AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Har nå hatt piercing i øreflippene i 5 år, gjort alt jeg har fått beskjed om når jeg fikk de fra rengjøring til å ikke røre de de første månedene osv. Men de leges altså aldri. Har ikke hatt betennelser, bare litt rødhet i ny og ne som har gått bort innen en dag eller to (var hos lege første gangen som sa at det ikke var noe). Jeg kan bytte øredobber uten smerte osv, men kan ikke la være å gå uten øredobber da hullene lukker seg igjen *med en gang*. Har prøvd alle typer øredobber med flat bak, sommerfugl bak, tykkere og tynnere gauge, gull, sølv, metall, silikon, plast. Ingenting har gjort noen forskjell. Har nikkel allergi men bare brukt nikkel frie øredobber. Måtte ta ut øredobbene for en operasjon og hadde de ute i litt over 24 timer, og skulle så putte de inn igjen i dag morges. Men hullene var omtrent 2/3 lukket. Ble som å måtte ta hull i ørene på nytt omtrent. Er det noen andre som har samme problem? Eventuelt noen profesjonelle piercers som har noen ide om hva som kan være problemet? Anonymkode: 4c86d...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå