AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Er det andre ting som påvirker dette? Anonymkode: 23a40...2b2
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Det er vel ting med boligen som man absolutt ikke får gjort noe med. F.eks like ved en trafikkert vei, dårlig/stygg utsikt, belastet område +++. De fleste ting ved selve boligen kan fikses dersom man har nok penger. Anonymkode: 18869...dfe 4
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august For dyr pris ift hva man får. Anonymkode: 23696...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Det kan av og til være noe så enkelt som tidspunktet. Anonymkode: 99212...aa9 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august - Årstid for salg - Hvor høy er tilbudet for tilsvarende i området sammenlignet med etterspørsel - Med eller uten balkong/uteplass - Antall trapper opp - Lys/innsyn - Planløsning og eventuelt hvor enkelt det er å bygge den om - Faste utgifter/felleskostnader - Om den er gjennomgående eller ikke - Fasiliteter som parkering/garasje, om borettslag/sameie eier uteområder Anonymkode: 61344...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august For meg så handler det først og fremst om pris. Er en bolig priset høyere enn markedet ellers så slår jeg den fra meg. Så er det viktig med parkeringsplass og lademulighet til bilen. Veranda og en liten hageflekk. Antall soverom. Etasje er viktig om jeg fremdeles skal ha katten min. Den må ha mulighet til å gå inn og ut via katteluka. Så om beliggenheten er helt feil så hadde ingen av disse «kravene» hjulpet i hele tatt. Anonymkode: 4f373...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Støy i ulike former nær hovedinngang og garasje. Solforhold . Nabo. Anonymkode: 47b6d...f2d
AnonymBruker Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): - Årstid for salg - Hvor høy er tilbudet for tilsvarende i området sammenlignet med etterspørsel - Med eller uten balkong/uteplass - Antall trapper opp - Lys/innsyn - Planløsning og eventuelt hvor enkelt det er å bygge den om - Faste utgifter/felleskostnader - Om den er gjennomgående eller ikke - Fasiliteter som parkering/garasje, om borettslag/sameie eier uteområder Anonymkode: 61344...f9a Er gjennomgående en positiv ting? Jeg har aldri likt det Anonymkode: 23a40...2b2 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #9 Skrevet 30. august Hvis dere må velge mellom fantastisk utsikt / ingen balkong og dårlig utsikt / balkong…? Anonymkode: 23a40...2b2
AnonymBruker Skrevet 30. august #10 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis dere må velge mellom fantastisk utsikt / ingen balkong og dårlig utsikt / balkong…? Anonymkode: 23a40...2b2 Da vi var på husjakt så vi ganske fort at de som hadde flott utsikt gjerne hadde dårlig hage og de som hadde fin hage/uteplasser gjerne ikke hadde den beste utsikten. Jeg har små barn, så praktisk og fin hage var viktigst for oss denne gangen. Anonymkode: 18869...dfe
AnonymBruker Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da vi var på husjakt så vi ganske fort at de som hadde flott utsikt gjerne hadde dårlig hage og de som hadde fin hage/uteplasser gjerne ikke hadde den beste utsikten. Jeg har små barn, så praktisk og fin hage var viktigst for oss denne gangen. Anonymkode: 18869...dfe Du tenker på første etasje. Jeg snakker om høy etasje med god utsikt Anonymkode: 23a40...2b2
AnonymBruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du tenker på første etasje. Jeg snakker om høy etasje med god utsikt Anonymkode: 23a40...2b2 Jeg snakker om enebolig ikke blokkleilighet Anonymkode: 18869...dfe
AnonymBruker Skrevet 30. august #13 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg snakker om enebolig ikke blokkleilighet Anonymkode: 18869...dfe Tråden handler om leiligheter ☺️ Anonymkode: 23a40...2b2 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #14 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dere må velge mellom fantastisk utsikt / ingen balkong og dårlig utsikt / balkong…? Anonymkode: 23a40...2b2 Uteplass trumfer utsikt i min verden. Anonymkode: b1363...fff 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #15 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan av og til være noe så enkelt som tidspunktet. Anonymkode: 99212...aa9 Utdyp…? ☺️ Anonymkode: 23a40...2b2
AnonymBruker Skrevet 30. august #16 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dere må velge mellom fantastisk utsikt / ingen balkong og dårlig utsikt / balkong…? Anonymkode: 23a40...2b2 Jeg hadde aldri kjøpt noe uten egen uteplass. Hadde ikke takket ja om jeg fikk den gratis engang om det ikke var egen uteplass. Anonymkode: 7e49d...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #17 Skrevet 30. august For meg var uteplass, solforhold, parkeringsmuligheter, kjøkkenløsning, bodplass og nabolag viktige faktorer når jeg så etter bolig. Anonymkode: 7e49d...d7a
AnonymBruker Skrevet 30. august #18 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde aldri kjøpt noe uten egen uteplass. Hadde ikke takket ja om jeg fikk den gratis engang om det ikke var egen uteplass. Anonymkode: 7e49d...d7a Ja, men hvorfor er toppleiligheter så populære da? Anonymkode: 23a40...2b2
AnonymBruker Skrevet 30. august #19 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For meg var uteplass, solforhold, parkeringsmuligheter, kjøkkenløsning, bodplass og nabolag viktige faktorer når jeg så etter bolig. Anonymkode: 7e49d...d7a Spørsmålet var «hva gjør leiligheten tungsolgt?», ikke «hva som var viktig for deg da du…» Anonymkode: 23a40...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #20 Skrevet 30. august Uteplass betyr jo første etasje. Tenker folk ikke på innbrudd? Mus? Anonymkode: 23a40...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå