Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg såg nettopp TV 2 sin sak om at ein influenser blei refsa for å dele ein video av søstera si ,og eg synast dette er eit viktig tema som fortener meir oppmerksomheit.

Dette reiser fleire spørsmål:

Kva er greit å dele om familiemedlemmer på sosiale medier, spesielt når dei ikkje sjølv har valt å vere der?

Korleis påverkar dette søsken, spesielt yngre, når dei blir eksponert for offentleg vurdering og kommentarer?

Kva ansvar har influensarar for å beskytte næraste familie?

Eg trur dette ikkje berre handlar om enkeltsaker, men om grenser, samtykke og etikk på nett – og at fleire bør diskutere korleis vi som samfunn kan sette tydelige grenser.

Korleis ser andre på dette? Er det greitt å dele slike videosnutter, eller bør privatliv alltid ha førsteprioritet?

https://www.tv2.no/underholdning/refset-for-video-av-sosteren-skikkelig-ugreit/18044649/

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det bør være en selvfølge at de som blir med på influenseres poster har samtykket til dette! Når det er snakk om voksne, oppegående mennesker er det bare å spørre og respektere det svaret man får. 

Jeg har reagert mer på de profilene der influensere har søsken med psykiske diagnoser eller andre kognitive funksjonsnedsettelser, og de bygger en hel profil rundt den "syke" personen - hvor mye kan man stole på at vedkommende skjønner at det som blir delt om hen?

Edit: Jeg gadd ikke å lese lenken din, men så snublet jeg over saken på TV2, og da ser jeg jo at det er akkurat dette med funksjonsnedsettelser som er saken - I rest my case!

Endret av Mezzosoprena
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...