Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke dette ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet i 3 mnd, vært mest hos han fordi jeg har barn (tenåringer og vil ikke at de skal involveres ennå). Han har vært singel i 15 år og klar for et forhold sier han. Vi har hatt sex og alt virker veldig bra.

Han ba meg på date hjemme hos han ,vi spiste og koste oss i sofaen og så på film 

Så plutselig sier han: hva gjør du her egentlig. Hvorfor er du her ? Skikkelig ufin i stemma. Nesten irritert. Som om at han ville jeg skulle gå.

Jeg ble helt satt ut. Visste ikke hva jeg skulle si, trodde vi koste oss. Stotret fram noe om at jeg liker han og vil være her sammen med han. Han sa ikke noe mer og vi så ferdig filmen.  Jeg hadde ikke lyst å være der lenger, følte meg uvelkommen. Og reiste hjem etter filmen.

Noen dager senere ber han meg på date igjen. Kommer på besøk, vi koser og ja. Sier at jeg vil ikke ha sex, nettopp fått mensen og vil ikke å kjøre "brannbil'. Hvorfor i helvete kom jeg på besøk da ? Du kan jo bare gå hjem. Jeg ble igjen satt ut, og sa at vi kan vel kose oss likevel og ga han en BJ. 

Nå vet jeg ikke, hva mener han med  alt dette ?  Er jeg en FF?  Er dette en test ? Føler meg helt dum.

Anonymkode: 28517...b64

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må snakke med HAM!

Anonymkode: 30861...420

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: bb0ef...b71

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor SPØRR DU IKKE HAN hva han mener med "Hva gjør du her?"

Det er liksom bare HAN som faktisk kan svare på hva han mener.

Jeg synes han høres ut som en dust. Altså jeg antar dere er voksene mennesker (siden du har tenåringsbarn) og han burde veldig godt vite at man snakker ikke slik til mennesker man er gira på ett samliv med.

Jeg hadde ikke akseptert at en mann nærmest skrek til meg "HVA GJØR DU HER???" under datenight. Hadde sagt "Javel, men da kan jeg jo stikke hjem og gi meg selv orgasmer, for du er jo ikke noe hyggelig"

Anonymkode: be7a6...bd3

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må snakke med HAM!

Eh nei. Det er jo noe alvorlig gale med denne mannen.

TS. Send en sms og si takk for deg, og blokker. Han har jo et alvorlig problem, det er skremmende.

Anonymkode: c5879...3a2

• Liker 20
  • Nyttig 9
Skrevet

Uff, dette høres ikke bra ut!
Redd for at han bare er ute etter kroppen din.
Virker jo i tillegg rimelig ustabil 😯

Knip igjen og se om han godtar en måned uten sex. 😉

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må snakke med HAM!

Uenig, faktisk. Han bør forlates asap. Det der er bare for sykt.

Anonymkode: 27c38...48a

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh nei. Det er jo noe alvorlig gale med denne mannen.

TS. Send en sms og si takk for deg, og blokker. Han har jo et alvorlig problem, det er skremmende.

Anonymkode: c5879...3a2

Enig i dette!

Ts, denne mannen er ikke psykisk stabil, i så alvorlig grad at jeg blir bekymret for hva han kan komme til å gjøre med deg om du er alene med ham!

Send en sms og si at du etter siste par møter har forstått at dere ikke passer sammen, og at du derfor avslutter og ber ham respektere dette og at han aldri tar kontakt med deg igjen. Jeg ville ventet et par dager før jeg blokkerte ham, rett og slett for å se hva han svarer (men IKKE svar ham tilbake, uansett hva han måtte skrive til deg!!). Det kan hende du vil komme til å trenge meldinger fra ham som bevis en dag.

Om han på noen måte forsøker å oppsøke deg etter dette - ring politiet!

Anonymkode: 074e4...a43

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke møt ham igjen. Ville aldri gitt bj om du bare skulle komme om du kunne ha s*x. Skikkelig stygg mot deg!

Anonymkode: d9d29...779

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke vært noe å tolke for min del, bare «bye bye» 

Anonymkode: 7086d...f45

• Liker 10
Skrevet (endret)

Han oppfører seg som et jævla rødt blinkende flagg og du ender opp med å gi han en blow job? Altså wtf.

Endret av GammelKaktus
  • Liker 22
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Noen dager senere ber han meg på date igjen. Kommer på besøk, vi koser og ja. Sier at jeg vil ikke ha sex, nettopp fått mensen og vil ikke å kjøre "brannbil'. Hvorfor i helvete kom jeg på besøk da ? Du kan jo bare gå hjem. Jeg ble igjen satt ut, og sa at vi kan vel kose oss likevel og ga han en BJ. 

Ønsker bare poengtere at du belønner dårlig oppførsel når du suger han etter at han har fått deg til å føle deg idiot.

Det må du aldri gjøre igjen. Aldri.... 

Anonymkode: be7a6...bd3

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Sjukt! Bye bye!!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Første hendelsen virker så sær at jeg tenkte at han var en type dement😂

Andre hendelsen bekrefter at han sannsynligvis kun er en drittsekk. 

Hvis du ønsker å ha selvrespekten i behold bør han her kuttes ut. Han kommet til å ødelegge alt du har av selvtillit.

Anonymkode: ebc79...f38

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva i alle dager?!? Altså, du blokkerer og går videre i livet ditt. Hva faen. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han fornedrer deg og du belønner ham med en blowjob???

Som noen andre her skrev, WTF!!!

Hva du skal gjøre? Finn fram selvrespekten og innse du er verdt så mye mer enn det her. Grøsser ved tanken på hvordan han er i et forhold om han er sånn i en datingfase. Det oser røde flagg av fyren, typen som verbalt mishandler deg i månedsvis slik at når det første fysiske angrepet kommer så er du kondisjonert til å tenke at det var din feil.

Run, girl, run!

Anonymkode: 9b275...df8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Slutter aldri å forundre meg over hva enkelte kvinner gjør for å holde på en mann. En blowjob faktisk. Ikke kontakt han noe mer, og få deg litt selvrespekt.  

Anonymkode: 49e45...7d6

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde noen snakket sånn til meg hadde det vært absolutt siste gang han så meg. Jeg hadde ikke sugd ham

Dette er en giftig fyr som har brutt deg ned til at du suger ham når han mener du er ubrukelig. 

Anonymkode: 3b182...e51

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det ikke noe å tolke. Kom deg vekk fra han.

Anonymkode: 408cc...3e2

• Nyttig 3
Skrevet

Dump han! :raven: 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...