AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Vi bor sammen bare delvis, grunnet mine/dine som går på ulike skoler, og vi har hver våre hus enn så lenge. Men kanskje det bare går en natt eller to til vi sover sammen igjen. Vi har sex hver dag vi treffes, og sier aldri nei noen av oss. Men nå har jeg oppdaget at han runker samme dag som vi har møttes og hatt sex. La si vi hadde sex kl. 20.00, så runker han før vi møtes igjen dagen etter. Hvorfor i alle dager? Det får meg til å tenke at sexen ikke er nok for han, og han nevner ikke runkingen med et ord. Aldri som pirrende flørt, det er liksom bare ikke-eksisterende at han gjør det. Men han nærmer seg 50 om noen år. Han er liksom ikke en kåt 17 åring som trenger utløsning ørten ganger for dag. Føler meg egentlig ganske drit til mer jeg tenker på det. Hvis han var fornøyd og tilfredsstilt av sexen vår så hadde han ikke trengt mer noen timer seinere. Anonymkode: 7ee7c...8e7
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Slutt å bry deg om runkingen hans, så lenge det ikke påvirker sexen dere har. Det er hans greie som du bør la han få ha for seg selv. Husk at hyppig utløsning bl.a. forebygger prostatakreft. Anonymkode: b5048...51a 17 2 8
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Kanskje han blir kåt igjen av å tenke på sexen etterpå? Anonymkode: 8a47e...422 18 2 9
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Om dere har bra sex, så har det ingenting med deg å gjøre. For menn avler sex/utløsning mer produksjon. Så mer, jo bedre, unntaket er vel kanskje om det er snakk om å produsere barn. Har ingenting med følelser å gjøre, er kun biologisk. Anonymkode: 09348...5af 6 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om dere har bra sex, så har det ingenting med deg å gjøre. For menn avler sex/utløsning mer produksjon. Så mer, jo bedre, unntaket er vel kanskje om det er snakk om å produsere barn. Har ingenting med følelser å gjøre, er kun biologisk. Anonymkode: 09348...5af Jeg synes sexen er bra. Har begynt å tvile på om han synes den er så fryktelig bra. Hvis det var så deilig at han trengte å komme enda flere ganger senere på kvelden så hadde han vel sendt en melding og sagt det. Han ringer, kan prate i timesvis etter vi kommer hjem hver til vårt, sender nattamelding, takk for en fin dag, men ikke ett ord om at sexen var så bra at han må komme igjen på egenhånd. Og han vet vi møtes dagen etter, under 12 timer til, og han vet vi kommer til å ha sex. Jeg finner ingen logiske positive forklaringer på det. Ikke annet enn at han ikke er tilfredsstilt, eller trenger noe annet enn meg for å ha det skikkelig godt. Anonymkode: 7ee7c...8e7
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes sexen er bra. Har begynt å tvile på om han synes den er så fryktelig bra. Hvis det var så deilig at han trengte å komme enda flere ganger senere på kvelden så hadde han vel sendt en melding og sagt det. Han ringer, kan prate i timesvis etter vi kommer hjem hver til vårt, sender nattamelding, takk for en fin dag, men ikke ett ord om at sexen var så bra at han må komme igjen på egenhånd. Og han vet vi møtes dagen etter, under 12 timer til, og han vet vi kommer til å ha sex. Jeg finner ingen logiske positive forklaringer på det. Ikke annet enn at han ikke er tilfredsstilt, eller trenger noe annet enn meg for å ha det skikkelig godt. Anonymkode: 7ee7c...8e7 Hvor bra/dårlig sexen er har ingenting med hvor ofte han trenger utløsning. - Mann. Anonymkode: c411b...5be 9 12
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Slutt å bry deg om runkingen hans, så lenge det ikke påvirker sexen dere har. Det er hans greie som du bør la han få ha for seg selv. Husk at hyppig utløsning bl.a. forebygger prostatakreft. Anonymkode: b5048...51a Rådet er vel 21 ganger per måned, han er langt forbi det kun med sex og blowjobs. Så det argumentet holder ikke vann i dette tilfellet. Kan jo hende det går ut over sexen vår. For eksempel... Han kommer mindre. Mindre følsom. Mindre giret. Mindre sulten. Mindre aktiv..? Hvem vet. Ts Anonymkode: 7ee7c...8e7
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Jeg skjønner ikke. Hvordan vet du at han runker når han er hjemme hos seg selv, når han ikke nevner runkingen med et ord? Anonymkode: 67f84...2a3 12 9
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor bra/dårlig sexen er har ingenting med hvor ofte han trenger utløsning. - Mann. Anonymkode: c411b...5be Så du tenker det er helt normalt at en mann som er godt opp i 40-årene trenger enda en utløsning 2 timer etter man har blitt sugd, ridd og kommet der han vil? Synes ikke det høres helt bra ut. Ts Anonymkode: 7ee7c...8e7
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august Hvordan vet du at han runker i mellom? Jeg hadde nok kjent på det samme som deg, selvom fornuften sier noe annet, så… Anonymkode: 90fbe...75b
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Spør han om hvorfor han gjør det. Går ut fra at han har fortalt deg det siden du vet. Men ikke spør på en anklagende måte. Skal man være i et forhold bør man kunne snakke om alt. Anonymkode: 72a2a...207
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan vet du at han runker i mellom? Jeg hadde nok kjent på det samme som deg, selvom fornuften sier noe annet, så… Anonymkode: 90fbe...75b Han har noen vaner som ligger fremme åpenlyst. Ts Anonymkode: 7ee7c...8e7
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du tenker det er helt normalt at en mann som er godt opp i 40-årene trenger enda en utløsning 2 timer etter man har blitt sugd, ridd og kommet der han vil? Synes ikke det høres helt bra ut. Det er vel like normalt som at han ikke skulle gjort det? Og runkingen har da ingenting med deg å gjøre? Jeg gjør det selv ofte rett etter å ha hatt sex, da er man jo giret opp, full av testosteron og kåt. Og hvorfor i all verden høres det ikke bra ut? M50 Anonymkode: 94675...0e2 8 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spør han om hvorfor han gjør det. Går ut fra at han har fortalt deg det siden du vet. Men ikke spør på en anklagende måte. Skal man være i et forhold bør man kunne snakke om alt. Anonymkode: 72a2a...207 Vi snakker om alt, vi har vært sammen noen år og dette temaet har vi selvfølgelig snakket om. Det han sier når vi snakker om det stemmer ikke overens med handlingene. Så å snakke noe mer om det på en sånn måte at jeg spør om hvorfor han tydeligvis runket ganske rett etter vi har hatt sex (flere ganger), det fører ikke noe godt med seg, heller ikke ærlig svar. Han kommer aldri til å si noe negativt slik jeg føler meg dårlig. Ergo fånyttes å håpe på et ærlig svar. Ts Anonymkode: 7ee7c...8e7
AnonymBruker Skrevet 29. august #15 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan jo hende det går ut over sexen vår. For eksempel... Han kommer mindre. Mindre følsom. Mindre giret. Mindre sulten. Mindre aktiv..? Går det utover sexen deres, eller ikke? Vanskelig å forstå utifra svaret ditt. Hvis ja, må du ta det opp med han. Anonymkode: b5048...51a 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel like normalt som at han ikke skulle gjort det? Og runkingen har da ingenting med deg å gjøre? Jeg gjør det selv ofte rett etter å ha hatt sex, da er man jo giret opp, full av testosteron og kåt. Og hvorfor i all verden høres det ikke bra ut? M50 Anonymkode: 94675...0e2 Lysten og behovet for tilfredsstillelse og utløsning har vel noe med meg å gjøre? Han har sex med meg 6 av 7 dager i uken. Ts Anonymkode: 7ee7c...8e7
AnonymBruker Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går det utover sexen deres, eller ikke? Vanskelig å forstå utifra svaret ditt. Hvis ja, må du ta det opp med han. Anonymkode: b5048...51a Ikke vet jeg. Hva mener du med går ut over? Hvordan kan jeg oppdage om runkingen går ut over sexen vi har? Ts Anonymkode: 7ee7c...8e7
AnonymBruker Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke vet jeg. Hva mener du med går ut over? Hvordan kan jeg oppdage om runkingen går ut over sexen vi har? Ts Anonymkode: 7ee7c...8e7 Du ramser jo opp flere ting, men er uklar på om det skjer. Anonymkode: b5048...51a 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #19 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lysten og behovet for tilfredsstillelse og utløsning har vel noe med meg å gjøre? Han har sex med meg 6 av 7 dager i uken. Åja, sånn. Nei, det har ingenting med deg å gjøre. Det er ikke slik mannlig seksualitet fungerer. Behovet for tilfredsstillelse er fysisk, og ligger i oss selv. Det har ikke med forholdet å gjøre. Anonymkode: 94675...0e2 1 3
Katten.2.0 Skrevet 29. august #20 Skrevet 29. august Jeg runker for å slappe av, minke stresset og hjelpe meg å sovne. Selv om jeg har hatt sex tre ganger den dagen. 2 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå