AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Inni hjertet river det godt, når han jeg er gift med ikke har de egenskapene som jeg sårt trenger men han som stjal hjertet mitt for mange mange år siden er alt dette! Mannen er ikke emosjonelt tilgjengelig, det går ikke å snakke med han, han lytter aldri, og uansett hvilke behov eller ting jeg tar opp med han snur han alt over på meg. Blir sint og krangler. Har jeg en dårlig dag gjør han den 1000 surere.. Alt jeg trenger er en klem og litt tålmodighet, som jeg har ned han hver dag. Jeg trenger en som tar meg i armene, en som lytter og er der for meg i gode og onde dager. Ikke bare når jeg smiler og er god, men npr jeg er nedfor, når jeg er spent , når jeg har pms eller noe fælt har skjedd! Jeg skal hjelpe alle og holde oppe alle, men må alltid holde meg selv og,alene. Det føles så ensomt og trist. Så tungt. Så alene! Tror det hadde vært lettere å takle ting alene en i ett forhold der du virkelig føler deg helt alene når du egentlig er to. En som bryr seg, inviterer på date, en natt på hotell, en weekend en plass, kommer med blomster en gang i blandt eller andre små ting. En som viser at han vil ha meg. En som kan snakke med meg o. hvordan han har det, en som spør meg hvordan jeg har det. En som gir av seg selv. Som strekker ut en hånd når han ser jeg er utslitt og gjør alt husarbeid,mat og barn alene. En som ligger seg med meg og holder rundt meg ikke gamer til langt på natt eller trykker på tlf i sengen! Hvorfor savner jeg han andre.. Hvorfor var det ikke mer digitalt før.. Skulle bare flyttet, og oppsøkt han! Når begge har det sånn men begge er i forhold så er det ikke noe å gjøre enn å lengte etter hverandre, gi opp! Ja jeg har prøvd å snakke med han utallige ganger(mannen), men han blir bare sint, jeg pakker det fint inn,men det spiller ingen rolle! Prøver å la vær å si noe så han ikke blir sur og stonewaller meg i flere dager eller verre! Jeg lengter etter ekte kjærlighet, en som viser han vil ha meg,og kun meg!Som er der i gode OG vonde dager. Som vet at alt han trenger å gjøre er å holde meg fast, klemme meg så alt i orden, ikke kjefte og klikke eller gå når jeg trenger han mest! Dagens utblåsning! (tok ikke med alt, mye mer.) Anonymkode: 8b457...64f 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Jeg har hatt det ganske likt, og er på vei ut av ekteskapet nå. Nå først har mannen min forstått at jeg mener alvor (merkelig nok), og er helt fra seg og mener han vil/har forandret seg. Og ja, han er blitt mye hyggeligere etter jeg tok dette opp med ham for noen uker siden, men jeg tror liksom ikke på det. Og jeg kjenner at årevis med avvising og neglisjering har satt altfor dype spor inni meg. Dessverre. Jeg tenker: vi har bare ett liv. Hva vil DU, ts? Anonymkode: bc5e7...711 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt det ganske likt, og er på vei ut av ekteskapet nå. Nå først har mannen min forstått at jeg mener alvor (merkelig nok), og er helt fra seg og mener han vil/har forandret seg. Og ja, han er blitt mye hyggeligere etter jeg tok dette opp med ham for noen uker siden, men jeg tror liksom ikke på det. Og jeg kjenner at årevis med avvising og neglisjering har satt altfor dype spor inni meg. Dessverre. Jeg tenker: vi har bare ett liv. Hva vil DU, ts? Anonymkode: bc5e7...711 Ja men hvor lenge varer det? Gjør det litt før det er tilbake til gamle vaner? Ja det sitter altfor dype spor! Jeg vil ha det bra, enten alene eller med en som elsker meg og er der for meg i gode og vonde dager. En som lytter og er emosjonellt tilgjengelig! Ikke lager en krangel ut av alt og ingenting om du tar opp noe eller spør om noe! Håper du finner det du leter etter og får det bedre! Anonymkode: 8b457...64f
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor savner jeg han andre. Fordi du har bygd deg opp en fantasti i hodet om hvor fantastisk denne personen et Anonymkode: f673e...9bf 4 4
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Har gått i denne fellen selv. Ble lovet gull og grønne skoger. Varte toppen 3mnd med litt godvilje lagt til før ALT var tilbake som før..... Det ble brudd til slutt!! Aldri sett meg tilbake. Anonymkode: e3a00...d5d
gammelmann Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt det ganske likt, og er på vei ut av ekteskapet nå. Nå først har mannen min forstått at jeg mener alvor (merkelig nok), og er helt fra seg og mener han vil/har forandret seg. Og ja, han er blitt mye hyggeligere etter jeg tok dette opp med ham for noen uker siden, men jeg tror liksom ikke på det. Og jeg kjenner at årevis med avvising og neglisjering har satt altfor dype spor inni meg. Dessverre. Jeg tenker: vi har bare ett liv. Hva vil DU, ts? Anonymkode: bc5e7...711 Hei. Jeg er en slik type mann som har slitt i mange år men har klart å komme over kneika nå. For min del er dette en oppriktig forandring hvor jeg trives mye bedre i som person. Jeg ville gitt denne mannen en sjangse for å bevise at det er hold i denne forandringen. Når man ikke tror på denne forandringer så har du egentlig bestemt deg for ikke å gi denne mannen en sjangse. Jeg kan love deg at hvis denne mannen har vært så langt nede over mange år så er det faktisk ikke lett å ta til seg noe som helst og helt ute av stand til å reagere. 1
Sparkling_Pink Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august TS, du beskriver et destruktivt forhold, ikke et voldelig et. Dere kan få det til ved å få hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): En som bryr seg, inviterer på date, en natt på hotell, en weekend en plass, kommer med blomster en gang i blandt eller andre små ting. En som viser at han vil ha meg. En som kan snakke med meg o. hvordan han har det, en som spør meg hvordan jeg har det. En som gir av seg selv. Som strekker ut en hånd når han ser jeg er utslitt og gjør alt husarbeid,mat og barn alene. Anonymkode: 8b457...64f Gjør du alt dette for ham? Når var sist du kjøpte ham blomster eller arrangerte en natt på hotell? Anonymkode: eed0e...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Gjør du alt dette for ham? Når var sist du kjøpte ham blomster eller arrangerte en natt på hotell? Anonymkode: eed0e...6a3 Ja ,det er faktisk bare meg som alltid har planlagt og ordnet alt. Overraskelser, hotell, date, gaver osv fra hjertet! Kjøpt sexy undertøy og leketøy. Gitt det ene og det andre på alle måter alltid! For jeg elsker å gi og ta vare på mine nærmeste. Men det har bare gått en vei. Anonymkode: 8b457...64f
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Jeg spør alltid hvordan det går med han, intresserer meg for han og hans hobbyer og liv. Men jeg spør og lytter, det er ingen spørsmål tilbake.. Lager fsvorittmåltider, gir masse god omsorg ved sykdom osv. Kjøper bøker og ting han liker,tar han med på ting han liker,konserter osv til hans favoritter osv, blomster er ikke hans greie. Anonymkode: 8b457...64f
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Når vi skal på ferie osv passer jeg alltid på at det er noe han ønsker på turen. Drit i meg, bare han har det bra og koser seg! Holder han med selskap når han mekker i timesvis!(han liker selskapet mitt). Overrasker med en kjappis her og der! Ordner til bursdagen hans og annet. Jeg gir og gir på alle måter og områder! Men alt går bare en vei! Så ja, jeg har gitt og ikke tatt! Anonymkode: 8b457...64f
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august Sparkling_Pink skrev (4 timer siden): TS, du beskriver et destruktivt forhold, ikke et voldelig et. Dere kan få det til ved å få hjelp. Har prøvd hjelp og jo det har vært fysisk og. Anonymkode: 8b457...64f
Sparkling_Pink Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøvd hjelp og jo det har vært fysisk og. Anonymkode: 8b457...64f Dette er hjerteskjærende og en viktig oppdatering. Om det er systematisk følelsesmessig vakuum for deg å være i forholdet og eneste grunnen til at det ikke eskalerer er at du holder igjen og går på eggeskall, håper jeg du vet at du kan trenge en plan for å få avsluttet forholdet uten at du blir skadet. Vi på nett får ikke gjort så mye, og som min første fortolkning, kan det vi foreslår ikke alltid være helt passende. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med krisesenter og ellers ikke fantasere deg vekk for å bli i situasjonen du er i. Ditt sukk etter han andre kan være en del overlevelse. Skal du ut av dette forholdet tror jeg du må ha en god plan og vente på et strategisk tidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Hvorfor skiller du deg ikke? Anonymkode: 5c613...3ad
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august Sparkling_Pink skrev (3 timer siden): Dette er hjerteskjærende og en viktig oppdatering. Om det er systematisk følelsesmessig vakuum for deg å være i forholdet og eneste grunnen til at det ikke eskalerer er at du holder igjen og går på eggeskall, håper jeg du vet at du kan trenge en plan for å få avsluttet forholdet uten at du blir skadet. Vi på nett får ikke gjort så mye, og som min første fortolkning, kan det vi foreslår ikke alltid være helt passende. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med krisesenter og ellers ikke fantasere deg vekk for å bli i situasjonen du er i. Ditt sukk etter han andre kan være en del overlevelse. Skal du ut av dette forholdet tror jeg du må ha en god plan og vente på et strategisk tidspunkt. Takk for svar. Vi har oppsøkt hjelp. Men han mener det kun er jeg som skal være grei og stå på pinne. Så er nok slutt her tenker jeg! Anonymkode: 8b457...64f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå