Gå til innhold

Rørt av alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bli lett rørt/begynner å grine for ting jeg ikke føler andre får tårer av. Jeg fikk tårer når jeg holdt tale i min sønns 18 års bursdagsselskap og jeg begynner så å si alltid å gråte av glede hver jul av gaven jeg får av mine barn.

Jeg synes det er litt uheldig for mine barn ser når jeg holder på å få tårer å sier alltid "nå begynner mamma igjen".

Noen andre som har det slik? :S 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff, ja slik har jeg alltid vært. Kan bli rørt av alt mulig. Ikke trenger det å ha med barna å gjøre heller. Det hadde vært greit å hatt litt mer kontroll over seg selv føler jeg.

Anonymkode: 721e7...6c0

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Mette Marit har det slik. Hun blir lett rørt. Du slipper ihvertfall at hele Norge får det med seg😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får tårer i øynene av å se en youtube video med kattunger. Eller en video av en tilfeldig tale, eller en scene i en film/tvserie.

Jeg er enslig uten barn. Og ganske ung. 

Så vil si at det er ganske normalt jeg... Mor eller ei. 

Anonymkode: 39daa...34c

• Hjerte 2
Skrevet

Sånn er jeg og. Var ikke sånn før jeg fikk barn, men det har blitt verre og verre år for år 😅🙈

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mette Marit har det slik. Hun blir lett rørt. Du slipper ihvertfall at hele Norge får det med seg😅

Jeg har kun sett henne gråte ved Pride minnesmarkingen i 2022 :levendelys: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg får tårer i øynene av å se en youtube video med kattunger. Eller en video av en tilfeldig tale, eller en scene i en film/tvserie.

Jeg er enslig uten barn. Og ganske ung. 

Så vil si at det er ganske normalt jeg... Mor eller ei. 

Anonymkode: 39daa...34c

Slikt får jeg også tårer av :grine: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er verre enn deg. Jeg kan godt felle en tåre over en vakker solnedgang, men her om dagen var det så pent vær (på dagtid) at jeg fikk en tåre i øyekroken … Den slår kaka.  

Anonymkode: e4a0c...9ae

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig fort rørt av alt, dette startet da jeg ble mor selv:) Ikke noe farlig det vel. 

Anonymkode: f87bb...b6b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke problemet? Jeg elsker folk som tør vise følelser av den art. Hadde elsket om moren min viste gledestårer på den måten. Føler meg nærmere slike mennesker.

Anonymkode: 38a3d...164

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...