Lur Venn Skrevet 4. september #61 Skrevet 4. september Master1 skrev (7 timer siden): Pokker aaaltsåå der ble jeg for sein igjen allllstsåå Uff å akk å ve Mvh. M@ster Du får sende dickpic, det gjorde ikke jeg
AnonymBruker Skrevet 4. september #62 Skrevet 4. september Geojak skrev (På 30.8.2025 den 21.58): Bare fordi jeg er nysgjerrig og er en av «dem».. 😉 Hva er galt med menn som er innom KG? Jeg tipper at vedkommende mener de som virket helt incel, usikre, emosjonellt utilgjengelige og kvinnehatere på hobbybasis som kommer hit for å hevde seg ved å rakke ned på sårbarhet. Ikke akkurat en turn on... Anonymkode: 589e2...884
Lur Venn Skrevet 4. september #63 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tipper at vedkommende mener de som virket helt incel, usikre, emosjonellt utilgjengelige og kvinnehatere på hobbybasis som kommer hit for å hevde seg ved å rakke ned på sårbarhet. Ikke akkurat en turn on... Anonymkode: 589e2...884 Jeg er født sånn
Majer Skrevet 4. september #64 Skrevet 4. september Katten.2.0 skrev (På 1.9.2025 den 1.05): Møtt litt for mange her under litt for feil omstendigheter for en del år siden. Ble heldigvis noen gode vennskap ut av deg og. Hva er feil omstendigheter? Har noen bekjente herfra, men de bot i andre landsdeler nå så blir bare snaps. Også var det hun jeg var sammen med før da
Katten.2.0 Skrevet 4. september #65 Skrevet 4. september Majer skrev (4 timer siden): Hva er feil omstendigheter? Har noen bekjente herfra, men de bot i andre landsdeler nå så blir bare snaps. Også var det hun jeg var sammen med før da Jeg var notorisk utro i det ene forholdet mitt hvor jeg i samme tidsperiode møtte en del kvinner fra KG. De siste gangene jeg har møtt noen har det dog vært innenfor (singel og deretter åpent forhold). 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #66 Skrevet 4. september Katten.2.0 skrev (1 time siden): Jeg var notorisk utro i det ene forholdet mitt hvor jeg i samme tidsperiode møtte en del kvinner fra KG. De siste gangene jeg har møtt noen har det dog vært innenfor (singel og deretter åpent forhold). Så du er "Katten som pløyer over det meste"? Anonymkode: 3c22b...910 1
Katten.2.0 Skrevet 4. september #67 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så du er "Katten som pløyer over det meste"? Anonymkode: 3c22b...910 Nei. Kravene til partnere blir bare høyere og høyere dess eldre og mer sær jeg blir. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september #68 Skrevet 4. september Katten.2.0 skrev (21 minutter siden): Nei. Kravene til partnere blir bare høyere og høyere dess eldre og mer sær jeg blir. Dette var en kommentar på en av de andre "sakene" som er her inne, så da ble jeg nysgjerrig på om det var deg det var snakk om. Sunt å være litt sær. Anonymkode: 3c22b...910
Katten.2.0 Skrevet 4. september #69 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette var en kommentar på en av de andre "sakene" som er her inne, så da ble jeg nysgjerrig på om det var deg det var snakk om. Sunt å være litt sær. Anonymkode: 3c22b...910 Vet nok ikke hva du refererer til, dessverre. Tror muligens jeg har blitt mer sær enn hva sunt er, men kommer ikke til å endre meg av den grunn!
AnonymBruker Skrevet 4. september #70 Skrevet 4. september Katten.2.0 skrev (5 minutter siden): Vet nok ikke hva du refererer til, dessverre. Tror muligens jeg har blitt mer sær enn hva sunt er, men kommer ikke til å endre meg av den grunn! Det er nok like greit i dette tilfellet. Så lenge du har det bra med valgene du tar så er vel det det viktigste. Anonymkode: 3c22b...910
AnonymBruker Skrevet 4. september #71 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 16.48): Da er det nok en annen som er ment for deg. Er det lenge siden? Anonymkode: 843c1...438 Begynner vel å nærme seg et år siden det var tydelig at det ikke kom til å bli oss. Nå kan det gå tider hvor jeg ikke tenker på ham samtidig som det andre tider er intenst igjen. Anonymkode: 3f6e1...4c6
AnonymBruker Skrevet 5. september #72 Skrevet 5. september feliek54 skrev (På 2.9.2025 den 20.02): Helt klart jeg kunne tenkt med det. Jeg har møtt noen damer men ikke her. Men jeg mener at de damer som er her er mye mer seriøse enn gjennomsnitt. så ta kontakt hehe De er nok også eldre enn snittet, bosatt utenfor sentrale strøk og ikke blant de som tar del i / får innpass i det moderne sosiale samfunn. Anonymkode: 0d54a...89b
AnonymBruker Skrevet 5. september #73 Skrevet 5. september Jeg har møtt ei på KG. Vi chattet en del i forkant, kyssa på første møte, hadde sex første kvelden sammen og er nå kjærester. 🥰 Ser ikke problemet. De fleste her inne er helt normale mennesker. Anonymkode: 0dcc2...a22 2
jor67 Skrevet 5. september #74 Skrevet 5. september On 8/31/2025 at 1:52 PM, Bamseklemmer said: Hva er Timer? Jeg googlet meg skakk, men fant ingen dating tjeneste😅 Joda.. noen ganger blir jo et møte diskutert.. for vi hygger oss og har god skrivekjemi.. Men avstanden setter en stopper. Vi ble enige at det blir langt å dra, for et par kopper kaffe og et snøs🥰 Så jeg har ikke truffet noen fra KG.. Selvfølgelig er du her. Hver tråd som handler om sex finner vi bamsefar som skriver og napper løk 7 3
Lur Venn Skrevet 5. september #75 Skrevet 5. september Katten.2.0 skrev (17 timer siden): Nei. Kravene til partnere blir bare høyere og høyere dess eldre og mer sær jeg blir. Men du liker vel fortsatt pussy(cat)
Lur Venn Skrevet 5. september #76 Skrevet 5. september jor67 skrev (1 time siden): Selvfølgelig er du her. Hver tråd som handler om sex finner vi bamsefar som skriver og napper løk 😆 Det er faktisk spot on 3
AnonymBruker Skrevet 5. september #77 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har møtt ei på KG. Vi chattet en del i forkant, kyssa på første møte, hadde sex første kvelden sammen og er nå kjærester. 🥰 Ser ikke problemet. De fleste her inne er helt normale mennesker. Anonymkode: 0dcc2...a22 Hvordan vet du at dere er kjærester? Anonymkode: 629a8...717 1
AnonymBruker Skrevet 5. september #78 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvordan vet du at dere er kjærester? Anonymkode: 629a8...717 De fleste voksne folk kommuniserer vel nok til å vite at man er kjærester om man er det? Anonymkode: 54f59...99b 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #79 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste voksne folk kommuniserer vel nok til å vite at man er kjærester om man er det? Anonymkode: 54f59...99b Aner ikke hva som er vanlig. Spør av nysgjerrighet. Anonymkode: 629a8...717
AnonymBruker Skrevet 5. september #80 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet du at dere er kjærester? Anonymkode: 629a8...717 Fordi vi har erklært oss det, og fordi vi er det. Anonymkode: 0dcc2...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå