AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Har ikke smakt noen av de. Pleier alltid å velge chicken saag, men vil prøve noe nytt nå. Ville dere anbefale meg å prøve chicken tikka grill eller chicken tikka masala? Anonymkode: 5a16d...48a
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august For en problemstilling! Synes du skulle stå over, eller vente på skuddår! Dette blir bare for mye... Anonymkode: 68dbe...e73 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Ville tatt den siste. Eller butter chicken Anonymkode: b1bf6...b5e
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Chicken tikka masala, uten tvil. Du må ha sausen! Anonymkode: 85592...793
c_buk Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august Personlig synes jeg chicken saag er det klart beste valget mellom disse to. Med litt Peshawari naan til er det knallgodt.
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Kommer an på om du er glad i saus eller ikke. Personlig er jeg glad i tikka masala, eller butter chicken, når jeg har indisk. Anonymkode: fe175...da3
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Takker for svar ☺️ Da har jeg bestilt chicken tikka masala for første gang i mitt liv, og gleder meg til å smake! Så gjenstår det å se om den slår min standard bestilling av chicken saag ☺️ Anonymkode: 5a16d...48a 1
jukkapalme Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takker for svar ☺️ Da har jeg bestilt chicken tikka masala for første gang i mitt liv, og gleder meg til å smake! Så gjenstår det å se om den slår min standard bestilling av chicken saag ☺️ Anonymkode: 5a16d...48a Bra valg 😊 elsker chicken tikka masala. Det er såååå godt! Håper du og liker det!
AnonymBruker Skrevet 30. august #9 Skrevet 30. august jukkapalme skrev (1 time siden): Bra valg 😊 elsker chicken tikka masala. Det er såååå godt! Håper du og liker det! Det var kjempegodt! Blir gjenkjøp 👍🏼 Anonymkode: 5a16d...48a 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august Står over begge. Vil ikke ha aktiv diaré Anonymkode: 5beed...d5e
AnonymBruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Står over begge. Vil ikke ha aktiv diaré Anonymkode: 5beed...d5e Har du dårlig mage? Anonymkode: 099ac...ba6 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #13 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du dårlig mage? Anonymkode: 099ac...ba6 Får alltid dårlig mage av indisk mat. Tror det har med å gjøre at indiere er mer urenslige når de lager mat. Anonymkode: 5beed...d5e
AnonymBruker Skrevet 30. august #14 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får alltid dårlig mage av indisk mat. Tror det har med å gjøre at indiere er mer urenslige når de lager mat. Anonymkode: 5beed...d5e Jeg tror heller det er magen din som ikke tåler det. Tviler sterkt på at indiere er urenslige (i hvertfall i Norge), da mattilsynet holder ett øye med denne bransjen. Anonymkode: 099ac...ba6 5
AnonymBruker Skrevet 30. august #15 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Får alltid dårlig mage av indisk mat. Tror det har med å gjøre at indiere er mer urenslige når de lager mat. Anonymkode: 5beed...d5e Dagens dummeste 🥇 Anonymkode: c475b...ffc 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #16 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Chicken tikka masala, uten tvil. Du må ha sausen! Anonymkode: 85592...793 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kommer an på om du er glad i saus eller ikke. Personlig er jeg glad i tikka masala, eller butter chicken, når jeg har indisk. Anonymkode: fe175...da3 Det følger jo saus med chicken tikka og! Jeg liker personlig chicken tikka best men tikka masala er litt tryggere for den smaker mer det samme hos alle mens chicken tikka synes jeg varierer mer 😄 De er jo ganske like retter da. Tikka masala holder seg litt bedre ved levering mens chicken tikka er litt bedre på restaurant (fordi den da kommer helt nystekt) Anonymkode: 65e77...848 1
Brunhilde Skrevet 30. august #17 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Får alltid dårlig mage av indisk mat. Tror det har med å gjøre at indiere er mer urenslige når de lager mat. Anonymkode: 5beed...d5e Jeg tror det har med å gjøre at du har en sart mage. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #18 Skrevet 30. august Begge deler er gode. Jeg foretrekker Chicken Tikka ute, rett og slett fordi Tikka Masala kan jeg lage selv. Om du ikke har prøvd anbefaler jeg å prøve Tandoori Chicken, eller om de har en Mix Grill med flere typer kjøtt stekt i Tandoori-ovnen. Skulle ønske jeg hadde Tandoori-ovn hjemme, hadde spist det hver dag Anonymkode: dc4db...8a0
jukkapalme Skrevet 30. august #19 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det var kjempegodt! Blir gjenkjøp 👍🏼 Anonymkode: 5a16d...48a Så bra! Ja, det er knallgodt AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Får alltid dårlig mage av indisk mat. Tror det har med å gjøre at indiere er mer urenslige når de lager mat. Anonymkode: 5beed...d5e Da har du vært på feil steder… Tviler sterkt på at alle indere er urenslige gitt, de fleste er renslige. Hadde alle vært urenslige hadde alle indiske restauranter blitt stengt av mattilsynet. Men urenslige folk finner man blant folk fra alle land. Jeg har svært følsom mage, men har aldri blitt dårlig av indisk de stedene jeg spiser. Men sjekker alltid trip advisor og googler restauranten om jeg skal spise et sted jeg ikke har vært før. Men det gjelder ikke bare indisk, det gjelder alle.
Maia70 Skrevet 30. august #20 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Får alltid dårlig mage av indisk mat. Tror det har med å gjøre at indiere er mer urenslige når de lager mat. Anonymkode: 5beed...d5e Det er nok alt krydderet. Det dreper også mye av matbårne bakterier, så tviler sterkt på at det er bakterier som er årsaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå