Gå til innhold

Forsikring katt

Fremhevede innlegg

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (På 31.8.2025 den 20.39):

En av mine avdøde katter var gammel og syk og da sto det mellom å operere livet ut av katten eller la den få fred. Da valgte jeg å gi den fred. Er jeg 80 år og krever krevende operasjoner hadde jeg heller latt meg selv gå om jeg fikk velge :rullestol:  

Og igjen lurer jeg på hva poenget med kommentaren dine er? Selvsagt lar man et gammelt dyr få slippe om man forstår at en operasjon kun vil forlenge livet med veldig liten tid, men det er ikke sånn at det kun er eldre dyr som kan føre til store regninger hos veterinæren.

Anonymkode: 79700...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler også Agria. Og det at man får muligheten til gratis videokonsultasjon med en veterinær 365 dager i året er virkelig gull verdt. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 17.01):

Jeg anbefaler også Agria. Og det at man får muligheten til gratis videokonsultasjon med en veterinær 365 dager i året er virkelig gull verdt. 

Det tilbyr også enkelte av de billigere alternativene. 

Anonymkode: 9fd7f...496

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 17.11):

1400 i året er meg billig, men hvilken dekning har du og hva dekker de i Ibis? Takk for tips uansett 

Anonymkode: a1f11...526

Veterinær inntil 30.000, 20% egenandel, minimum 1000 kr. Dekker ikke tannresorbsjon etc, så har gått litt penger på tannrens og tanntrekk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Veterinær inntil 30.000, 20% egenandel, minimum 1000 kr. Dekker ikke tannresorbsjon etc, så har gått litt penger på tannrens og tanntrekk. 

Det kommer du knapt inn døra for engang hvis det virkelig går til helv..., og det er vel helst da man har behov for forsikring.

Anonymkode: b602b...dd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...