, men jeg gidder ikke å gjøre det selv. Har så mye annet morsomt å bruke tiden min på! :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ikke prisen var så ille, men er litt skeptisk til at jobben blir gjort på en dag. Tror jeg ville sjekket referanser.

Skrevet
Synes ikke prisen var så ille, men er litt skeptisk til at jobben blir gjort på en dag. Tror jeg ville sjekket referanser.

Det er et seriøst firma, som har gjort mange jobber på arbeidsplassen min, og ellers for firmaet jeg jobber for. Jeg kjenner derfor han som driver og eier selskapet. Stoler derfor på at jobben blir gjort bra, og innen tidsfristen. Ellers sliter han og firmaet hans ihvertfall litt med å få flere jobber på arbeidsplassen min... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

I så fall synes jeg du har fått en god deal du bør gå for :)

Skrevet

Synes det var rimelig jeg da. Fikk pristilbud på nesten det dobbelte for 2 år siden. Kan trygt si at jeg malte selv.

Skrevet

Takker for svar! Kanskje jeg bør gå for dette da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...