Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vekslet mellom å bruke dating apper aktivt i perioder, og i andre perioder har jeg  pausert "dating blikket" levd i nuet, gjort mine ting og sett hva som skjedde. Jeg har passet på at hele livet mitt ikke har stoppet opp og er satt på vent fordi jeg er singel. Jeg har reist de stedene og gått på de restaurantene som jeg har villet. Jeg har takket ja til de invitasjonene og mulighetene som har kommet, men har aldri møtt noen via venner/bekjente. Det har selvsagt ikke vært intensjon min til å takke ja, men det hadde vært en hyggelig bonus. Jeg er flink til å følge opp venner og familie, og flink til å ta initiativ til kontakt eller aktiviteter med de. Jeg har deltatt på aktiviteter på fritiden/ fritidsinteresser, men jeg har valgt aktivitet ut i fra mine interesser og der har det vært mindre menn.  

Hvor skal jeg lete dersom jeg vil finne kjærligheten?

Dersom det er relevant så er jeg kvinne, 41 og fisk og i både jobb og videreutdanning. 

Anonymkode: eabe4...fae

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 0d3e7...083

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I og med at ingen vet hvem du er, så er det ganske vanskelig å spå fremtiden din. 

Anonymkode: 0c40f...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 0d3e7...083

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 18.19):

Hvor skal jeg lete dersom jeg vil finne kjærligheten?

Jeg har en følelse om at du vil finne deg en ekte i Marocco.
En som kan behandle en kvinne og setter pris på gode verdier.
Han vil være handy og ha godt utseende.

Anonymkode: ce80e...e0c

AnonymBruker
Skrevet

Leser i kortene at du allerede kjenner den rette, han e iblant done venner og kollegaer. Han har gått under radaren, du må bare go han en sjanse.

Anonymkode: 2d010...ab0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...