Gå til innhold

Kvinne over 60 og date

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er jo utgått på dato for unge menn uten helt spesielle tenninger

Største vrøvl jeg har hørt.  Masse deilige seksuelt tiltrekkende damer på 60 +. Mange som holder seg meget godt, og tar vare på seg selv.  En gjennomsnittlig 60-åring er ikke det samme i dag, som for 20-30 år siden.  Jeg vet ikke hva du sikter til med "spesielle tenninger", men jeg er langt fra alene som mann å mene dette.

M i 40-åra

Anonymkode: 9713a...dfc

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Modent skrev (På 29.8.2025 den 20.12):

Hei. Kvinne over 60 som er singel og lurer litt på dette med date. Ser at det å treffe noen ute på byen er vanskelig, da jeg blir tatt for å være utgått på dato. Det å bli sjekka opp av unge menn som vil ha eit ons er heller ikke noe. Må innrømme at jeg fremdeles er aktiv jeg har et behov som jeg får dekket gjennom bruk av leketøy. Så mitt spørsmål er hvor finner jeg menn på min alder som er klar for sex. Gode forslag tas imot med respekt 

jeg hadde nok blidt med deg hjem om det hadde passet. Jeg kan tenke meg alle aldre men lovlig

Skrevet

Tenker om det er noen kvinner på min alder som har noen råd

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Største vrøvl jeg har hørt.  Masse deilige seksuelt tiltrekkende damer på 60 +. Mange som holder seg meget godt, og tar vare på seg selv.  En gjennomsnittlig 60-åring er ikke det samme i dag, som for 20-30 år siden.  Jeg vet ikke hva du sikter til med "spesielle tenninger", men jeg er langt fra alene som mann å mene dette.

M i 40-åra

Dette kan jeg bekrefte. Overraskende mange kvinner i 60-årene er knockouts. De damper varm seksualitet og har -av åpenbare grunner- tekniske skills som kvinner i 20-årene ikke er i nærheten av.

• Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (7 timer siden):

Dette kan jeg bekrefte. Overraskende mange kvinner i 60-årene er knockouts. De damper varm seksualitet og har -av åpenbare grunner- tekniske skills som kvinner i 20-årene ikke er i nærheten av.

Jepp !    De har en naturlig feminin kvinnelig stil, og en  erotisk og sensuell utstråling som kan få deg til å "gå av" på midten.  🤩

• Hjerte 1
Skrevet
Modent skrev (17 timer siden):

Det tviler jeg på at det er for å være ærlig. Er vel ikke så mange damer på 60+ som er interessert i menn lenger? Sier ikke dette for å være spydig på noen måte, men det er jo sånn det er 

Anonymkode: e725e...6db

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det tviler jeg på at det er for å være ærlig. Er vel ikke så mange damer på 60+ som er interessert i menn lenger? Sier ikke dette for å være spydig på noen måte, men det er jo sånn det er 

Hvor har du det fra? Er du kvinne på over 60?

Jeg fant kjæresten på sukker da han var 64 og jeg 61. Matchingssystemet deres viste seg ganske presist.

Anonymkode: 9a832...233

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg fant kjæresten på sukker da han var 64 og jeg 61. Matchingssystemet deres viste seg ganske presist.

Neida, jeg er ikke kvinne på 60+.

Men det er jo ikke akkurat massevis av svar her fra kvinner 60+ som gir råd angående det hun spør om.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 10.44):

M i 40-åra

Nå er det nå engang menn jeg har lyttet til angående at de foretrekker yngre kvinner, uansett alder på mannen, men hyggelig å få en motvekt til det.

Jeg tror nå likevel at de fleste passer best sammen med sin egen aldersgruppe om man er ute etter å treffe en partner, og at man i hovedsak er gått ut på dato for mye yngre mennesker. Hvilket statestikken tydelig viser også. De mest holdbare og lykkelige forhold er mellom jevnaldrende. Selv menn med en del yngre kvinne enn seg selv oppgir mindre lykke i sine forhold enn menn med jevnaldrende kvinne, og det er betydelig større risiko for at forholdet ryker. (Hvilket selvfølgelig henger sammen. Det blir oftere brudd i ulykkelige forhold enn i forhold med trivsel.)

De aller fleste menn foretrekker nok også yngre elskerinne enn en eldre, utover når de selv er svært unge og modne kvinner frister ganske så mye. 

Men hyggelig det du skriver, som motvekt til det vi kvinner får gnidd inn stadig, at vi går ut på dato. Som kvinne i 50- årene vet jeg at det er en sannhet med moderasjon, fordi det ikke er slik at all oppmerksomhet fra menn forsvinner etter 35, som en del menn hevder, men pågangen minker unektelig, i at veldig mange menn sikler mest etter unge kvinner. Hvilket jeg vil si er bare behagelig, og uansett ikke noe problem, fordi det fremdeles er mer enn nok voksne menn som ønsker seg jevngamle kvinner. 

De godt voksne kvinner jeg kjenner som ble singel i 40, 50, 60 og til og med 70+ alder, enten ved brudd eller ved å bli enke, har i større grad enn de selv i utgangspunktet viste interesse for etterhvert funnet seg en ny mann. I samme aldersgruppe. Selv om terskelen for å gå inn I nytt forhold var høy, så har de en etter en møtt en mann som var verdt å inngå nytt forhold til. En av de morsomme historier angående dette er de to som møtte hverandre på kirkegården, der de begge stelte ved graven til sin avdøde ektefelle. 

Anonymkode: 4ede4...18b

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Min erfaring: Det er ikke sånn det er.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neida, jeg er ikke kvinne på 60+.

Men det er jo ikke akkurat massevis av svar her fra kvinner 60+ som gir råd angående det hun spør om.

Sikkert fordi de er travelt opptatt med å være ute og date😉

Endret av Langline
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

r vel ikke så mange damer på 60+ som er interessert i menn lenger?

Tullprat  😁

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er menn på samme alder som regel sier vi er utgått på dato de glemmer at de selv har det og😂patetisk 

Anonymkode: 4e283...197

Skrevet
Modent skrev (På 29.8.2025 den 20.12):

Hei. Kvinne over 60 som er singel og lurer litt på dette med date. Ser at det å treffe noen ute på byen er vanskelig, da jeg blir tatt for å være utgått på dato. Det å bli sjekka opp av unge menn som vil ha eit ons er heller ikke noe. Må innrømme at jeg fremdeles er aktiv jeg har et behov som jeg får dekket gjennom bruk av leketøy. Så mitt spørsmål er hvor finner jeg menn på min alder som er klar for sex. Gode forslag tas imot med respekt 

Tror vi som er litt oppi årene kanskje er litt mer forsiktig når vi er ute. For å ikke få ugleøyner på oss. Eg såg etter gjentatte besøk på pubben så løsnet det litt. Når vi er blit så vaksne som vi er så er vi redd for å legge ann på noen som er i et forhold. Går du ut javnleg så vil du kjenne igjen de andre som er, det er sikker noen som vil kontakte deg etter hvert tenker eg🙂

neida vi er ikke for gamle😉

• Liker 1
Skrevet
Modent skrev (På 2.9.2025 den 20.54):

Altså, det spørs jo helt hvordan du ser ut. Har du kort "sporty" tantesveis og litt for mye her og der er det nok vanskelig. Er du feminin og tar vare på kropp og helse, ikke drikker vin i tide og utide, er sjansene mye større - uansett arena. 

Anonymkode: 46f2a...7ba

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår det sånn at du er ute etter noe seriøst og ikke et ons, stemmer det? Da ville jeg tenkt litt på hvordan jeg presenterte meg selv. For dersom du er på apper og skriver noe tilsvarende det du nå skrev i hovedinnlegget ditt så vil jeg tro at du vil bli oppfattet som ei som, hmmmm, hvordan skal jeg ordlegge meg nå,,, er litt løs i strikken. At du ikke er fremmed for å ha seksuelle eventyr som for det meste er basert på sex. 

Hvilke hobbyer har du? Eller hvilke hobbyer kunne du tenkt deg å utforske? Kanskje det kunne vært en inngangsport til å finne menn, dersom du liker bowling f.eks, mulig det arrangeres åpne kvelder I nærheten av deg? Eller om puben har quiz kvelder, det er jo litt hyggeligere enn hæla i taket en lørdagskveld?

Anonymkode: f1dfb...3b9

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke helt meg å være løs,fokuset er å treffe menn på egen alder 

Skrevet
Snok1 skrev (På 1.9.2025 den 21.27):

Dette med seig sæd er vel en myte?

Jeg nærmer meg 60, og kan ikke se at min sæd er blitt mer seig. Hvorfor skulle den bli det?

Det med hengeballer er jo også så temperaturavhengig at det er umulig å måle under sammenlignbare forhold. Det vil si; det er jo mulig, men hvem holder seg med et slikt laboratorium over en mannsalder.

Lite hjertesukk fra en som ikke kjenner seg selv igjen i beskrivelsen.

Jeg er 70 og har ingen av delene. Forstår ikke at damer på vår alder vil snakke så mye dritt om oss menn på samme alder, de må være panisk opptatt av å være "evig unge" ved å legge an på yngre menn. Patetisk. Gjelder sikkert noen menn også da.

Anonymkode: 55294...df4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 21.06):

Ja, om hun er over 70 så....

Anonymkode: 0f2c6...1a0

Hun er 60. Alt over 55 går i samme kategori. Akkurat som at alt over 35 gjør det.

Anonymkode: 1d91f...bc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hun er 60. Alt over 55 går i samme kategori. Akkurat som at alt over 35 gjør det.

Anonymkode: 1d91f...bc2

Når damer passerer 40 er de milfs. Over 60 er de "grannys"

Anonymkode: 55294...df4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...