Munchlax Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Hvilken type linser bruker dere, og hvor kjøper dere dem? Personlig lurte jeg litt på om jeg skulle prøve noen som kan brukes 24/7. F.eks Air Optix Night & Day Aqua. Noen med erfaring med disse?
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Munchlax skrev (6 minutter siden): Hvilken type linser bruker dere, og hvor kjøper dere dem? Personlig lurte jeg litt på om jeg skulle prøve noen som kan brukes 24/7. F.eks Air Optix Night & Day Aqua. Noen med erfaring med disse? Jeg har brukt de linsene du nevner i årevis. Fungerer utmerket. Anonymkode: 7aa9f...3c9
Munchlax Skrevet 30. august Forfatter #3 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har brukt de linsene du nevner i årevis. Fungerer utmerket. Anonymkode: 7aa9f...3c9 Sover du med dem, eller tar du dem ut om natten og legger dem i linsevæske?
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Munchlax skrev (10 minutter siden): Hvilken type linser bruker dere, og hvor kjøper dere dem? Personlig lurte jeg litt på om jeg skulle prøve noen som kan brukes 24/7. F.eks Air Optix Night & Day Aqua. Noen med erfaring med disse? Jeg bruker disse linsene. Brukte dem i flere år helt uten noe som helst problemer. Inntil jeg en natt våknet med følelse av at noen stakk en kniv i øyet. Kvelden før hadde jeg ingen symptomer. Dagen etter var det først optiker, noen timer senere så jeg ikke klart, så legevakt som påviste en sterk betennelse på øyet, fikk øyedråper og øyesalve. Jeg bruker fremdeles disse linsene fordi de er mye bedre enn alt annet jeg har forsøkt, men jeg sover ikke lenger med dem, fordi det da er en liten økt sjanse for betennelser når man har dem på øynene alltid. Men komfortmessig er dette de beste linsene jeg har forsøkt. Prøvde veldig mange ulike typer over mange år før jeg begynte med disse, og uansett hvilken type linser jeg prøvde, så slet jeg med "tørre øyne" utpå dagen eller kveld (veldig slitsomt om man skulle i et selskap som varte sent, kjøre langt på kveld/natt osv.). Etter at jeg byttet til disse linsene har jeg aldri opplevd følelsen av tørre øyne! Så jeg kan absolutt anbefale disse linsene, men være litt restriktig med å bruke dem 24/7. Bruk dem heller slik hvis du f.eks. skal overnatte på fjelltur eller lignende. Og fortsett å ta dem ut på natt og ha dem i linsevæske, så har du helt freshe linser hver morgen, og har eliminert den risikoen som er der (om enn ikke så stor) for at man kan få større problemer ved å ha linsene på 24/7. Anonymkode: c9d75...743
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august Munchlax skrev (8 minutter siden): Sover du med dem, eller tar du dem ut om natten og legger dem i linsevæske? Har de på døgnet rundt 1 mnd av gangen. Noen ganger lengre fordi jeg glemmer å bytte. Anonymkode: 7aa9f...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Jeg bruker Biofinity månedslinser. Eller Biofinity Toric, har skeive hornhinner. Lar de være på 24/7 i en måned ja, veldig praktisk og enkelt. De puster godt, aldri hatt issues med de. Anonymkode: 199ad...af4
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker Biofinity månedslinser. Eller Biofinity Toric, har skeive hornhinner. Lar de være på 24/7 i en måned ja, veldig praktisk og enkelt. De puster godt, aldri hatt issues med de. Anonymkode: 199ad...af4 Kjøper der de er billigst, enten mister spex eller lenson. Anonymkode: 199ad...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå