Gå til innhold

Medisinsk abort som tar lang tid (obs., detaljer)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er i gang med medisinsk abort, uke 5-6 har jeg kommet. Jeg fikk første piller på sykehuset som skulle settes vaginalt i dag kl.9, så hver tredje time under tungenfrem til nå. Blør enormt, store klumper koagulert blod. Reiste fra sykehuset da jeg bor 2t unna med bil, og alt er så si smertefritt. Lengter hjem til babyen min hjemme. Sykepleierne sa at de ikke hadde sett noe av det som skulle komme ut, så kan forvente at det kommer hjemme. Synes det tar LANG tid. 12t og såvidt jeg vet er det fortsatt i gang, 
Så til dere som har gjort det samme; tok det så lang tid hos dere? Kan jeg forvente mer smerte senere selv om jeg ikke har kjent noe smerte enda?

Anonymkode: b259f...cd0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ved missed abortion (fosterutvikling stanset angivelig i uke 5). Hos meg tok det vel 6-8 timer fra tabletter og til det verste var over, og da mener jeg over som i at jeg kunne ta kvelden og sove til neste dag. Jeg så ikke på noe av det som kom ut, så aner ikke hva du kan forvente, men hos meg var det ingen voldsomme greier altså. Min opplevelse på akkurat dette var at jeg hadde lest for mye og skapt scenario i hodet mitt som var langt verre enn det egentlig var. Embryo har kommet ut på dette tidspunktet og blødningen hadde avtatt, så selve aborten var nok egentlig over da. 

Dessverre oppsto det komplikasjoner hos meg, og jeg måtte inn til kirurgisk 2 måneder etterpå. Komplikasjonene gikk ut på gjentagene blødninger og mulig grums/minimale rester som skapte plagene, så jeg fikk utskrapning og ble kvitt plagene. De sa at aborten var nesten helt komplett, men de fant litt grums. Så det stemte med mitt eget inntrykk; etter de 6-8 timene var selve aborten over ☺️

Anonymkode: e4a16...fef

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme og slet med rester i 4-5 mnd(!!!) var ett mareritt. 

Anonymkode: 2f238...7d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...