Hjerteglød Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Hei, Jeg er en kvinne på 38 år som nyligen har blitt dumpet av kjæresten gjennom 1,5 år. Det som overrasker meg er at det var jeg som sa det først at dette forholdet ikke var bærekraftig og jeg ikke følte meg elsket osv, men så angret jeg litt, var nok frykten for å bli alene som tok meg. Men alt var blirt ødelagt og nå er vi enige om at det er slutt, han mangler følelser for meg og det merker jeg at har skjedd fordi han har trukket seg mer unna og vært distansert og merkelig. Men assa dere, jeg har ALDRI kjent på slik smerte og sorg noengang, jeg er helt lammet og tankene bare spinner rundt han hele tiden. Har dere noen gode råd, tips, hvor lenge varer dette lille helvete? Jeg blir jo helt gal. Det er ca 1,5 mnd siden bruddet og vi har null kontakt. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august For meg tok det et år. Ble innlagt på psyk en periode også. Ikke for å skremme deg, men for å oppfordre deg til å snakke med folk om det, og eventuelt søke hjelp om det ikke skulle gå bra. Klem! Anonymkode: 42378...283 1
Hjerteglød Skrevet 29. august Forfatter #3 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For meg tok det et år. Ble innlagt på psyk en periode også. Ikke for å skremme deg, men for å oppfordre deg til å snakke med folk om det, og eventuelt søke hjelp om det ikke skulle gå bra. Klem! Anonymkode: 42378...283 Åh kjære deg. Det hørtes ikke br ut. Jeg er nok ikke helt der at jeg haner på psyk, men føler meg helt sort i sinnet og helt ubrukelig om som kvinne. Har du det fint i dag?
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Hjerteglød skrev (39 minutter siden): Åh kjære deg. Det hørtes ikke br ut. Jeg er nok ikke helt der at jeg haner på psyk, men føler meg helt sort i sinnet og helt ubrukelig om som kvinne. Har du det fint i dag? Tja jeg sliter med mitt, men jeg er over kjærlighetssorgen nå. Den ble nok ekstra vanskelig å håndtere fordi jeg har en del angst og depresjoner fra før av. Du må gjøre noe som gir deg glede, hver eneste dag! Om det er en sjokoladebit eller en fjelltur kommer an på hvem du er. ❤️ Anonymkode: 42378...283
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Jeg brukte også ett år på kjærlighetssorg, etter et forhold som hadde vart 2,5 år. Men var bitter veldig mye lenger pga måten han behandlet meg på. Da han dumpet meg trodde jeg at det aldri skulle gå over og at jeg aldri skulle finne en bra mann igjen. En psykiatrisk sykepleier sa til meg at «akkurat nå føler du at han er den eneste mannen for deg, men det stemmer jo ikke. Det er mange der ute for deg». De to setningene var helt vesentlige for meg og jeg tok de med meg videre. Om du har et barneønske skjønner jeg veldig godt om dette er enda mer vanskelig pga det. Tungt med brudd i din/vår alder (jeg er selv 34). Men det kommer til å gå bra! Jeg har i dag samboer igjen og er gravid. Føler jeg endelig fikk en som behandler meg slik jeg fortjener, og han forlater meg nok aldri heller. Veldig sikker på at det ordner seg for deg også TS❤️. Bruk tiden til å pleie deg selv og jobbe deg igjennom kjærlighetssorgen. Begynn å date igjen når du føler deg klar for det, og vær åpen. Se etter en som matcher din personlighet fremfor andre mindre viktige prioriteringer, det aller viktigste at man fungerer godt sammen i hverdagen og så kan det aller meste andre jobbes med bare det er en tiltrekning der. Klem til deg🫶 Anonymkode: f7a6b...409
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Vet det høres merkelig ut, men prøv å sett av en spesifikk tid der du tenker, evt skrive deg ut av ting er fint hver dag. Så bestemmer du deg for at det er kun denne tiden som blir brukt. Denne metoden blir brukt av psykologer. Jeg hadde selv et pent brudd i går. Det er vondt, men gjensidig og vi synes egentlig det er vondest med null kontakt, så vi bestemt oss for å se om vi kan være venner etter en tid det roer seg. Du skal klare deg igjennom dette❤️ Tenk over alle fordeler nå med å være ute av noe som ikke var brA😘 klem Anonymkode: 70ca5...5a2
Hjerteglød Skrevet 29. august Forfatter #7 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Tja jeg sliter med mitt, men jeg er over kjærlighetssorgen nå. Den ble nok ekstra vanskelig å håndtere fordi jeg har en del angst og depresjoner fra før av. Du må gjøre noe som gir deg glede, hver eneste dag! Om det er en sjokoladebit eller en fjelltur kommer an på hvem du er. ❤️ Anonymkode: 42378...283 ❤️ Takk for gode ord, også er jeg glad det er bra med deg nå
Hjerteglød Skrevet 29. august Forfatter #8 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg brukte også ett år på kjærlighetssorg, etter et forhold som hadde vart 2,5 år. Men var bitter veldig mye lenger pga måten han behandlet meg på. Da han dumpet meg trodde jeg at det aldri skulle gå over og at jeg aldri skulle finne en bra mann igjen. En psykiatrisk sykepleier sa til meg at «akkurat nå føler du at han er den eneste mannen for deg, men det stemmer jo ikke. Det er mange der ute for deg». De to setningene var helt vesentlige for meg og jeg tok de med meg videre. Om du har et barneønske skjønner jeg veldig godt om dette er enda mer vanskelig pga det. Tungt med brudd i din/vår alder (jeg er selv 34). Men det kommer til å gå bra! Jeg har i dag samboer igjen og er gravid. Føler jeg endelig fikk en som behandler meg slik jeg fortjener, og han forlater meg nok aldri heller. Veldig sikker på at det ordner seg for deg også TS❤️. Bruk tiden til å pleie deg selv og jobbe deg igjennom kjærlighetssorgen. Begynn å date igjen når du føler deg klar for det, og vær åpen. Se etter en som matcher din personlighet fremfor andre mindre viktige prioriteringer, det aller viktigste at man fungerer godt sammen i hverdagen og så kan det aller meste andre jobbes med bare det er en tiltrekning der. Klem til deg🫶 Anonymkode: f7a6b...409 Takk for fint svar, det er trøstende å lese at man kommer seg gjennom selv om akkurat nå så er det så himla svart. Hjernen kretser kun rundt han og alt jeg savner, men som jeg vet ikke var bra for meg...det er så rart. Gratulerer med graviditet så utrolig fint. ❤️ 1
Hjerteglød Skrevet 29. august Forfatter #9 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vet det høres merkelig ut, men prøv å sett av en spesifikk tid der du tenker, evt skrive deg ut av ting er fint hver dag. Så bestemmer du deg for at det er kun denne tiden som blir brukt. Denne metoden blir brukt av psykologer. Jeg hadde selv et pent brudd i går. Det er vondt, men gjensidig og vi synes egentlig det er vondest med null kontakt, så vi bestemt oss for å se om vi kan være venner etter en tid det roer seg. Du skal klare deg igjennom dette❤️ Tenk over alle fordeler nå med å være ute av noe som ikke var brA😘 klem Anonymkode: 70ca5...5a2 Isj, ikke godt med brudd uansett. Høres ut som dere skal komme greit gjennom det da. Eksen her ille også gjerne være venner etterhvert, men det kan jeg aldri se for meg at jeg takler. Jeg har skrevet masse, jeg brukte to uker på å gråte, og etter det har jeg grått litt hver dag. Men sliter med å sette av den tiden, har også hørt at det skal ære effektivt, men har ikke greid å styre det. ❤️
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Her var det jeg som slet veldig psykisk og jeg saboterer forhold pga frykt av å bli forlatt først. Jeg følte meg ikke bra nok. Han sto i mye dritt før han endelig fikk nok av meg. Jeg trodde ikke jeg skulle slite sånn med det valget fra hans side men det har vært veldig vanskelig for meg. Jeg sliter med å tro at det finnes noen som er like bra der ute. Jeg sliter også så klart veldig med at jeg ikke var en god partner i perioder. Det er vanskelig å leve med at jeg kunne ha fått han til å føle seg uønsket så det egentlig var helt motsatt. Han gikk også tilbake til en eks raskt etter vi flyttet fra hverandre så det gikk hardt innpå meg. Jeg forstår hvorfor med tanke på at han ikke trivdes i forholdet med meg en god stund, men det var uansett veldig tungt. Psykolog har hjulpet mye. Man må lære selvkjærlighet for å åpne øynene. Nå som andre sier gjør jeg ting som gir meg glede så godt jeg kan. Selv om jeg fortsatt føler meg nummen og tankene går i et så har det hjulpet. Forhåpentligvis blir det bedre med mer tid. Jeg vil også Forhåpentligvis bli en bedre person slik at neste forhold jeg har ikke går til helvette. Lykke til videre Vi vil nok begge finne noen i framtiden når vi har kommet over denne humpen. Anonymkode: 50f1d...94f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå