Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har behov for litt midler de neste 6 måneder litt sånn fleksibelt (ca. 60k) og har noe uregelmessig inntekt (alt mellom 500k og 900k, litt usikker). Boliglån kommer i tillegg men den er på 12k. 

Ønsker selvsagt å spare renter mest mulig og det kan være periode der jeg egnetlig kan dekke inn alt jeg har behov for, men det er noe usikkerhet knyttet til det som sagt, så å dra det ut noen måneder bør ikke være problematisk.

Lurer i sammenheng med det om et rammelån uten sikkerhet slik som Bank Norwegian har, kan være en morsom løsning? Det lånet virker fleksibelt og koster ikke like mye i gebyr og rente som et kredittkort. 

Eventuell hvilken andre banker eller type lån kan være spennende?

Anonymkode: 9b08a...c02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spennende faktisk... 🙈

Er det ikke bedre å låne opp 100 000 på eksisterende boliglån og ha det i bakhånd, og så betale tilbake det overflødige om 6 måneder? 

Anonymkode: 9342f...a00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Spennende faktisk... 🙈

Er det ikke bedre å låne opp 100 000 på eksisterende boliglån og ha det i bakhånd, og så betale tilbake det overflødige om 6 måneder? 

Anonymkode: 9342f...a00

Men da må jeg betale et gebyr til banken. Så tror det andre lånet er billigere faktisk, gitt at det ikke har gebyr.

Anonymkode: 9b08a...c02

Skrevet

Morsomt og spennede. 

Hva slags gebyrer må du betale i banken din? Du trenger vel ikke gjøre endringer i tinglysningen banken har på boligen din? I Bulder kan man bare trykke på etpar knapper så får man økt belåningen på huset. 

Husk at du har 30 dager kreditt fra du kjøper noe til faktura dukker opp på et kredittkort. Flytt forbruk litt. Med 500-900k i lønn og relativt lave bokostnader bør være ganske optimalt for å sjonglere litt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...