AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Er utroskap noe som dere snakkar saman om. og har satt på dagsorden hos dere eller er det eit tabubelagd tema ? Har dere som par forhåndsavtalt en grense for utroskap ? Eller lever dere i ei åpnet forhold hvor det er opptil den enkelte å sette grense ? Anonymkode: 69d3b...d79
Hengebuksvinet Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Har snakket om at vi ikke er tilhengere av utroskap. Men ellers lite om grenser. Behøver man det i en sunn relasjon? Ikke vært et behov her, i løpet av snart 20 år
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Utroskap/tillitsbrudd er ting som en holder skjult for partner/løgner. Enkelt og greit. Vi prater om absolutt alt og vi har like verdier mht tillit, utroskap og hva vi forventer av hverandre. Ingen av oss finnes sjalu. Anonymkode: 44cff...f6f
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Jar ikke opplevd det som et tabubelagt tema i nlen forhold, men har vært med kjempe snille folk som også naturlig har vært imot utroskap. Anonymkode: aba2e...58a
AnonymBruker Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august Opplevd utroskap og dertil grenser. Tragisk man trenger det, men sånn er det, men det er jo selvfølgelig ingen sikkerhet om han vil være utro på ny. Grensene var han med å lagde så er ikke sånn at han er under et regime… Anonymkode: 00819...861 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Ingen av oss er sjalu og vi har åpent forhold. Jeg har gitt mannen lov til å gjøre hva han vil (fysisk) med andre damer, så lenge han forteller om det. Jeg får treffe menn for sex så lenge han vet om det 😊 Vi trives med dette og tenner på dette begge to. Sex er ikke noe som er forbeholdt ekteskapet for oss Anonymkode: 46b32...841 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Vi har et åpent forhold, med muligheten åpent for å være poly. Det betyr ikke at vi ikke har grenser for utroskap. Åpenhet og ærlighet er utrolig viktig for oss, og avtalen er at vi er hverandres primærpartner, dvs at vi skal prioritere hverandre først. Om min partner begynte å treffe noen uten å fortelle meg om det, om en bevisst holder en relasjon skjult for meg, om hen prioriterte den personen over meg og vårt liv, er det utroskap. Vår avtale er at vi deler med hverandre om hvilke relasjoner vi har, og et brudd på den avtalen er selvfølgelig et svik. Anonymkode: afb21...57e 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august Jeg har nulltoleranse ovenfor alle typer utroskap og det blir brudd på flekken. Dette vet han Typen var notorisk utro i alle sine forhold før meg (fikk vite det etter 3,5 år sammen) og har tydeligvis annen holdning, men har til dags dato ikke vist noen tegn på utroskap. Han bedyrer at forholdet med meg er verdt såpass at det vil han ikke ødelegge. Men vi får se Anonymkode: c6ed6...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #9 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er utroskap noe som dere snakkar saman om. og har satt på dagsorden hos dere eller er det eit tabubelagd tema ? Har dere som par forhåndsavtalt en grense for utroskap ? Eller lever dere i ei åpnet forhold hvor det er opptil den enkelte å sette grense ? Anonymkode: 69d3b...d79 Alle bør snakke om sine grenser og sammen finne ut hva som passer hvert par! Og flørte med andre, stirre og være respektløs mot eller forann partner er ikke greit, bla og runke til insta/onlyfans osv er uaktuelt(dvs vi begge mener det). Kyss, sex, åpenbar flørte o.l med det motsatte kjønn(for hetropar), sende tøsebilder/filmer til andre damer/menn eller digital utroskap (noe som mange par sliter med i disse tider). Respekt for partneren, si hvor du er og ikke klenge på andre. Å finne nye venner av det motsatte kjønn for å flørte nei. Alle har sine grenser. Anonymkode: 0a576...48c 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #10 Skrevet 30. august Har aldri snakket om det. Har heller aldri opplevd tillitsbrudd. Eller selv begått det. Vært sammen i 25 år. Er ikke det noe man bør prate om dersom man ønsker "frihet" (i mangel av et bedre ord)? Men om man har sunn fornuft så vet man jo hva som er ok og ikke. Anonymkode: 852cf...129
AnonymBruker Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle bør snakke om sine grenser og sammen finne ut hva som passer hvert par! Og flørte med andre, stirre og være respektløs mot eller forann partner er ikke greit, bla og runke til insta/onlyfans osv er uaktuelt(dvs vi begge mener det). Kyss, sex, åpenbar flørte o.l med det motsatte kjønn(for hetropar), sende tøsebilder/filmer til andre damer/menn eller digital utroskap (noe som mange par sliter med i disse tider). Respekt for partneren, si hvor du er og ikke klenge på andre. Å finne nye venner av det motsatte kjønn for å flørte nei. Alle har sine grenser. Anonymkode: 0a576...48c For meg er dette selvfølgeligheter. Og ikke noe man behøver å prate om. Med mindre man ønsker et mer åpent forhold. Anonymkode: 852cf...129
AnonymBruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For meg er dette selvfølgeligheter. Og ikke noe man behøver å prate om. Med mindre man ønsker et mer åpent forhold. Anonymkode: 852cf...129 Har flere venninner som opplever slike ting. Derfor er det viktig å ta det opp. Samme med menn som ikke tørr å stå opp og si fra om noen drar de med til amsterdam på buler og alle vet hva som skjer der! Anonymkode: 0a576...48c
AnonymBruker Skrevet 30. august #13 Skrevet 30. august Jeg har opplevd utroskap men jeg valgte å se den positive siden av det. Det var det som fikk meg til å forlate eksen. Jeg er i en seriøst forhold nå, men jeg er realistisk og glipper skjer. Så jeg har gitt partneren min en tabbekvote. Det har ennå ikke blitt benyttet etter 15år sammen. Anonymkode: ded95...930 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #14 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har opplevd utroskap men jeg valgte å se den positive siden av det. Det var det som fikk meg til å forlate eksen. Jeg er i en seriøst forhold nå, men jeg er realistisk og glipper skjer. Så jeg har gitt partneren min en tabbekvote. Det har ennå ikke blitt benyttet etter 15år sammen. Anonymkode: ded95...930 Ja, rett som det er finner jeg meg til sengs med en annen enn kjæresten. Vet ikke hvordan, det bare skjer liksom. Anonymkode: 4dcac...f7f
AnonymBruker Skrevet 30. august #15 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja, rett som det er finner jeg meg til sengs med en annen enn kjæresten. Vet ikke hvordan, det bare skjer liksom. Anonymkode: 4dcac...f7f Både jeg og partner er ikke typen som er utro. Jeg har uansett sagt at hn har en tabbekvote, samtidig har jeg venner som tviholder og kontrollerer partneren sin men likevel har de vært utro. Sånn sett syns jeg min metode har funket for oss. Anonymkode: ded95...930
AnonymBruker Skrevet 30. august #16 Skrevet 30. august Mann slutten av 30 årene. Bryr meg ikke lenger så lenge de bruker kondom og ikke jeg blir syk så kjør på. Det er bare sex. Bruker mere tid og unødvendig stress bare på tanken om det. Anonymkode: 75216...521 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #17 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen av oss er sjalu og vi har åpent forhold. Jeg har gitt mannen lov til å gjøre hva han vil (fysisk) med andre damer, så lenge han forteller om det. Jeg får treffe menn for sex så lenge han vet om det 😊 Vi trives med dette og tenner på dette begge to. Sex er ikke noe som er forbeholdt ekteskapet for oss Anonymkode: 46b32...841 Vi har det på samme måte. Funker helt fint. Anonymkode: a6d5a...716
AnonymBruker Skrevet 30. august #18 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er utroskap noe som dere snakkar saman om. og har satt på dagsorden hos dere eller er det eit tabubelagd tema ? Har dere som par forhåndsavtalt en grense for utroskap ? Eller lever dere i ei åpnet forhold hvor det er opptil den enkelte å sette grense ? Anonymkode: 69d3b...d79 Det har vi ikke snakket om. Vi var begge jomfruer da vi giftet oss med hverandre. Ingen av oss har noen gang hatt sex med andre og vi er oppvokst i en tradisjon hvor utroskap er utenkelig. Sånt gjør man bare ikke. Det ville også væretotalt utilgivelig om det skulle skje. Ikke bare for partner, men også familien rundt. Utroskap driver man bare ikke med. Et slikt svik mot en partner er så fullstendig og totalt vanvittig at det er vanskelig å forestille seg at noen av oss ville finne på det. Det ville totalrasere den familien vi har bygget opp gjennom 25 år, og som vi fortsatt bygger videre på. Det ville fullstendig rive grunnmuren i livene våre og livene til våre barn, våre søsken og folk rundt oss. DET MÅ IKKE SKJE!!! Anonymkode: 33f36...a9c
SPOCA Skrevet 30. august #19 Skrevet 30. august Vi har snakket om det, og er veldig enige hvor grensen går. Kan man ikke stå for det og vise det til den andre, regnes det som utroskap. Ting som må skjules og lyves om er et svik, og dermed utroskap. Grensen for utroskap går før man eventuelt trår over en fysisk grense. Vi har ikke snakket mye om det, for det har ikke vært nødvendig. 1
Sophie-Ann Skrevet 30. august #20 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er utroskap noe som dere snakkar saman om. og har satt på dagsorden hos dere eller er det eit tabubelagd tema ? Har dere som par forhåndsavtalt en grense for utroskap ? Eller lever dere i ei åpnet forhold hvor det er opptil den enkelte å sette grense ? Anonymkode: 69d3b...d79 Alt som vi ikke kan gjøre foran partneren vår, anser vi som utroskap 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå