Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som har tatt utdannelse de siste årene, og som har opplevd at hun får mye ut av de samlingene hun har hatt underveis. Ble ferdig til sommeren. Og har også deltatt på kurs veldig langt fra Norge, og funnet et godt felleskap der. Retreats.

Nå snakker hun mye om alle muligheter det gir, altfra lokalt til å jobbe på retreats i utlandet. (Noe hun trolig må vente med til barna er voksne, siden mannen har trygt og godt betalt jobb). Men er det noen som er villig til å betale 800,- for en skogbading eller for "stille sirkler" i naturen? Jeg synes det er ville priser for en del av tilbudene.

Håper selvsagt at hun lykkes, men har funnet ut at jeg ikke kan støtte alt hun setter i gang. Rett og slett for at det i en hektisk hverdag gir meg lite. Er gjerne med på yoga og meditasjon, men ellers har jeg funnet ut at jeg må sette litt grenser. Ser også at mannen hennes gikk ned i stilling, dvs. gikk fra en godt betalt lederstilling. Og ser veldig sliten ut. Kanskje fordi han har vært mye alene med barna? Som er i den alderen der det er mye kjøring hit og dit.

Vet dere om noen som har fått til noe på dette området? Og som har fått en fast inntekt? 

Anonymkode: 8b959...727

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har gått denne veien, og som har klart å få en grei inntekt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen som har gått denne veien, og som har klart å få en grei inntekt?

joda.
Sexy mannfolk med definerte muskler uten å være bolere.
De drar in penger fra mindre pene damer på ferieplasser.

Anonymkode: e3628...c09

Skrevet

Min teori er at man blir ikke mindful av å velge å bli en trell i gig-økonomien.

Skrevet

Tror du virkelig det er en fordel å være mann? Alle jeg kjenner innenfor segmenter er damer som nærmer seg eller har bikket 50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...