Gå til innhold

Kepler's bøker - Sandmannen og Hypnotisøren - (spoilere i tråden)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden så jeg Hypnotisøren og husker lite av den, bortsett fra at jeg ikke likte den noe særlig. Men jeg har hørt så mye  bra om Kepler's bøker at jeg ville forsøke med Sandmannen, og finner at denne også handler om en hypnotisør? Jeg har kommet så langt at den ansatte som gikk inn til fangen har lest brevet, og skjønner at dette korte brevet liksom skal hypnotisere han til noe. 
Jeg ser det som ekstremt usannsynlig at noen er så god til å hypnotisere at de kan få deg til å gjøre noe basert på noen få ord på en lapp og et par uttalte setninger, så jeg mistet umiddelbart interessen. Nå mistenker jeg at jeg tenkte det samme da jeg så Hypnotisøren.

Er alle Kepler's bøker om denne hypnotisøren? Og de som ikke er det, er de mer sannsynlige? Er de virkelig så bra som folk sier?

Legger til at jeg vanligvis ikke liker krim, men likte Millennium-trilogien, da jeg oppfatter at den har en dypere dimensjon. Har også nettopp lest Bak Lukkede Dører og likte den utrolig godt. Liker også krimserier som Broen, True Detective (sesong 1) og The Killing. Men har altså vanskelig for å finne krim-aktige bøker som jeg liker.

Anonymkode: d135a...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...