AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Hei! Hva slags forsikring anbefaler dere for katt? Jeg skal få en kattunge, og alt er helt nytt for meg. Noen tips? Anonymkode: eae73...04c
AlexandraX Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Jeg har ikke katt så kan ikke hjelpe. men det er bra å ha forskning på dyr
Ardwinna Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august (endret) Agria. Dessverre dyreste i bransjen, men man får det man betaler for når man trenger det. De dekker det meste, inkludert tannresorpsjon, og katten er godt forsikret også når den blir senior. Endret 29. august av Ardwinna La til litt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Agira. Direkte utbetaling og de dekker tannsykdom som er vanlig blant katter. De kan være dyrere, men anbefales 😊 Min mann jobber i Storebrand og anbefaler også Agira som er konkurent. Anonymkode: 23868...5c6 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Satt akkurat og sjekket forsikringspriser, kattene jeg betaler 1400 kr for i året hos Ibis pr stk, skal Gjensidige ha 4200 kr for pr stk. Agria nekter jeg å bruke etter jeg hadde hest forsikret der. Storebrand mener jeg også har rimelige priser på katt. Eller var det Tryg? Anonymkode: 9fd7f...496
PusheenPusheen Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Agria. Er veldig fornøyd med dem. Har, dessverre og heldigvis brukt dem et par ganger.
AnonymBruker Skrevet 30. august #9 Skrevet 30. august Veldig fornøyd med Tryg. Har tre katter, og hatt de inne 7 ganger pga akutte ting de siste tre årene (slosskamp og gresstrå). Og en ble syk, og trengte akutt innleggelse, pluss oppfølging i ett halvt år. Alltid vært helt problemfritt med Tryg. Tryg har ikke direkteoppgjør, så man må legge ut, men jeg har alltid hatt pengene på konto 2-3 virkedager etter jeg sendte inn kvitteringer. Anonymkode: df615...c3f
AnonymBruker Skrevet 30. august #10 Skrevet 30. august Definitivt Agria når det gjelder katt. Anonymkode: 01bbd...008
AnonymBruker Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august Veldig fornøyd med Agria. Anonymkode: b602b...dd6
AnonymBruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august Tryg. Må legge ut,men fikk pengene ila noen virkedager. De dekket også medisiner og våtfor. Ikke så dyre heller. Anonymkode: a1f11...526
AnonymBruker Skrevet 30. august #13 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Satt akkurat og sjekket forsikringspriser, kattene jeg betaler 1400 kr for i året hos Ibis pr stk, skal Gjensidige ha 4200 kr for pr stk. Agria nekter jeg å bruke etter jeg hadde hest forsikret der. Storebrand mener jeg også har rimelige priser på katt. Eller var det Tryg? Anonymkode: 9fd7f...496 1400 i året er meg billig, men hvilken dekning har du og hva dekker de i Ibis? Takk for tips uansett Anonymkode: a1f11...526
TheLegendBellaGoth Skrevet 30. august #14 Skrevet 30. august Har ikke forsikring på kattene mine, legger bare ut når jeg må. Kjenner ei som har forsikret katten til 60k og jeg fikk helt hakeslepp
AnonymBruker Skrevet 30. august #15 Skrevet 30. august TheLegendBellaGoth skrev (23 minutter siden): Har ikke forsikring på kattene mine, legger bare ut når jeg må. Kjenner ei som har forsikret katten til 60k og jeg fikk helt hakeslepp Hvorfor det? En akutt skade natt til søndag kan koste mye mer enn det. Hunden min er forsikret for 90k. Anonymkode: b602b...dd6
TheLegendBellaGoth Skrevet 30. august #16 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? En akutt skade natt til søndag kan koste mye mer enn det. Hunden min er forsikret for 90k. Anonymkode: b602b...dd6 Har aldri opplevd dyre saker med mine katter ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august TheLegendBellaGoth skrev (På 30.8.2025 den 17.43): Har aldri opplevd dyre saker med mine katter ihvertfall Får håpe det fortsetter sånn. Jeg har hatt en skade på min som kostet langt over 100k. Anonymkode: b602b...dd6
AnonymBruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august TheLegendBellaGoth skrev (På 30.8.2025 den 17.43): Har aldri opplevd dyre saker med mine katter ihvertfall Og poenget ditt er? Det er jo ikke sånn at fordi du har sluppet unna med store utgifter når det kommer til dyrene dine så betyr det at alle andre er like heldige. Men siden du ikke har forsikring så håper jeg du har en økonomi som gjør at du har mulighet til å betale sykt mange 1000 om det skulle oppstå noe med dyret ditt som tilsier at tusenlappene vil fly. Anonymkode: 79700...2fa 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august En av mine avdøde katter var gammel og syk og da sto det mellom å operere livet ut av katten eller la den få fred. Da valgte jeg å gi den fred. Er jeg 80 år og krever krevende operasjoner hadde jeg heller latt meg selv gå om jeg fikk velge
AnonymBruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august TheLegendBellaGoth skrev (På 30.8.2025 den 17.16): Har ikke forsikring på kattene mine, legger bare ut når jeg må. Kjenner ei som har forsikret katten til 60k og jeg fikk helt hakeslepp 50 tusen jeg. 3000 i året betale jeg inkludert dødsforsikring på 12.000. Super deal det. Spesielt når den eneste skaden han har hatt 2 ganger kostet 25.000 kr. Infeksjon, men da ble det ultralyd, blodprøver, oppfølging++ . Det koster hos veterinær med en gang de skal undersøke. Så sånn sett har jeg fått en god gevinst. Hatt forsikring 3år,betalt da 8000 totalt på 3 år ( første året billigere), og forsikringen har måtte betale 25.000 så🤷♀️ Plutselig blir pus syk,da sliter du uten fordikring med mindre du er en kald og dårlig dyreeier som enten avliver dyret eller lar det lide. Gode mennesker ser på katten og hunden sin som familiemedlemmer. Anonymkode: a1f11...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå