Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

disse sminkesvampene, de skal jo klemmes under vann for å «blåses opp» og ikke trekke til seg så mye av makeupen når man bruker den, og da lurer jeg litt på hvordan folk løser dette med å tørke svampen? Jeg klemmer jo ut det meste av vannet med hånden men så må jeg jo få ut mer vann og jeg har ett eget håndkle jeg bare bruker til dette, fordi jeg vil ikke ha bakterier i håndkleet som da kommer på svampen, også blir håndkleet farget av foundation, så det ser ikke pent ut. Har brukt tørre engangskluter iblandt også, men føles veldig sløsete. Hvordan løser dere dette..?

Anonymkode: 705c1...3de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vasker den etter bruk, eller lar den bare tørke. Presser ut vann med et handkle. Bruker faktisk bare kantene på dusjhandkleet mitt, så mye bakterier er det ikke der... Og det brukes uansett til å tørke av sminke i løpet av dagen. 

Om jeg vasker bruker jeg den 3-4 ganger. Om jeg bare legger den fra meg våt, med sminke, så er den ferdig brukt. 

Jeg bruker mikrobølgemetoden. Så etter 1-2 uker når jeg begynner å gå tom så vasker jeg bare alle. 

Anonymkode: 8910f...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...