AnonymBruker Skrevet 26. september #101 Skrevet 26. september Ja, hvorfor ikke møte en herfra. Her eller der spiller vel ingen rolle 🙂 Anonymkode: 9c73b...5d4
mannsen Skrevet 27. september #102 Skrevet 27. september (endret) Clusia skrev (På 30.8.2025 den 18.25): Kunne du møtt noen fra KG for sex? Kanskje noen har gjort det og vil dele erfaring? Er det noen damer som kunne tenke seg noe slikt så er jeg her...ta kontakt. Vi kan dele erfaringer her etterpå...😍det er i grunn litt vanskelig da det blir vanskelig å komme i kontakt med hverandre her😒 Endret 27. september av mannsen
PITTY Skrevet mandag kl. 15:38 #104 Skrevet mandag kl. 15:38 AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 7.38): Ja. Har gjort det. Har møtt en litt eldre dama herfra på Halvorsens konditori. Som avtalt satt hun med kaffekoppen snudd opp ned. Anonymkode: 0e129...668 Synes jeg ser meg selv når jeg blir eldre med et sånt opplegg som du til viser her. Av med hatten da eller? 😆 Fortsettelse som følger "unnskyld meg at jeg forstyrrer, men skulle det være slik at det var de som kunne reklamere med en vennlig innstilt tett behåret trekant nedentil frøken?" 1 2
Tidligeremedlem Skrevet mandag kl. 15:42 #105 Skrevet mandag kl. 15:42 (endret) PITTY skrev (10 minutter siden): Synes jeg ser meg selv når jeg blir eldre med et sånt opplegg som du til viser her. Av med hatten da eller? 😆 Fortsettelse som følger "unnskyld meg at jeg forstyrrer, men skulle det være slik at det var de som kunne reklamere med en vennlig innstilt tett behåret trekant nedentil frøken?" Havde elsket finde hun med en behårete krop ja takk 😃 😍 men , helt seriøst så mødes vel ikke folk herfra hverandre , man kan vel ikke sende pm privat ? 🤣 spørg jeg dumt Endret mandag kl. 15:48 av Tidligeremedlem
PITTY Skrevet mandag kl. 17:10 #106 Skrevet mandag kl. 17:10 Tidligeremedlem skrev (1 time siden): Havde elsket finde hun med en behårete krop ja takk 😃 😍 men , helt seriøst så mødes vel ikke folk herfra hverandre , man kan vel ikke sende pm privat ? 🤣 spørg jeg dumt Er stygt redd det kan bli litt høy sjø og turbulens ombord i dette KG-skipet mister.😱 1
Tidligeremedlem Skrevet tirsdag kl. 13:45 #107 Skrevet tirsdag kl. 13:45 PITTY skrev (20 timer siden): Er stygt redd det kan bli litt høy sjø og turbulens ombord i dette KG-skipet mister.😱 Bare send😅🤭
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:12 #108 Skrevet tirsdag kl. 14:12 Clusia skrev (På 30.8.2025 den 18.25): Kunne du møtt noen fra KG for sex? Kanskje noen har gjort det og vil dele erfaring? har ligget med damer fra Eros Chat, Sukker, Facebook og Tinder, så om jeg kommer i prat med en hyggelig dame her: Hvorfor ikke? Anonymkode: 11900...084 1
PITTY Skrevet tirsdag kl. 17:11 #109 Skrevet tirsdag kl. 17:11 Tidligeremedlem skrev (3 timer siden): Bare send😅🤭 Jeg er mann. Og hetero som f...
Tidligeremedlem Skrevet tirsdag kl. 17:17 #110 Skrevet tirsdag kl. 17:17 PITTY skrev (5 minutter siden): Jeg er mann. Og hetero som f... 😃🤣🤣 var nok ironi her er jo KG søker ikke nogle 🤣
Clusia Skrevet tirsdag kl. 21:10 Forfatter #111 Skrevet tirsdag kl. 21:10 PITTY skrev (På 6.10.2025 den 17.38): Synes jeg ser meg selv når jeg blir eldre med et sånt opplegg som du til viser her. Av med hatten da eller? 😆 Fortsettelse som følger "unnskyld meg at jeg forstyrrer, men skulle det være slik at det var de som kunne reklamere med en vennlig innstilt tett behåret trekant nedentil frøken?" Så for meg hele seansen her som en litt absurd episode av Olsen Banden eller Karl og co 🤣🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå