AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Hva tenker du om henne siden hun er utro? Hun har forsåvidt gode grunner til å være utro dersom det er av betydning. Hadde du stolt på at hun ikke var utro mot deg også? Svar helt ærlig. Anonymkode: 91c0a...c1a
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Det hadde jeg ikke klart å stole på. Den sjansen hadde jeg ikke vært villig til å ta, uansett hvor bra dama hadde vært. En dame som ikke klarer å stå imot fristelser er ikke attraktivt. Anonymkode: 37b47...95a 5
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det hadde jeg ikke klart å stole på. Den sjansen hadde jeg ikke vært villig til å ta, uansett hvor bra dama hadde vært. En dame som ikke klarer å stå imot fristelser er ikke attraktivt. Anonymkode: 37b47...95a Hva mener du med at du ikke ville tatt sjansen? Ts Anonymkode: 91c0a...c1a
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med at du ikke ville tatt sjansen? Ts Anonymkode: 91c0a...c1a Hadde ikke klart å stole på at hun ikke hadde vært utro mot meg. Anonymkode: 37b47...95a 6
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om henne siden hun er utro? Hun har forsåvidt gode grunner til å være utro dersom det er av betydning. Hadde du stolt på at hun ikke var utro mot deg også? Svar helt ærlig. Anonymkode: 91c0a...c1a Hvilken gode grunner har hun til å være utro? Anonymkode: 13549...447 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hadde ikke klart å stole på at hun ikke hadde vært utro mot meg. Anonymkode: 37b47...95a Skjønner. Hvordan overbevise om dette da når man er 100% tro mot elskeren? Ts Anonymkode: 91c0a...c1a
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken gode grunner har hun til å være utro? Anonymkode: 13549...447 Vanskelig ekteskap det ikke er mulig å komme ut av. Mannen er helt avhengig av kona økonomisk og han er delvis ufør og trenger svært mye hjelp av henne. Hun er ulykkelig og ekteskapet er sexløst. Ts Anonymkode: 91c0a...c1a
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig ekteskap det ikke er mulig å komme ut av. Mannen er helt avhengig av kona økonomisk og han er delvis ufør og trenger svært mye hjelp av henne. Hun er ulykkelig og ekteskapet er sexløst. Ts Anonymkode: 91c0a...c1a Vi bor i Norge. Det er ikke noe som heter å være helt økonomisk avhengig av kona. Anonymkode: 13549...447 5 1 6
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi bor i Norge. Det er ikke noe som heter å være helt økonomisk avhengig av kona. Anonymkode: 13549...447 Ikke langt unna i hvertfall, har minste uføretrygd og hun eier huset. Han har ikke vært i jobb på mange år. Hun organiserer alt med mann, barn osv. Han forlater ikke huset. Ts Anonymkode: 91c0a...c1a
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke langt unna i hvertfall, har minste uføretrygd og hun eier huset. Han har ikke vært i jobb på mange år. Hun organiserer alt med mann, barn osv. Han forlater ikke huset. Ts Anonymkode: 91c0a...c1a Har du sett mannen noengang? Hvordan virker han? Anonymkode: 13549...447
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Driter fullstendig i det. Forbudt sex er spennende, thats it. Anonymkode: e23c1...e46
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om henne siden hun er utro? Hun har forsåvidt gode grunner til å være utro dersom det er av betydning. Hadde du stolt på at hun ikke var utro mot deg også? Svar helt ærlig. Anonymkode: 91c0a...c1a Det finnes ikke gode grunner for å være utro i Norge. Anonymkode: b7882...1ba 5
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Skjønner. Hvordan overbevise om dette da når man er 100% tro mot elskeren? Ts Anonymkode: 91c0a...c1a Er jo den sjansen elskeren må ta da...Er jo opp til han det. Jeg hadde blitt veldig skeptisk om noen hadde prøvd å overbevise meg. Da hadde jeg følt at de ikke hadde rent mel i posen. Anonymkode: 37b47...95a 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har du sett mannen noengang? Hvordan virker han? Anonymkode: 13549...447 TS er jo den utro kona, så har sikkert sett sin egen ektefelle, ja. Anonymkode: 2c987...d0e 7 2
Doolittle Skrevet 29. august #15 Skrevet 29. august En situasjon lar seg ikke overføre til alle andre situasjoner. Jeg kunne absolutt ha stolt på en som var utro tidligere, så lenge det var åpenhet mellom oss. Det måtte det uansett vært uansett om det skulle være oss, uavhengig av om det var tidligere utroskap eller ikke. Åpenhet er nøkkelen til å få et forhold til å fungere. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om henne siden hun er utro? Hun har forsåvidt gode grunner til å være utro dersom det er av betydning. Hadde du stolt på at hun ikke var utro mot deg også? Svar helt ærlig. Anonymkode: 91c0a...c1a Elskeren holder sikkert på med mange andre damer. Noe du fortjener at han gjør. Anonymkode: 13549...447 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august Man kan aldri være helt sikker. Men hva er hennes hensikt med å være utro? Utelukkende få dekket seksuelle behov? Eller fordi hun har følelser og vil danne en relasjon mer enn kun en seksuell relasjon? Umulig for noen her å si noe om det er stor eller liten sjanse for at hun er med flere. Anbefaler deg å spørre henne. Selv om svaret kan være løgn. Anonymkode: 9f9f8...4f2 2
Baktusbror Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august Dette hørtes jo helt strålende ut. Som mannlig elsker får man da bare fordelene og slipper unna alle ulempene og peset. Det må jo være drømmen for de fleste menn dette. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #19 Skrevet 29. august Baktusbror skrev (19 minutter siden): Dette hørtes jo helt strålende ut. Som mannlig elsker får man da bare fordelene og slipper unna alle ulempene og peset. Det må jo være drømmen for de fleste menn dette. Helt til de sitter med skjegget i postkassa 😂 Anonymkode: 37b47...95a
AnonymBruker Skrevet 29. august #20 Skrevet 29. august Nei. Hadde ikke stolt på det. En eks gikk fra sin kone. Som han forøvrig løy om. Sa han var separert Vi ble sammen og han var utro igjen med meg. Sånn pleier mølla å gå. Anonymkode: 0bc75...bdd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå