sophie82 Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Jeg må bare dele en sang som alle pappaer burde høre. Jeg ble så rørt. Jeg håper alle pappaer kan høre denne.
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Klissete og ekkel sang. Anonymkode: a18da...ad8
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Nei, finnes finere sanger! Anonymkode: e238f...820
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Her får du bare hat fra bitre mammer. Delte den i en pappagruppe og bare positive reaksjoner. Dere her på kvinneguiden har virkelig noe å lære... Anonymkode: 5c26e...b97 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august Er dette reklame for en sang du har laget? Anonymkode: a18da...ad8
sophie82 Skrevet 30. august Forfatter #6 Skrevet 30. august (endret) Oi! Det var noen trollete tilbakemeldinger og til og med anklage. Klissete og ekkel skjønner jeg hvertfall ikke😂 Men takk til deg som var positiv. Heldigvis er det valgfritt å både lese og høre👏 Endret 30. august av sophie82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå