AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Jeg finner ikke igjen en liten rød gjenstand som betyr svært mye for meg. Det er et minne om noen som ikke lever lengre som har hatt stor betydning for livet mitt. Den er laget av hard plast, er bare et par cm. Den er ikke verdt noe i kroner/ penger, men er svært verdifull for meg. Den kan brukes som en fløyte for de som er trent i å bruke den, men den ser ikke ut som en klassisk fløyte. Jeg trodde den lå i et av smykkeskrinene mine, men finner den ikke. Hvor skal jeg lete? Anonymkode: 90f12...334
Hengebuksvinet Skrevet fredag kl 21:04 #2 Skrevet fredag kl 21:04 Gå gjennom når du brukte den sist, og hvor den kan ha havnet derfra. Tipper den er i en skuffe. Hvit, lite dyp og bred skuffe.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:12 #3 Skrevet fredag kl 21:12 Se igjennom smykkeskrinet igjen. Det var det første som dukket opp, og da hadde jeg bare lest overskriften. Anonymkode: 030a4...a7b
C8H10N4O2 Skrevet fredag kl 21:13 #4 Skrevet fredag kl 21:13 Sminkeveske, toalettmappe eller i et brilleetui?
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:13 #5 Skrevet fredag kl 21:13 Har du ett barn? Sjekk hennes smykkeskrin Anonymkode: 030a4...a7b
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:14 #6 Skrevet fredag kl 21:14 Såkalt synske som påstår de kan finne bortkomne gjenstander er bare humbug. Hvor stor er boligen din? Du må jo dessverre finkjemme den systematisk og lete på alle tenkelige og utenkelige steder. Anonymkode: 3c2e5...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå