Gå til innhold

Mann på 39. Er jeg for gammel for eldre damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høres kanskje rart ut, men føler at godt voksne damer som liker yngre helst vil ha de på 25-30.

Ingenting tenner meg mer enn 10-20 års aldersforskjell oppover. Hvordan kan jeg få oppleve dette?

Damer på 50-60, er min alder aktuell for dere?

Anonymkode: acc65...883

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er fordi jeg vil ha et forhold der man har samme referanser og kan snakke og le om noenlunde de samme tingene. Blir litt kjedelig hvis partneren ikke aner noe om viktige bøker og filmer fra 80- og 90-tallet. Preferanser i musikk er også viktig. Elsker å gå på konserter, og en i 30-årene har selvfølgelig helt andre referanser og smak. Det blir som en litt for stor kulturforskjell.

Hvis du egentlig lurer på et rent seksuelt forhold, så nei, det kunne ikke friste mindre. Det må være et reelt forhold, eller ingenting, for min del.

Anonymkode: 1548c...039

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke 10-12 år forskjell er ille.

Jeg liker litt yngre enn meg selv fordi jeg har høy sexdrift, ser litt yngre ut og er leken samtidig som jeg er moden. Vi Smågutter opp til 30 styrer jeg unna. Er 49.. sikkert for ung for deg da🤭🤭

Anonymkode: 54a99...98c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes ikke 10-12 år forskjell er ille.

Jeg liker litt yngre enn meg selv fordi jeg har høy sexdrift, ser litt yngre ut og er leken samtidig som jeg er moden. Vi Smågutter opp til 30 styrer jeg unna. Er 49.. sikkert for ung for deg da🤭🤭

Det blir jo 10 år oppover, så da går det fint🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men det er fordi jeg vil ha et forhold der man har samme referanser og kan snakke og le om noenlunde de samme tingene.

Det er jo ikke forhold det er snakk om her akkurat 😂

Trenger ikke ha felles referanser for å ha sex 

Anonymkode: e8855...2c1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det blir jo 10 år oppover, så da går det fint🙂

Hva er det som spesifikt tenner deg med eldre? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hva er det som spesifikt tenner deg med eldre? 

Erfaring, tabuet ved det, eldre kvinner har mer former osv.

Tenner rett og slett på kropper som har levd et liv. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Burde det absolutt være  👍

Anonymkode: a8327...d30

Skrevet

Fortrekker alderen din. Jeg er 50. 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

39 x 2 =78. Minus 7 = 71. 
Du kan ikke date over 71 år. 

Anonymkode: 0457d...4c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres kanskje rart ut, men føler at godt voksne damer som liker yngre helst vil ha de på 25-30.

Ingenting tenner meg mer enn 10-20 års aldersforskjell oppover. Hvordan kan jeg få oppleve dette?

Jeg er 46 og er sammen med en på 40. 6 år er ikke så stor aldersforskjell og vi tenker ikke over det 😊

Skrevet

Jeg kjenner mange voksne damer mellom 35 og 65 som liker yngre menn, men de går ikke for yngre enn 10-15 år i forskjell. De som går for 20+ år yngre er nok mer opptatt av utseende enn av personlighet. Eldre damer som liker yngre menn er ofte unge til sinns og liker fart og spenning. 

AnonymBruker
Skrevet
Husflue skrev (8 timer siden):

Fortrekker alderen din. Jeg er 50. 🥰

Hot hot🤩

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skulle ønske at følelsen din var riktig. Jeg som 20-åring klarer ikke å finne godt voksne damer med interesse.

Anonymkode: ec62b...7e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 49 og skal på date med en på 36 i morgen. Vi har snakket sammen i tre måneder allerede.  Og jeg kan ikke helt si at jeg merker noe til aldersforskjellellen. Vi har utrolig mange av de samme interessene. Både i musikk,film og i hobbyer.  Og kjemien oss i mellom er helt magisk 😍

De som fremdeles  opptatt av ting som var på 80  og 90-tallet får snakke for seg selv. Verden går fremover. Og det er lov å oppdatere seg litt.  

Jeg anser meg selv som sapioseksuell. Så utseendet har ikke så mye å bety for meg 🙈 det er det som ligger mellom ørene som teller.

Jeg synes ikke at en på 36 kan karakteriseres som for ungt. Han er  en voksen mann på alle måter . 

Da jeg var yngre,så var jeg sammen med en mann  som var 14 år eldre enn meg  og vi var sammen i 7 år. Det fungerte helt strålende.  Ble slutt fordi exen hans kom i mellom oss. 

Anonymkode: 9110a...f7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er yngre enn deg, men dater selv opp i alder. 

Jeg tror at hvor du er i livet og hvilke mål du har har mye å si for en potensiell partner. 

Du ønsker trolig ikke (flere?) barn? 

Er usikker på om du vil finne 50-60-åringer på Tinder, men kanskje mer «in real life»?

De parene jeg kjenner hvor hun er en del år eldre enn mannen så har de møttes ved  en tilfeldighet. 

Kvinnene har hatt veldig store mentale barrierer for å i det hele tatt vurdere å skulle begynne å treffe en mann som er så mye yngre.

Uten at jeg har sett veldig mye forskning rundt dette, så vil jeg påstå at det er mer sosialt belastende for en kvinne som er 60 år å date en mann i 40-årene, enn omvendt.  

Håper du finner kjærligheten!

Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (4 minutter siden):

Kvinnene har hatt veldig store mentale barrierer for å i det hele tatt vurdere å skulle begynne å treffe en mann som er så mye yngr

NOEN kvinner... tenker jeg vi sier.   Flere av oss vil bare ha litt sex, kos og gøy iblandt.  Ikke alle er ute etter et seriøst forhold.

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (22 minutter siden):

NOEN kvinner... tenker jeg vi sier.   Flere av oss vil bare ha litt sex, kos og gøy iblandt.  Ikke alle er ute etter et seriøst forhold.

«De parene jeg kjenner» 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du er litt for gammel ja. Skal jeg først ha en toyboy bør han være i 20-årene. 

Anonymkode: ea594...253

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er hyggelig å fantasere om eldre osv. Men om det bare er på gøy og ikke tenker forhold ville jeg vurdert kvinner på din egen alder eller yngre med tanke på at du og de er fremdeles i en fruktbar alder

Anonymkode: 503a7...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...